DagCafé
+21
Snoes
Catwoman79
Zininzon
GreenGrass
Bimbam
Tiana
TwistedAngel
Leine
Chocolate Cookie
Lavendel
Jade
VeryCherry
Jordana
Serena
Pompoen
Rush
Lotus
Suus
ExpressoB
Erin
Burn
25 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Goedenavond!
Ik word echt helemaal gestoord van de storing van BB. Mijn Twitter en email doet het weer aardig, maar mijn Whatsapp ligt er nog steeds uit. Niet leuk.
Ik word echt helemaal gestoord van de storing van BB. Mijn Twitter en email doet het weer aardig, maar mijn Whatsapp ligt er nog steeds uit. Niet leuk.
Gast- Gast
lang leve iphone;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Omdat je het zo lief vraagt!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Wat een drukte hier, kunnen jullie wat langzamer posten. U zijt bedankt.
Reva schreef:Wat een drukte hier, kunnen jullie wat langzamer posten. U zijt bedankt.
Je kan je ook aanpassen en wat sneller lezen.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Wat een drukte hier, kunnen jullie wat langzamer posten. U zijt bedankt.
Maar ik was me aan het klaarmaken om naar bed te gaan
Gast- Gast
Voice of holland kijken, haha die gozer grappig en wordfeud spelen
Alex schreef:Reva schreef:Wat een drukte hier, kunnen jullie wat langzamer posten. U zijt bedankt.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik had lekker een ander tweede getal voor de komma op de weegschaal, eentje die ik nog niet eerder heb gezien
Wat zijn jullie plannen?
Ik had lekker een ander tweede getal voor de komma op de weegschaal, eentje die ik nog niet eerder heb gezien
Wat zijn jullie plannen?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Wat goed Reva!
Ik heb niet zoveel plannen. Ik moet wat boodschappen doen en ik moet vanmiddag naar mijn spv'er. Eigenlijk moet ik mijn kamer nog even een beetje schoonmaken, maar ik weet nog niet of ik mezelf zover kan krijgen. Wat ga jij doen?
Wat goed Reva!
Ik heb niet zoveel plannen. Ik moet wat boodschappen doen en ik moet vanmiddag naar mijn spv'er. Eigenlijk moet ik mijn kamer nog even een beetje schoonmaken, maar ik weet nog niet of ik mezelf zover kan krijgen. Wat ga jij doen?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hey meiden, goedemorgen
Mijn mams komt zo koffie drinken.
Mijn mams komt zo koffie drinken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Reev je bent erg goed bezig ben trots op je! Wou dat ik zo goed ging ;0 Maar goed ben bezig ook
Lotus oh heerljk als er opgeruimd is dat doet mij altijd zo goed
Zo meteen ff boodschappen doen en opruimen ook En vanmiddag werken.
Gast- Gast
Ik ben gewoon aan het werk Succes vanmiddag, Lotus.
VC, gezellig!
Het is echt herfst he, ik ga nu alweer half op mn smoel door de gladde blaadjes
VC, gezellig!
Het is echt herfst he, ik ga nu alweer half op mn smoel door de gladde blaadjes
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reev je bent erg goed bezig ben trots op je! Wou dat ik zo goed ging ;0 Maar goed ben bezig ook
Ik heb ook een periode van stilstand gehad best een tijd. Echt frustrerend om dan door te gaan..
Gast- Gast
Heeft iemand trouwens een tip hier waar je lekkere warme/dikke leggings kan kopen?
Gast- Gast
TD, ik hoef niet op te ruimen, maar moet even stof afnemen. Zo gedaan, maar ik heb nog even geen zin.
Oh, had je trouwens nog meegekregen dat ik volgende week woensdag mijn intake heb? Ik werd gisteren gebeld.
Dankje, Reva!
Oh, had je trouwens nog meegekregen dat ik volgende week woensdag mijn intake heb? Ik werd gisteren gebeld.
Dankje, Reva!
Lotus- Ratel
Reev heb er nu wel goede feeling over dat het weer goed gaat komen. Heb wel de drive iig. :0 Dus we gaan lekker door en iets strenger En meer water drinken, drink te weinig.
Lotus> oh nee niet meegekregen maar wat super!! ben benieuwd! Oh en stoffen ipv opruimen sorry, maar ook lekker als het schoon is
Lotus> oh nee niet meegekregen maar wat super!! ben benieuwd! Oh en stoffen ipv opruimen sorry, maar ook lekker als het schoon is
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd. Vind het erg spannend.
En het is inderdaad lekker als het weer schoon is.
En het is inderdaad lekker als het weer schoon is.
Lotus- Ratel
Ik hoop het ook. Ik weet niet zo goed hoe ze me zouden kunnen helpen, maar dat zie ik wel. Volgende week woensdag lijkt op dit moment nog zo ver weg. Kan al niet eens overzien hoe ik deze dag door moet komen.
Oja, en nog een aanvulling van mijn plannen. Meteen na het gesprek met mijn spv'er is er nog een referaat over dwang en drang in de GGZ waar ik nog naartoe zou gaan. Weet alleen niet of dat haalbaar is.
Oja, en nog een aanvulling van mijn plannen. Meteen na het gesprek met mijn spv'er is er nog een referaat over dwang en drang in de GGZ waar ik nog naartoe zou gaan. Weet alleen niet of dat haalbaar is.
Lotus- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: