Ik ben gelukkig, wie ook en waarom
+17
TGR
Printje
Tania
Zonnetje
Blond
mzcharlotte
CCC
Susan
Suus
Chocolate Cookie
MissD
Paper Crown
SuperGrover
Atelier Madame
Bimbam
Marin
Rush
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom
Ik WAS gelukkig tot ik gister bij de diëtiste was en op de weegschaal moest.
Nu ben ik extreem chagrijnig.
En te dik dus.
Nu ben ik extreem chagrijnig.
En te dik dus.
Gast- Gast
ik ben blij omdat ik me eigen huis heb. Ik woon er sinds zondag. Ik vind het heerlijk.
Er is opeens een hoop stress en zorgen weg, ik ben weer mezelf en ik ben erg happy.
Ik heb verder geen zorgen, de herfst vakantie komt eraan.
Morgen komen de laatste spullen.
Ik ben erg blij met alles.
Er is opeens een hoop stress en zorgen weg, ik ben weer mezelf en ik ben erg happy.
Ik heb verder geen zorgen, de herfst vakantie komt eraan.
Morgen komen de laatste spullen.
Ik ben erg blij met alles.
Miss-Rose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10
Ik ben blij omdat ik alles eindelijk weer goed op een rijtje heb en kan genieten van alles na de relatie breuk met mijn ex en de daarbij behorende stess omdat we samen een koophuis hadden. Dit is gelukkig allemaal goed afgelopen.
Ik ben heel erg blij omdat het zo ontzettend goed gaat tussen mijn vriend en mij. Dit geeft mij een super gevoel .
Verder ben ik blij omdat ik leuke vrienden en vriendinnen heb en omdat ik 2 super lieve katers heb.
Ook ben ik blij met mijn eigen huisje en met het tv meubel die mijn vriend zelf gemaakt heeft.
Op dit moment voel ik mij gewoon heel erg gelukkig!
Ik ben heel erg blij omdat het zo ontzettend goed gaat tussen mijn vriend en mij. Dit geeft mij een super gevoel .
Verder ben ik blij omdat ik leuke vrienden en vriendinnen heb en omdat ik 2 super lieve katers heb.
Ook ben ik blij met mijn eigen huisje en met het tv meubel die mijn vriend zelf gemaakt heeft.
Op dit moment voel ik mij gewoon heel erg gelukkig!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
TGR schreef:Ik ben eigenlijk altijd wel gelukkig Dat wordt alleen maar versterkt als ik meer rust in mijn hoofd heb. Dat zit op dit moment wel goed. Ik vind geluk niet zitten in het kopen van een huis of gaan trouwen, dat zijn dingen waar je je heel op kan verheugen, maar als je dat nodig hebt om gelukkig te zijn/worden, dan leg je de lat erg hoog voor jezelf.
ge·luk·kig bn, bw 1 voorspoedig, door het lot begunstigd 2 aan het geluk (1) te danken: een ~ toeval 3 geluk (2) genietend; tevreden: zij voelde zich ~
Er staat nergens dat ik niet gelukkig was, voordat we een huis hadden gekocht of ik wist dat ik ging trouwen. Wel wordt mijn geluk versterkt hierdoor, ik krijg er kriebels van in mijn buik. Het is als een droom die uitkomt. Ik zeg dus niet dat ik bovenstaand nog heb om gelukkig te zijn/ worden. Ik zeg dat ik me er op dit moment gelukkig door voel, net als dat ik me gelukkig voel omdat het herfst is en de blaadjes van de bomen vallen.
Gast- Gast
Uit onderzoek is trouwens gebleken dat getrouwde mensen over het algemeen gelukkiger zijn dus zo gek is het nog niet om die link te leggen.
Gast- Gast
Omdat ik een fijn huis heb samen met mijn vriend en omdat ik erg gelukkig ben met hem, en met hem oud ga worden. Ook heb ik gewoon fijne familie, vrienden & leuke collega's + ik zit op mijn plek op het werk. We vergeten voor het gemak alleen even mijn gezondheid die me drastisch in de steek laat.
Gast- Gast
Ik ben gelukkig omdat ik eenl ieve zoon heb, die gezond is en lieve vrienden en familie heb die gelukkig ook allemaal gezond zijn.
En extra gelukkig ben ik met mijn nieuwe bankstel, en koelkast waardoor mijn huis er nog mooier uitziet!
En extra gelukkig ben ik met mijn nieuwe bankstel, en koelkast waardoor mijn huis er nog mooier uitziet!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Jolie2 schreef:Uit onderzoek is trouwens gebleken dat getrouwde mensen over het algemeen gelukkiger zijn dus zo gek is het nog niet om die link te leggen.
Ik denk dat ze gelukkiger zijn als ze gelukkig zijn en diep ongelukkig als ze ongelukkig zijn.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer was jij voor het laatst gelukkig en waarom?
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» Gelukkig nieuwjaar!!!!
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» Gelukkig nieuwjaar!!!!
» Waarom een kind? Of waarom niet?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: