Wel of niet solliciteren
Pagina 1 van 1
Wel of niet solliciteren
Ik zit een beetje in een dillemma. Met het bedrijf waar ik werk gaat het momenteel niet zo goed en al maanden is er geen duidelijkheid over het bestaan er van en in welke vorm. Nu zal er binnenkort wel meer bekend worden, maar dat kan dus ook eventueel negatief uitpakken en 'sta ik op straat' of moet ik op een andere locatie gaan werken (als hier personeel überhaupt nodig is)
Dus nu dacht ik misschien moet ik toch maar gaan solliciteren voor als het toch allemaal niet goed uitpakt. Maar wie weet solliciteer ik en gaat het wel goed komen met het bedrijf. Dan blijf ik liever op de plek waar ik zit want heb leuke collega's, het naar mijn zin en mijn werk is nu ideaal gelegen.
Oftewel moet ik nou wel of niet solliciteren met de kans dat ik dan de sollicitatie weer moet afzeggen of niet solliciteren en hopen dat het goed komt (maar niets doen voelt ook niet goed en dan kan ik mij straks wel voor mijn kop slaan). Ander punt is dat ik eventueel over aantal jaar misschien wel bij dat andere bedrijf wil werken, dus sollicitatie afzeggen is dan voor later ook niet gunstig denk ik (heb je haar weer..)
Ik hoor graag jullie mening
Dus nu dacht ik misschien moet ik toch maar gaan solliciteren voor als het toch allemaal niet goed uitpakt. Maar wie weet solliciteer ik en gaat het wel goed komen met het bedrijf. Dan blijf ik liever op de plek waar ik zit want heb leuke collega's, het naar mijn zin en mijn werk is nu ideaal gelegen.
Oftewel moet ik nou wel of niet solliciteren met de kans dat ik dan de sollicitatie weer moet afzeggen of niet solliciteren en hopen dat het goed komt (maar niets doen voelt ook niet goed en dan kan ik mij straks wel voor mijn kop slaan). Ander punt is dat ik eventueel over aantal jaar misschien wel bij dat andere bedrijf wil werken, dus sollicitatie afzeggen is dan voor later ook niet gunstig denk ik (heb je haar weer..)
Ik hoor graag jullie mening
Gast- Gast
Re: Wel of niet solliciteren
Gaanvoor eigen succes en dus solliciteren met kans dat je afmoet bellen!
Gast- Gast
Re: Wel of niet solliciteren
Ik zou gewoon gaan solliciteren. Ook al wil degene die de vacature heeft geplaatst jou hebben, dan nog heb jij het recht om "nee" te zeggen.
Toen de economie nog goed was en de banen voor het oprapen lagen heb ik een keer gehad dat ik 9 sollicitaties de deur uit had gedaan en dat ik uiteindelijk door 3 aangenomen zou worden. Toen kon ik dus kiezen welke baan ik wou hebben.
Toen de economie nog goed was en de banen voor het oprapen lagen heb ik een keer gehad dat ik 9 sollicitaties de deur uit had gedaan en dat ik uiteindelijk door 3 aangenomen zou worden. Toen kon ik dus kiezen welke baan ik wou hebben.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Solliciteren, of niet?
» Solliciteren of niet??
» Ervaring gevraagd, heb ik niet. Toch solliciteren?
» Mag ik solliciteren?
» 1x of 2x solliciteren?
» Solliciteren of niet??
» Ervaring gevraagd, heb ik niet. Toch solliciteren?
» Mag ik solliciteren?
» 1x of 2x solliciteren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: