DagCafé
+21
Snoes
Catwoman79
Zininzon
GreenGrass
Bimbam
Tiana
TwistedAngel
Leine
Chocolate Cookie
Lavendel
Jade
VeryCherry
Jordana
Serena
Pompoen
Rush
Lotus
Suus
ExpressoB
Erin
Burn
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Lorna mercedez schreef:Speen met wodka. Twee is nee hadden we het over toch, vorige week ;-)
Whahaha, ja inderdaad. Beetje wodka in de papfles schijnt ook wonderen te doen
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Yep. Eerst pyjama aan, tandjes poetsen, verhaaltje voorlezen, in bed leggen, liedje zingen, muziekgiraf aan en slapen.
Wat?
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Yep. Eerst pyjama aan, tandjes poetsen, verhaaltje voorlezen, in bed leggen, liedje zingen, muziekgiraf aan en slapen.
Wat?
vind er ook niks geks aan of zo?
Gast- Gast
Mag je dan aan z'n staart trekken?Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Yep. Eerst pyjama aan, tandjes poetsen, verhaaltje voorlezen, in bed leggen, liedje zingen, muziekgiraf aan en slapen.
Wat?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Of van de glijbaan af, doodvermoeiend. Maar wel irritant. Hoop dat het wennen is. Kan je er niet even naast gaan liggen?Alex schreef:Lorna mercedez schreef:Speen met wodka. Twee is nee hadden we het over toch, vorige week ;-)
Gast- Gast
Alex schreef:Lorna mercedez schreef:Speen met wodka. Twee is nee hadden we het over toch, vorige week ;-)
Doe ik ook 's morgens door mn havermout.
Kijkt er nog iemand Waar is de Mol? Ik herken Estelle Gullit bijna niet. Die neus a la Peter Pan en die opgespoten lippen en wat is dr gewoon met dr hele hoofd
Gast- Gast
Reeev jaaa ik zat ook naar die neus te kijken en moest aan Michael Jackson denken
Gast- Gast
Leine schreef:Mag je dan aan z'n staart trekken?Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Yep. Eerst pyjama aan, tandjes poetsen, verhaaltje voorlezen, in bed leggen, liedje zingen, muziekgiraf aan en slapen.
Wat?
Of aan zijn nek!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hahahaha joehoe, ik zit legaal 1e klas! Even met een groepje conducteurs gesjanst
Gast- Gast
Iemand heeft naar mijn advies geluisterd ... Dat is ook voor het eerst
Erin- Ratel
haha Maple tis zeker niet druk dan nee hahaha Maar gezellig Leuke jonge gasten die conducteurs dan?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reeev jaaa ik zat ook naar die neus te kijken en moest aan Michael Jackson denken
Jaaa
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Leine schreef:Mag je dan aan z'n staart trekken?Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Yep. Eerst pyjama aan, tandjes poetsen, verhaaltje voorlezen, in bed leggen, liedje zingen, muziekgiraf aan en slapen.
Wat?
Of aan zijn nek!
Nee, aan z'n staart inderdaad!
Die muziekgiraf heeft Reva aan A. gegeven voor haar verjaardag. Anoniem via Bol.com.
Gast- Gast
Leine schreef:Mag je dan aan z'n staart trekken?Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Yep. Eerst pyjama aan, tandjes poetsen, verhaaltje voorlezen, in bed leggen, liedje zingen, muziekgiraf aan en slapen.
Wat?
Wat dacht je dan joh, dat ie een lul had
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Lorna mercedez schreef:Speen met wodka. Twee is nee hadden we het over toch, vorige week ;-)
Doe ik ook 's morgens door mn havermout.
Alcoholist!
Gast- Gast
Reva schreef:Niet anoniem!! Stond toch tekst bij
Jaaaa, maar geen naam. Moest ik de klantenservice weer bellen.
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reeev jaaa ik zat ook naar die neus te kijken en moest aan Michael Jackson denken
Jaaa
Ja toch....vond haar er wel mooi uitzien die natte haren zo gekamd in die joggingbroek op die stoel...wel stoer of zo.
Gast- Gast
Haha valt best mee met leuk, ze waren oud En ik ging alleen maar even iets vragen maar blijkbaar is iedereen chagrijnig want ze waren helemaal blij dat ik met een lach op hen af kwam haha Dus toen mocht ik instappen, dus ik zeg nog, ik loop wel even door, dit is de 1e klas-deur... Hebben ze onderling geregeld dat ik gewoon 1e klas mocht reizenTheedoosje schreef:haha Maple tis zeker niet druk dan nee hahaha Maar gezellig Leuke jonge gasten die conducteurs dan?
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Niet anoniem!! Stond toch tekst bij
Die mail die ik kreeg van bol.com
Gast- Gast
maar oude mannen kunnen ook heeel mooi zijn ...
Erin- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Niet anoniem!! Stond toch tekst bij
Die mail die ik kreeg van bol.com
Whahaha, ja ik dacht laat je verjaardag eens leuk beginnen
Gast- Gast
Het waren helaas geen George Clooneys....oOErinOo. schreef:maar oude mannen kunnen ook heeel mooi zijn ...
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: