Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Half jaar samen..wat geef je dan?

+15
liqueje
Tsjip
Susan
mzcharlotte
luisa
Marin
Atelier Madame
Rush
Nora
Arwyn
Minx
Jade
Lavendel
Shy
Pannetoet
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Half jaar samen..wat geef je dan? - Pagina 2 Empty Re: Half jaar samen..wat geef je dan?

Bericht  Kabouter vr 14 okt 2011 - 5:05

Charlie schreef:Ik zou niet eens weten wanneer wij een half jaar, een jaar of weet ik wat samen zijn.

Oh ik ben best on-romantisch.

Ik weet nog net wel wanneer het is, maar verder doen we er ook helemaal niks aan. Meestal kom ik er een paar dagen na de datum achter dat we alweer een jaar langer samen zijn.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Half jaar samen..wat geef je dan? - Pagina 2 Empty Re: Half jaar samen..wat geef je dan?

Bericht  PluDan vr 14 okt 2011 - 6:16

Ik heb lekker voor hem gekookt en van hem heb ik een mooie pot met planten en een hele lieve kaart gekregen, vol met spelfouten hahaha maar oh zo lief en volledig vanuit zijn gevoel I love you . Verder hebben wij toen vriendschaps ringen gekocht.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  flower zo 16 okt 2011 - 21:11

Tsjip schreef:Wij hebben toen onze vriendschapsringen gekocht. Veel commentaar op gehad trouwens maar we zijn nog altijd bij elkaar en dragen de ringen nog steeds!

HEbben wij toen ook gedaan!
Alleen hebben wij er geen commentaar op gehad.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: