DagCafé
+21
Snoes
Catwoman79
Zininzon
GreenGrass
Bimbam
Tiana
TwistedAngel
Leine
Chocolate Cookie
Lavendel
Jade
VeryCherry
Jordana
Serena
Pompoen
Rush
Lotus
Suus
ExpressoB
Erin
Burn
25 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Meer Sean Connery's??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maple schreef:Het waren helaas geen George Clooneys....oOErinOo. schreef:maar oude mannen kunnen ook heeel mooi zijn ...
Ja dat is nou jammer..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ik de enige die George Clooney niks vind?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Grrrr, ik zit GTST terug te kijken en dat filmpje gaat de hele tijd bufferen. Zo irritant.
Gast- Gast
Ja, op een George zou ik het wel kunnen iddJordana schreef:Maple schreef:Het waren helaas geen George Clooneys....oOErinOo. schreef:maar oude mannen kunnen ook heeel mooi zijn ...
Ja dat is nou jammer..
Gast- Gast
Maple schreef:Ja, op een George zou ik het wel kunnen iddJordana schreef:Maple schreef:Het waren helaas geen George Clooneys....oOErinOo. schreef:maar oude mannen kunnen ook heeel mooi zijn ...
Ja dat is nou jammer..
Pas je op dat je niet van het bankje glijdt?
Jordana- Ratel
Alex schreef:Hey Map, je reactie is ineens weg!
Wat drink jij? Dat wil ik namelijk ook
Gast- Gast
haha shit toch gezien, wilde eigenlijk geen 2 reacties achter elkaar plaatsen.. Maar dit tikte ik idd: Nee ook geen Sean Connery's, meer een Raymond van Barneveld en de ander een Jack van GelderAlex schreef:Hey Map, je reactie is ineens weg!
Jor: hahaha nee geen George hier te bekennen dus dáár hoef ik niet bang voor te zijn
Gast- Gast
[quote="Maple"]
Jor: hahaha nee geen George hier te bekennen dus dáár hoef ik niet bang voor te zijn [/quote
Je gaat zien dat er zo een stuk in stapt in de trein of straks in de bus.. Wedden dat je dan gelijk aan die opmerking denkt
Jor: hahaha nee geen George hier te bekennen dus dáár hoef ik niet bang voor te zijn [/quote
Je gaat zien dat er zo een stuk in stapt in de trein of straks in de bus.. Wedden dat je dan gelijk aan die opmerking denkt
Jordana- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Hey Map, je reactie is ineens weg!
Wat drink jij? Dat wil ik namelijk ook
Gast- Gast
Maple schreef:haha shit toch gezien, wilde eigenlijk geen 2 reacties achter elkaar plaatsen.. Maar dit tikte ik idd: Nee ook geen Sean Connery's, meer een Raymond van Barneveld en de ander een Jack van GelderAlex schreef:Hey Map, je reactie is ineens weg!
Jor: hahaha nee geen George hier te bekennen dus dáár hoef ik niet bang voor te zijn
oh bah nee laat dan maar zitten hoor!
Erin- Ratel
[quote="Jordana"]
Hahahaha!Maple schreef:
Chocolate Cookie- Ratel
Allo dames! Kom jullie nog even een goede nachtrust wensen!
k duik nu verder onder de dekentjes, als ik de laptop eens dicht gooi. Morgen lekker vrij dagje, eens kijken wat ik ga doen..
k duik nu verder onder de dekentjes, als ik de laptop eens dicht gooi. Morgen lekker vrij dagje, eens kijken wat ik ga doen..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Helaas, nog geen glijmiddel te bekennen hier...Jordana schreef:Maple schreef:
Gast- Gast
Reva schreef:Ik krijg lekker straks bezoeeehoeeek
Oehhh!!
Mijn man komt ook zo thuis
Gast- Gast
De mijne komt net binnenlopen!
Erin- Ratel
Ik geloof dat ik maar gewoon mijn laptop moet gaan afsluiten en snel moet gaan slapen. Des te sneller is het morgen!
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker allemaal
Chocolate Cookie- Ratel
Maple schreef:En de mijne is weer weg.
Hoe gaat het nu tussen jullie? Als je het er niet over wilt hebben moet je dat ook gewoon zeggen, hoor.
Gast- Gast
Maple schreef:En de mijne is weer weg.
he nee he!
Erin- Ratel
Nee nu even niet... Ben er eventjes klaar mee, met dit hele kutonderwerp. SorryAlex schreef:Maple schreef:En de mijne is weer weg.
Hoe gaat het nu tussen jullie? Als je het er niet over wilt hebben moet je dat ook gewoon zeggen, hoor.
Gast- Gast
Geen sorry zeggen! Ik vraag ernaar en jij hebt er geen zin in, kan toch? Ik heb ook niet altijd zin om te praten over dingen die ik moeilijk vind. Wel nogmaals een knuffel voor je
Gast- Gast
Gosjemijne. Ik wil een profiel foto wat echt echt echt bij me past, maar kan er geen vinden die echt bij me past!
Erin- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: