1 jaar samen - uitje
+5
La Senza
Mermaid
Tsjip
Marin
Huppekee
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
1 jaar samen - uitje
Omdat we bijna 1 jaar samen zijn, ben ik op zoek naar een leuk, niet al te duur uitje/workshop om samen te doen? Hebben jullie iets bijzonders gedaan, of heeft er iemand een leuke tip?
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Re: 1 jaar samen - uitje
Wij zijn uiteten geweest via Heerlijk.nl
Doen we wel vaker, omdat het zo leuk is!
Je schrijft je dan in op die website, en geeft aan hoeveel km je wilt reizen, en die website selecteert dan een restaurant voor je. Krijg je pas op die ochtend om 10.00 te horen waar je die avond gaat eten (dan krijg je mailtje). Voor 30 euro p.p. heb je al een diner, niet duur dus! En voor extra bedrag bijleggen kan je in een sterrentent geplaatst worden.
Ik vind het altijd erg leuk, omdat je zo op plekken komt te eten waar je anders nooit zou eten (te duur, of te ver weg, als je groot aantal km kiest).
Doen we wel vaker, omdat het zo leuk is!
Je schrijft je dan in op die website, en geeft aan hoeveel km je wilt reizen, en die website selecteert dan een restaurant voor je. Krijg je pas op die ochtend om 10.00 te horen waar je die avond gaat eten (dan krijg je mailtje). Voor 30 euro p.p. heb je al een diner, niet duur dus! En voor extra bedrag bijleggen kan je in een sterrentent geplaatst worden.
Ik vind het altijd erg leuk, omdat je zo op plekken komt te eten waar je anders nooit zou eten (te duur, of te ver weg, als je groot aantal km kiest).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat erg, ik kan het me niet eens meer herinneren wat we toen gedaan hebben! We zijn hoogstwaarschijnlijk uit eten geweest en ik denk dat ik een cadeautje had?
Ik vind het altijd leuk om met dat soort gelegenheden wat uitgebreider uit eten te gaan of een weekendje weg ofzo!
Ik vind het altijd leuk om met dat soort gelegenheden wat uitgebreider uit eten te gaan of een weekendje weg ofzo!
Gast- Gast
Ik weet het ook echt niet meer haha! Ik woonde hier toen net, dat weet ik wel ! Ik denk dat we uit eten zijn geweest..
Gast- Gast
Ik was op kamp met mijn stage toen we 1 jaar samen waren Of we nog wel iets hebben gedaan weet ik eigenlijk niet meer... Bij 2 jaar samen; uit eten en bios. 5 jaar samen; weekendje Parijs. 9 jaar samen; getrouwd. Als we 10 jaar samen zijn gaan we naar Brugge. De jaren ertussen weet ik niet meer wat we hebben gedaan. De maand juni was altijd enorm druk en vol met afspraken dus soms kwam het er gewoon in van.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn naar de Apenheul geweest. Dat was leuker dan het klinkt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid, dat lijkt me serieus echt heel leuk om te doen hoor!
Met mijn ex ben ik gaan skydiven toen we 1 jaar samen waren. Daarna uit eten en een hotelletje gepakt. Met een andere ex heb ik een weekendje Londen gedaan.
Met mijn ex ben ik gaan skydiven toen we 1 jaar samen waren. Daarna uit eten en een hotelletje gepakt. Met een andere ex heb ik een weekendje Londen gedaan.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
1 jaar samen...dat is hier al l lang geleden alweer hahaha maar toen zijn we een paar dagen naar Texel geweest. Dit jaar gaan we met d kinderen terug. We zijn nu inmiddels 10 jaar samen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Een dagje sauna samen? Of een nachtje weg in een hotel?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Toen wij 1 jaar samen waren zijn wij een lang weekend weggeweest naar Duitsland.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dat hebben wij ook gedaan voor 1 jaar samen (vlak ervoor) was erg leuk!Mermaid schreef:Wij zijn naar de Apenheul geweest. Dat was leuker dan het klinkt.
Zaterdag zijn we 2 jaar samen en dan gaan we uit eten en `s avonds naar de bioscoop. M`n vriend mag kiezen, Fast & Furious 6 of The Hangover 3. Hij wil naar beide, dus ben benieuwd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» 10 jaar samen!
» cadeau voor 10 jaar samen
» 8 jaar samen!
» 2,5 jaar samen...wat doen??
» Bijna 1 jaar samen
» cadeau voor 10 jaar samen
» 8 jaar samen!