Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Happydobby wo 12 okt 2011 - 2:26

Update, M. slaapt eindelijk, hij zit duidelijk in de 12 weken sprong. Ben net een poos met hem bezig gweest, gevolg half 3 geluncht, afwas staat ernog, heb wel 2 keer gekolft en probeer het vanavond nog wel als mijn viend thuis is.

@kruumel, haha ik zou hem ook niet wakker maken hoor. Hoe slaapt hij nu?

@limburg, Dus R. is toch ziek. hopelijk slaan de medicijnen aan.

@kat, hier hetzelfde, M. is van 21 juli dus de eerste kinderbijslag komt pas in januari net als bij PM.
Ik had rompers van Zeeman, prima toch. Net als spuugdoekjes, aankleedkussenhoezen, allemaal wibra !

@Annie, kan je geen soyatoetjes proberen? Of anders perenmoes, perzikmoes. etc

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 2:32

HD: Gek eigenlijk, mijn kinderen hebben net de 8 weken sprong terwijl ze eerder geboren zijn...

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 12 okt 2011 - 2:55

ProudMama schreef:HD: Gek eigenlijk, mijn kinderen hebben net de 8 weken sprong terwijl ze eerder geboren zijn...

Als je mag rekenen vanaf de uitgerekende datum dan klopt het bij M. wel, Hij is met 40+1 geboren dus aardig op tijd. En ik was op 20-7 op woensdag uitgerekend, en dat is precies 12 weken geleden smile

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 wo 12 okt 2011 - 2:56

We kunnen op 3 november pas terecht Sad Gelukkig wel bij onze eigen kinderarts, dus dat is wel fijn. Tot die tijd moet Y. op een koemelk vrij dieet zodat we dan aan kunnen geven of zijn huidje verbeterd is.

Soja-toetjes: wel een idee, maar dat mag ook weer niet te vaak heb ik gelezen op een site over baby's met een allergie, omdat er dan weer een soja allergie op kan treden. Maar 1 of 2x per week zal dat vast wel kunnen Wink
Peren- en perzikkenmoes e.d.: dat wordt altijd zo dun en is dan net sap. Althans, als ik het in de blender gooi hoef ik hem maar 2 sec. aan te zetten en het is al zo dun dat het van de lepel afloopt. Al bedenk ik me nu dat ik het dan wel zou kunnen prakken, want groente/vleesstukjes en brood gaat ook goed. Idea

Sorry dat ik verder niet reageer hoor. Ben ook met m'n studie bezig nu Y. eindelijk eventjes zijn oogjes dicht heeft. Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kat1980 wo 12 okt 2011 - 2:56

Happydobby schreef:Update, M. slaapt eindelijk, hij zit duidelijk in de 12 weken sprong. Ben net een poos met hem bezig gweest, gevolg half 3 geluncht, afwas staat ernog, heb wel 2 keer gekolft en probeer het vanavond nog wel als mijn viend thuis is.

@kat, hier hetzelfde, M. is van 21 juli dus de eerste kinderbijslag komt pas in januari net als bij PM.
Ik had rompers van Zeeman, prima toch. Net als spuugdoekjes, aankleedkussenhoezen, allemaal wibra !

Belachelijk eigenlijk, gewoon bijna een half jaar moeten wachten op kinderbijslag! Snappen ze bij de kinderbijslag dan niet dat wij moeders moeten shoppen :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kat1980 wo 12 okt 2011 - 2:59

Annie: Ja, dat zei mijn schoonzusje laatst ook over die soya allergie. Kwam ze ook pas achter nadat haar zoontje 1 was en toch over ging op melkproducten. Hoewel ik het laatst vroeg op het cb en die arts zei dat het geen kwaad kon. Maar goed, de adviezen van het cb zijn niet altijd je van het dus ze zullen vast niet goed op de hoogte zijn.

Succes met je studie!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:20

Happydobby schreef:
ProudMama schreef:HD: Gek eigenlijk, mijn kinderen hebben net de 8 weken sprong terwijl ze eerder geboren zijn...

Als je mag rekenen vanaf de uitgerekende datum dan klopt het bij M. wel, Hij is met 40+1 geboren dus aardig op tijd. En ik was op 20-7 op woensdag uitgerekend, en dat is precies 12 weken geleden smile
Ja, dat bedoel ik. Mijn kids zijn 18/7 geboren, maar ik was pas 16/8 uitgerekend. Dus qua uitgerekende datum verschillen ze 4 weken. Hier de 8 weken sprong en bij jou de 12 weken sprong klopt dus helemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:22

Kat1980 schreef:
Happydobby schreef:Update, M. slaapt eindelijk, hij zit duidelijk in de 12 weken sprong. Ben net een poos met hem bezig gweest, gevolg half 3 geluncht, afwas staat ernog, heb wel 2 keer gekolft en probeer het vanavond nog wel als mijn viend thuis is.

Belachelijk eigenlijk, gewoon bijna een half jaar moeten wachten op kinderbijslag! Snappen ze bij de kinderbijslag dan niet dat wij moeders moeten shoppen :P
Blijkbaar niet, en blijkbaar hebben we ook geen luiers ed nodig.

Vandaar die plastic boxkleden Idea Daar leg je ze op zonder luier en daarna spoel je het kleed af cheers

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 12 okt 2011 - 4:00

Zit op de bank, m. Heeft net gedronken en is in slaap gevallen. Hij houd nu mijn bh vast. Zo lief I love you Cry I love you

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:03

Happydobby schreef:Zit op de bank, m. Heeft net gedronken en is in slaap gevallen. Hij houd nu mijn bh vast. Zo lief I love you Cry I love you
Begint dat graaien nu al?! Mannen... Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:04

Limburg85 schreef:R. vind het zitten in zijn maxi cosi sinds vorige week niet meer leuk, meneer heeft toch pech want hij mag nog niet in de andere stoel en past nog goed in zijn maxi cosi, nog meer kindjes die het niet leuk vinden?

Ik heb laatst gelezen dat het veel veiliger is je kindje zo lang mogelijk in de maxicosi te laten als dat nog kan kwa lengte en gewicht, omdat de maxicosi achteruit op de bank staat en de autostoel vooruit. Als je heel hard moet remmen is dat gevaarlijk voor het nekje, omdat dit toch nog niet stevig genoeg is als het om een ongeluk oid gaat. Bij de maxicosi wordt de nek in het stoeltje gedrukt en bij de autostoel klappen ze vooruit.

Happydobby schreef:

Hij heeft weer geslapen van 14.00 tot nu, hij is nu wakker aan het worden... ga hem dus lekker even verschonen en voeden! Tot later!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:30

Happydobby schreef:Zit op de bank, m. Heeft net gedronken en is in slaap gevallen. Hij houd nu mijn bh vast. Zo lief I love you Cry I love you
M doet dat bijna altijd tijdens het voeden. Soms pakt hij ook mijn huid, dan denkt ie dat ĂŻe dat vast kan pakken net als een vest oid... Au!

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje wo 12 okt 2011 - 4:37

Kat1980 schreef:

hihiihih hier was ik uitgerekend op 20 juni... dus ik dacht aaaaaaah dat komt mooi uit.
had nog tegen hem gezegd kom maar voor 1 juli
komt ie op 4 juli. jaaaaah jammer net een paar dagen te laat.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:38

Kat, ik heb inderdaad de verleiding kunnen weerstaan. Ik heb tijdens de zwangerschap kleertjes gekocht... Alles wat ik leuk vond! Na de geboorte heb ik alleen een pakje in 44 gekocht omdat hij maar 2 pakjes had die hem pastte. En 1 broekje in 50 met ban die voetjes eraan.. ZĂł handig, had ik ook in 44, krijgt hij geen koude benen en voeten en hij hoeft heen sokken aan.

Is wel apart... Bevallen op 31-12! Heb je er nog iets van meegekregen dat het oid op nieuw was? Lijkt me alleen niet zo leuk om dan karig te zijn, maar ja.. Wat doe je er aan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:43

Ik vind dat ook.. Moet je een half jaar wachten tot je eindelijk kinderbijslag krijgt. Maar als je voor de laatste keer krijgt krijg je ook nog in januari terwijl je kind al in juli/aug jarig is geweest. Dus t is wel eerlijk verdeeld.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 12 okt 2011 - 4:45

@annie, ik heb er geen verstand van maar peer en perzik word sap? ok, vroeger maakte mijn mammie altijd een fruitmoes van sinasappel, appel en banaan!

@kruumel, nagels knippen gebeurd nu 1 keer in de 3 dagen ofzo, anders ben ik opengekrast.
Die smileys kloppen niet, mijn telefoon doet dat.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  schuddebuikje wo 12 okt 2011 - 4:46

ik denk dat als onze kinderen 18 zijn er geen kinderbijslag meer bestaat.
dat ze het rustig aan gaan afbouwen
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  sheila123 wo 12 okt 2011 - 5:45

Jaaaa ze hebben een jongetje!! Haha,ik moest vandaag werken dus wist het uiteindelijk vanmiddag pas! Verder weet ik nog niks maar de vlag hangt uit,gezellig weer een buurjongetje erbij smile

Zooo nu ga ik heerlijk naar de kapper!! Even totaal wat anders!! Spannend!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Limburg85 wo 12 okt 2011 - 6:06

Kruumel, ja dat klopt van de maxi cosi, was ook niet van plan om hem er uit te halen, zolang hij er in past is het prima en hij heeft nog wel voor even ruimte maar het is wel minder dat hij sinds een week echt boos word als hij er in zit.

Annie, balen dat jullie pas 3 november terecht kunnen maar dan kunnen jullie wel gelijk aangeven wat jullie hebben geprobeerd en of dat effect had.

Happydobby, M. is er vroeg bij :-p, hoe is het vandaag met hem gegaan?

Sheila, wat leuk een jongentje, zijn er veel kindjes bij jullie in de wijk/buurt?

Wat ga je met je haar doen?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Annie24 wo 12 okt 2011 - 6:45

Broekje van de Zeeman voor 3 euro:

Voorkant:
Mama's met kids uit 2011 - Pagina 7 Foto-TXPJH43E-G

Achterkant:
Mama's met kids uit 2011 - Pagina 7 Foto-ZTXYGDZS-G

Niets bijzonders dus, maar voor dat geld perfect om in te kruipen Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:51

Leuk Annie, en voor dat geld hoef je er ook niet zo zuinig op te zijn!

Hebben zo ook kleinere maatjes dat je weet? 56, 62?

Gast
Gast

Bericht  sheila123 wo 12 okt 2011 - 7:56

Limburg,ja er zijn hier in de straat afgelopen 2/3 jaar veel kindjes geboren,dus een leuke jonge buurt!

Ik heb mijn haar trouwens weer rood!! Ben 3 jaar blond geweest dus tijd voor verandering haha! Toen ik trouwde was ik dus donker (bruin/rood) dus weer terug bij af. Man is in ieder geval blij haha! Mss dat ik morgen wel ff een fotootje op hyves zet Wink

Annie,groot gelijk als ze eenmaal gaan kruipen moet je zeker geen dure kleren bij die koters aandoen. Ik heb destijds voor J. Veel gekocht bij Zeeman. Ze was een billenschuiver dus je kan wel raden hoeveel broekjes er hier versleten hahaha!

Zo meiden ik ga lekker snurken,ben kapot,zat net bij de kapper al bijna te slapen laughcry

Tot snel! Zzzzzz...... Sleep

Laatst aangepast door sheila123 op wo 12 okt 2011 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  koNijntje wo 12 okt 2011 - 7:56

ProudMama schreef:Leuk Annie, en voor dat geld hoef je er ook niet zo zuinig op te zijn!

ik weet niet of hij precies hetzelfde is, maar wij hadden zo'n broekje in maat 56 (is nu te klein)
heb nu een leuk beige broekje (maat 62), is ook lekker gevoerd, helemaal prima! smile
je moet net tegen iets leuks aanlopen daar vind ik, maar even binnen lopen kan echt de moeite waard zijn.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Annie24 wo 12 okt 2011 - 8:12

ProudMama schreef:Leuk Annie, en voor dat geld hoef je er ook niet zo zuinig op te zijn!

Inderdaad Very Happy Kruipen, koek/kwijl/sapvlekken...allemaal geen probleem Laughing

Ik weet niet of ze kleine maatjes hebben. Ga er aanstaande zaterdag nog een paar halen, dus wil dan wel even voor je kijken?!?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:17

Annie24 schreef:

Inderdaad Very Happy Kruipen, koek/kwijl/sapvlekken...allemaal geen probleem Laughing

Ik weet niet of ze kleine maatjes hebben. Ga er aanstaande zaterdag nog een paar halen, dus wil dan wel even voor je kijken?!?
Als het de komende dagen het weer wordt wat ze opgeven (droog en zonnig) wandel ik even naar het centrum. Er ff lekker uit met de kids, slapen ze ook lekker!

Is Y al iets rustiger?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: