Beyonce faking zwangerschap?
+8
mzcharlotte
Beachgirl
Rush
Paper Crown
MissD
Mamsie
Jerry
Monte
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Beyonce faking zwangerschap?
Joy_ schreef:Waarom zou je als publiek figuur zoiets faken? Dat komt toch altijd uit na 9 maanden? Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze haar mooie lijfje niet wil verpesten en daarom een kindje gaat adopteren, maar doet alsof ze zelf zwanger is. Maar dat is wel zodanig vergezocht. En dat om een jurkje.
Bedoelen ze dat ook niet? Dat ze een draagmoeder heeft en zelf net doet alsof ze zwanger is, maar dat niet is omdat haar lichaam strak moet blijven en dan dus wel over 9 maanden een kindje krijgt die draagmoeder gebaard heeft.
Lijkt mij onzin, wie verzint zoiets. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets zou doen.
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Waarom zou ze faken als ze eerder heeft gezegd dat ze 40 wel een mooie leeftijd vindt?
40? Ze is nu 30 :-)
Gast- Gast
Birgit schreef:mzcharlotte schreef:Waarom zou ze faken als ze eerder heeft gezegd dat ze 40 wel een mooie leeftijd vindt?
40? Ze is nu 30 :-)
Daarom. Niemand had het verwacht, omdat ze dat had gezegd.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan me niet voorstellen dat Beyonce zoiets zou faken.
Het zal vast aan het jurkje liggen.
Het zal vast aan het jurkje liggen.
Gast- Gast
Ik vind het er wel heel apart uitzien, beetje alsof haar buik ingedeukt is op de laatste 3 foto's. Maar het zal inderdaad haar jurk wel zijn, kan me niet voorstellen dat zo'n beroemdheid een zwangerschap zou faken.
Gast- Gast
Als ze naar die stoel loopt zie je dat haar jurk niet helemaal strak zit.
Gast- Gast
Ja precies. En met photoshop kan je ontzettend veel doen. Ook een buik vervormenJolicious schreef:Ik zou niet weten waarom Beyonce zoiets zou faken. Maar goed, er zijn altijd mensen die ergens een mooi roddel verhaal van willen maken.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Waarom zou je als publiek figuur zoiets faken? Dat komt toch altijd uit na 9 maanden? Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze haar mooie lijfje niet wil verpesten en daarom een kindje gaat adopteren, maar doet alsof ze zelf zwanger is. Maar dat is wel zodanig vergezocht. En dat om een jurkje.
Er gaan roddels dat ze een draagmoeder zouden hebben.... en dat Be dus zelf niet zwanger is. Maar dus wel doet alsof ze zwanger is, omdat ze het draamoeder gebeuren geheim willen houden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl_24 schreef:Joy_ schreef:Waarom zou je als publiek figuur zoiets faken? Dat komt toch altijd uit na 9 maanden? Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze haar mooie lijfje niet wil verpesten en daarom een kindje gaat adopteren, maar doet alsof ze zelf zwanger is. Maar dat is wel zodanig vergezocht. En dat om een jurkje.
Er gaan roddels dat ze een draagmoeder zouden hebben.... en dat Be dus zelf niet zwanger is. Maar dus wel doet alsof ze zwanger is, omdat ze het draamoeder gebeuren geheim willen houden.
Ik denk dat ze populairder blijft wanneer ze eerlijk zegt dat ze geen kinderen kan krijgen, dan wanneer ze een fake-verhaal verzint, dat later uitkomt.
Verder heb ik er geen mening over.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» Sex en zwangerschap
» Dikker na de zwangerschap!
» boek zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» Sex en zwangerschap
» Dikker na de zwangerschap!