Kan nog niet slapen, wie maakt t ook laat?
5 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kan nog niet slapen, wie maakt t ook laat?
En ik hoest me helemaal de touwtandjes, ik word er gek van. Net moest ik zo hard hoesten dat ik bijna moest overgeven. Heb voor de zekerheid maar een emmer achter me gezet haha . Ben bang dat ik toch weer een slechte nacht ga hebben dus...
Gast- Gast
Nu samen op bed!Tea-Leaf schreef:Zusje schreef:Ik wil het niet laat maken maar het is al weer veel later dan mijn plan was...
Dat heb ik dus ook....
Gast- Gast
Ik voel me echt een enorme zeur, maar ik wil toch even zeuren. Ik voel me alleen! Ik mis mijn ex. Heb er een potje van gemaakt. Zo verwarrend dit, want de weken hiervoor dacht ik er heel anders over.
Gast- Gast
Oh wat irritant Zusje!
Hopelijk als je slaapt nergens meer last van...
Ook flesje water naast bed zetten misschien?
Hopelijk als je slaapt nergens meer last van...
Ook flesje water naast bed zetten misschien?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:En ik hoest me helemaal de touwtandjes, ik word er gek van. Net moest ik zo hard hoesten dat ik bijna moest overgeven. Heb voor de zekerheid maar een emmer achter me gezet haha . Ben bang dat ik toch weer een slechte nacht ga hebben dus...
Kunnen we elkaar de hand schudden
Gast- Gast
Lorna, wat stoer zeg!!
Ik wacht nog steeds op je pm
Ik wacht nog steeds op je pm
Zininzon- Ratel
Toen mijn vriend het uit had gemaakt wilde ik niets liever dan bij hem zijn. Ik miste de aandacht en genegenheid en kon nergens anders aan denken. Ik kan je maar 1 tip geven: geef er niet aan toe. Je schiet er niets mee op. Hij is niet voor niets je ex. Ik kan niet in je hoofd kijken natuurlijk, maar het zou heel goed kunnen dat je niet eens zozeer je ex mist, maar vooral de aandacht, genegenheid en het veilige gevoel.Jolee schreef:Ik voel me echt een enorme zeur, maar ik wil toch even zeuren. Ik voel me alleen! Ik mis mijn ex. Heb er een potje van gemaakt. Zo verwarrend dit, want de weken hiervoor dacht ik er heel anders over.
Gast- Gast
Ava schreef:Toen mijn vriend het uit had gemaakt wilde ik niets liever dan bij hem zijn. Ik miste de aandacht en genegenheid en kon nergens anders aan denken. Ik kan je maar 1 tip geven: geef er niet aan toe. Je schiet er niets mee op. Hij is niet voor niets je ex. Ik kan niet in je hoofd kijken natuurlijk, maar het zou heel goed kunnen dat je niet eens zozeer je ex mist, maar vooral de aandacht, genegenheid en het veilige gevoel.Jolee schreef:Ik voel me echt een enorme zeur, maar ik wil toch even zeuren. Ik voel me alleen! Ik mis mijn ex. Heb er een potje van gemaakt. Zo verwarrend dit, want de weken hiervoor dacht ik er heel anders over.
Ja, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Maar het is lastig.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Nu samen op bed!Tea-Leaf schreef:Zusje schreef:Ik wil het niet laat maken maar het is al weer veel later dan mijn plan was...
Dat heb ik dus ook....
Wie, jij en ik of Zusje en ik? LOL
Gast- Gast
Dat is het zeker. Ik heb me ook niet altijd in kunnen houden, maar de keren dat ik dat niet kon hebben alleen maar gedoe opgeleverd en niets goeds.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Nu samen op bed!Tea-Leaf schreef:Zusje schreef:Ik wil het niet laat maken maar het is al weer veel later dan mijn plan was...
Dat heb ik dus ook....
Je bent grappiger dan je zelf waarschijnlijk denkt .
Gast- Gast
Ava schreef:Dat is het zeker. Ik heb me ook niet altijd in kunnen houden, maar de keren dat ik dat niet kon hebben alleen maar gedoe opgeleverd en niets goeds.
Bedankt voor je advies. Het is gewoon bluh! Haha. Moet gewoon doorzetten, ofzo.
Gast- Gast
Dat zegt je verstand, maar je gevoel zegt de hele tijd dat je naar je ex wil. Echt een k*t gevoel. Ik heb zo vaak gedacht "waarom kan ik dat stomme gevoel nou niet even uitzetten?". Bij mij hielp het om afleiding te zoeken: vriendin bellen, muziek opzetten en meezingen, tv-serie downloaden en kijken (mijn stiekeme verslaving), sporten, studeren. Misschien dat jij ook zoiets hebt als afleiding? In elk geval heel veel sterkte!Jolee schreef:Ava schreef:Dat is het zeker. Ik heb me ook niet altijd in kunnen houden, maar de keren dat ik dat niet kon hebben alleen maar gedoe opgeleverd en niets goeds.
Bedankt voor je advies. Het is gewoon bluh! Haha. Moet gewoon doorzetten, ofzo.
Gast- Gast
Er was toch al een dagcafé?
Of gaat dit het nieuwe nachtcafé worden?
Of gaat dit het nieuwe nachtcafé worden?
Gast- Gast
Dus omdat er een dagcafe is mag er geen kletstopic of onzin topic zijn?
Gast- Gast
Kan iemand Klaas Vaak naar mij sturen?
Zininzon- Ratel
Zusje schreef:Dus omdat er een dagcafe is mag er geen kletstopic of onzin topic zijn?
Juistttttt....
( Sorry ik heb weer gezopen, dit keer wel 1 rode wijn )
Gast- Gast
Zininzon schreef:Kan iemand Klaas Vaak naar mij sturen?
Val je op oude mannen dan?
Gast- Gast
Zininzon schreef:Kan iemand Klaas Vaak naar mij sturen?
Als ik die zie dan trek ik hem in mijn bed, sorry .
Gast- Gast
Als ie hier langs komt stuur ik hem wel door naar jullie, moet helaas nog even wakker blijven..
Gast- Gast
Zusje schreef:Zininzon schreef:Kan iemand Klaas Vaak naar mij sturen?
Als ik die zie dan trek ik hem in mijn bed, sorry .
Viespeuk!
Zininzon- Ratel
Ava schreef:Als ie hier langs komt stuur ik hem wel door naar jullie, moet helaas nog even wakker blijven..
Ik heb koffiepads, dark roast.
Gast- Gast
Afleiding is idd goed, Ava. Moet me focussen op andere dingen.
Waarom moet je nog wakker blijven?
Waarom moet je nog wakker blijven?
Gast- Gast
Nou ja, ik ga het toch maar proberen... Wie niet waagt, wie niet wint toch? Fijne nacht, hopelijk slapen jullie zo snel als jullie willen en hopelijk hoest ik me niet het apelazarus.
Gast- Gast
Hier ook nog wakker! Heb nog wel wat slaappillen te verdelen Durf ze niet te pakken bang dat ik kids niet hoor!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Is het niet al te laat om...
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Hoe laat ga jij slapen?
» Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?
» hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Hoe laat ga jij slapen?
» Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?
» hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: