Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

+17
TGR
Printje
Tania
Zonnetje
Blond
mzcharlotte
CCC
Susan
Suus
Chocolate Cookie
MissD
Paper Crown
SuperGrover
Atelier Madame
Bimbam
Marin
Rush
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 1:04

Wat fijn om te lezen, Jolie! Geweldig dat je waarschijnlijk gaat trouwen!

Ik ben ook gelukkig, heb genoeg dingen in mijn leven waar ik nu heel blij mee ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  MissD di 11 okt 2011 - 1:07

Gefeliciteerd Jolie, klinkt allemaal enorm goed.

Ik ben hartstikke gelukkig;
We wonen in een mooi huis, waarin we bezig zijn het helemaal naar onze zin te maken. Heb een enorm lieve familie met wie ik graag tijd door breng.. Ben getrouwd met een schat van een man, met wie ik begin januari een kindje verwacht.
Heb een leuke baan met met veel leuke collega's en daarnaast veel lieve/gezellige vrienden.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Chocolate Cookie di 11 okt 2011 - 1:16

Ik ook! Das natuurlijk niet zo verwonderlijk na mijn nieuws dat ik mijn diploma heb gehaald! En ik heb net te horen gekregen dat de opleiding Verkopen Reizen ook doorgaat, waarvoor ik mij had ingeschreven!!! bounce bounce bounce
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Suus di 11 okt 2011 - 1:20

Ik ben over het algemeen erg gelukkig: heb een lieve vriend met wie ik volgend jaar ga trouwen, lieve familie en lieve vrienden, leuke hobby's.
Alleen mijn werk... heb erg leuke collega's, dus dat maakt een hoop goed, maar het werk past niet bij mij.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 1:34

Ik ben gelukkig omdat een vriendin en ik vorig jaar een klein "bedrijfje" zijn begonnen en dat dat deze zomer heel goed gelopen heeft. (vorig jaar ook al maar het moest even bekend worden) Het is meer als een grap begonnen maar mensen zijn toch erg tevreden over ons. Dat is altijd fijn om te horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 1:36

Eigenlijk ben ik ontzettend gelukkig. Het komt met vlagen. Natuurlijk vind ik het balen dat ik mijn baan kwijt ben, al gaat het me alleen om het maandelijkse inkomen, maar ik vind mezelf stukje bij beetje weer terug en haar ben ik een hele tijd kwijt geweest. Dus dat maakt me best ontzettend gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Susan di 11 okt 2011 - 1:37

Omdat we zoveel sterker zijn geworden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Paper Crown di 11 okt 2011 - 2:22

Susan schreef:Omdat we zoveel sterker zijn geworden.

Omdat?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  CCC di 11 okt 2011 - 2:52

Ik heb net een heel goed sollicitatiegesprek gehad, en ik ben zo goed als aangenomen! Er moet alleen nog even een referentiecheck gedaan worden, en vind dit best wel spannend/ eng omdat mijn vorige baan verkeerd is gelopen door de referentie van mijn oude werkgever. Maar goed, ik zie het allemaal best positief, hoop dat ze me een eerlijke kans gunnen!

En verder ben ik gewoon gelukkig met alles wat ik heb, mijn vriend en ik samen zijn zoveel naar elkaar toegegroeid de afgelopen jaren en het gevoel word steeds intenser naar elkaar toe... En nu verwachten we ook ons eerste kindje... Allemaal zo spannend en mooi...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 3:21

't Doet me echt goed om te lezen dat er zoveel mensen happy zijn! smile

Ik ben gelukkig omdat 't goed gaat op m'n werk, geeft stukje zekerheid. Omdat ik genoten heb van een lang weekend Parijs, met vriendinnen, waardoor ik besef hoe gezegend ik ben, met zulke lieve en goede vriendinnen! Ik ben gewoon happy omdat ik alles op een rijtje heb, mijn wensjes vervuld zijn en ik gezegend ben met een fijne familie en vriendenkring. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  mzcharlotte di 11 okt 2011 - 3:21

Omdat ik vandaag in ondertrouw ben gegaan. Stelde echt niks voor, maar toch maakt het 't idee zoveel meer echt. Ofzo.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 3:36

mzcharlotte schreef:Omdat ik vandaag in ondertrouw ben gegaan. Stelde echt niks voor, maar toch maakt het 't idee zoveel meer echt. Ofzo.

Kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt. Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  mzcharlotte di 11 okt 2011 - 3:39

Thanks smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:26

Gefeliciteerd Jolie!

Ik ben gelukkig, omdat ik over 10 dagen met mijn vriend ga trouwen. We hebben er beide zin in en iedereen om ons heen is erg enthousiast smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:26

Wat een lieve en leuke dingen allemaal! Yay! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Blond di 11 okt 2011 - 5:29

Wow Jolie2, klinkt goed allemaal smile Ga je nog steeds voor de jurk uit je topic bij Liefde&Relatie?

Ik ben blij omdat ik een hele leuke baan heb gevonden! Voor nu tijdelijk, maar ik hoop ontzettend dat ik in november gewoon mag blijven, en dat ik dan een contract via het bedrijf zelf kan krijgen (werk nu via een uitzendbureau, verre van ideaal). Daarnaast heb ik echt zo'n leuke man ontmoet op mijn werk. In alle opzichten mijn droomman. Nog niets gebeurd wat maar op een beginnende romance lijkt, maar ik word er al zo gelukkig van als ik hem alleen al zie I love you
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Zonnetje di 11 okt 2011 - 8:14

Gefeliciteerd Jolie2!

Ik ben gelukkig omdat we ons appartement verkocht hebben Very Happy. Er staan er 11 te koop en de koper heeft ons appartement uitgekozen. Bovendien hebben we er nog een redelijke prijs voor gekregen. Nu dus zoeken naar een nieuw huis met tuin!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Tania di 11 okt 2011 - 8:24

Jolie, gefeliciteerd!

Ik ben ook gelukkig. Als ik mijn zoontje vrolijk rond zie kruipen en zie hoe groot hij is geworden en hoeveel hij geleerd heeft krijg ik zo'n gelukkig gevoel. Verder ben ik natuurlijk heel blij met ons tweede kindje op komst, heerlijk weer zo'n klein mensje in m'n buik voelen.
Ik ben ook heel gelukkig met m'n moeder. Ze komt me elke week minimaal twee dagen helpen met vanalles omdat ik zelf niet zoveel meer mag/kan. Dat helpt echt heel erg, anders zou ik een stuk zwaarder hebben.
En ik ben natuurlijk heel gelukkig met mijn man, eigenlijk ben ik gewoon heel gelukkig dat ik zulke lieve mensen in mijn leven heb.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 8:30

Wat een fijne berichten allemaal!smile

Ik ben ook gelukkig, omdat ik geestelijk en lichamelijk gezond ben, een geweldige man heb, lieve vrienden en familie en natuurlijk ook omdat we een kindje verwachten.smile Maar in het algemeen ook gewoon omdat ik leef.smile Leven is fijn en ik had een aantal jaren geleden nooit gedacht dat ik dat ooit nog zo zou beleven.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 8:32

Wat een fijne berichten !

Ondanks alles voel ik mezelf ook gelukkig, de hoeveelheid liefde die ik voor mijn kinderen voel overtreft alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Printje di 11 okt 2011 - 8:33

Bimbam schreef:
Rush schreef:En omdat ik heb gehoord dat we een strenge winter krijgen die begin november al begint, ben ik ook heel blij!

Oeh, dat klinkt goed, van mij mag de winter ook wel komen!

hahahaha nou ik word daar juist verre van gelukkig van. Ik vind die kou echt vreselijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 8:53

Printje schreef:
Bimbam schreef:
Rush schreef:En omdat ik heb gehoord dat we een strenge winter krijgen die begin november al begint, ben ik ook heel blij!

Oeh, dat klinkt goed, van mij mag de winter ook wel komen!

hahahaha nou ik word daar juist verre van gelukkig van. Ik vind die kou echt vreselijk.

Eens met printje. Ik heb nu een badjas van mijn vriend over mijn gewone kleren aan en nog heb ik het niet warm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 10:04

Ik ben gelukkig omdat ik mezelf heb terug mogen vinden. Ik ben gewoon leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  TGR di 11 okt 2011 - 19:57

Ik ben eigenlijk altijd wel gelukkig smile Dat wordt alleen maar versterkt als ik meer rust in mijn hoofd heb. Dat zit op dit moment wel goed. Ik vind geluk niet zitten in het kopen van een huis of gaan trouwen, dat zijn dingen waar je je heel op kan verheugen, maar als je dat nodig hebt om gelukkig te zijn/worden, dan leg je de lat erg hoog voor jezelf.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Bay di 11 okt 2011 - 21:26

TGR schreef:Ik ben eigenlijk altijd wel gelukkig smile Dat wordt alleen maar versterkt als ik meer rust in mijn hoofd heb. Dat zit op dit moment wel goed. Ik vind geluk niet zitten in het kopen van een huis of gaan trouwen, dat zijn dingen waar je je heel op kan verheugen, maar als je dat nodig hebt om gelukkig te zijn/worden, dan leg je de lat erg hoog voor jezelf.

Mooi gezegd!! Al denk ik dat dat soort dingen wel bij kunnen dragen aan een gelukkig gevoel!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben gelukkig, wie ook en waarom - Pagina 2 Empty Re: Ik ben gelukkig, wie ook en waarom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum