Waar koop jij kleding voor je kindje?
+22
Mamasapje
Mida4you
Miriam
Catwoman79
Teddyaapje
Woezies
Makamba
sheila123
-Ieniemienie-
Blair
Sjonno
Mamsie
Tazz
Mirror
Amber
Liadan
mauwmauw
Susan
Lindsya
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
PapillonRose
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar koop jij kleding voor je kindje?
H&M, heel soms Hema, V&D, Prenatal, kleertjes.com, Lief!, Name-it.
Eigenlijk overal wel wat vandaan dus
Eigenlijk overal wel wat vandaan dus
Gast- Gast
Voornamelijk H&M, maar ook bij C&A, Wibra, Zeeman... als het maar leuk is.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Pyama's van Bambino (merk van kruidvat & trekpleister) en de wibra.
Zeeman heeft soms leuke dingen, absoluut niet duur en de kwaliteit bevalt me goed. Hema haal ik regelmatig wat en Bertus ten Hoor heeft ook leuke dingen.
LIEF! & Noppies vindt ik hartstikke mooi, maar zo ontzettend duur! misschien later, als dochter wat langer in dezelfde maat blijft.
Zeeman heeft soms leuke dingen, absoluut niet duur en de kwaliteit bevalt me goed. Hema haal ik regelmatig wat en Bertus ten Hoor heeft ook leuke dingen.
LIEF! & Noppies vindt ik hartstikke mooi, maar zo ontzettend duur! misschien later, als dochter wat langer in dezelfde maat blijft.
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Ik koop heel veel op marktplaats. Er staat veel nieuwe of weinig gedragen kleding op. Ik betaal gemiddeld 2 tot 5 euro per kledingstuk en ik heb (tot nu toe) nog geen miskoop gedaan.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Liva schreef:Hema, H&M, Ter Stal, Tuunte (maar dat zit vrijwel alleen in het oosten van het land volgens mij).
Ja klopt Liva, bij ons in het dorp zit er ook een haha (Tuunte dus) .
Ik koop de kleertjes meestal bij Hema, H&M, Prenatal, en bij Lief! (alleen als er sale is.. vind het anders veel te duur!).
Gast- Gast
HEMA, Zeeman, Wibra, Henk ten Hoor, Bertus ten Hoor, H&M, en van internet
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Overal eigenlijk wel. Bij de Prénatal, H&M, Hema, V&D maar ook bij de Zeeman en Hans Textiel
Gast- Gast
ik koop de kleertjes ook echt over al. Hema, H&M, Name-It, marktplaats, etc. Ik koop alleen geen dure merkkleding, dat vind ik echt zonde. Binnen no-time is het te klein of zit er een lelijke vlek in. Ik heb laatst bij Osiris Design (webwinkel) een aantal leuke shirts gekocht. Super leuk en goed betaalbaar. Ze maken ook prints voor op shirtjes enzo. Je kunt ze gewoon mailen met wat je wil hebben en dan maken ze het! Heb zo echt een super leuk verjaardagsshirt voor mijn dochtertje
Miriam- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 09-03-11
Wat ik leuk vind koop ik, maakt niet zoveel uit waar het vandaag komt. Hier in mijn woonplaats zitten twee leuke kinderkledingwinkels waar ik regelmatig wat koop. Verder koop ik kleding bij V&D, Hema, Wibra, H&M en heel soms Zeeman.
Gast- Gast
Ik koop de kleertjes voor Z. ook overal en nergens ( marktplaats, H&M, hema, wibra, zeeman, Henk ten Hoor ) Maar dure merkkleding koop ik niet. Dat vindt ik gewoon zo zonde want ze kunnen het maar even dragen en dan past het al niet meer.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hier leen ik een deel van zijn neefje ( die is van aug '10 ) maar dat gaat binnenkort ook niet meer omdat ze dan waarsch in dezelfde maat zitten. ( meeste is H&M, GAP, HEMA, ZARA, Name It)
Zelf koop ik voor de meiden altijd hun kleertjes in Londen bij Monsoon. In NL winkel ik natuurlijk ook wel eens wat maar dan kom ik uit op Mim pi, Noppies, H&M ( mits geen megaprinten en joggingspul:P), Hema en Zara! Volgende maand ga ik met mijn dochter voor het eerst samen naar Londen om te shoppen, ben benieuwd of ze het net zo leuk vind als dr mama;)
Voor mijn zoontje heb ik zelf wat dingetjes gekocht bij de Coccinelle, wel wat duurder maar omdat ik de rest te leen heb vind ik dat niet zo erg, hoef geen hele garderobe er voor aan te schaffen. Een paar pakjes van Ralph Lauren en Tommy Hilfiger jas zijn van daar. Verder nog wat Mexx en Pointer, vind ik leuke merken voor die kleine mannetjes! Zeeman / wibra koop ik niets ( hij heeft 1 jasje alleen daarvan met houtje touwtje sluiting, erg leuk! maar rompers rekken snel uit, sokjes zakken af etc:P Dus daarvoor ga ik naar de Hema.
Zelf koop ik voor de meiden altijd hun kleertjes in Londen bij Monsoon. In NL winkel ik natuurlijk ook wel eens wat maar dan kom ik uit op Mim pi, Noppies, H&M ( mits geen megaprinten en joggingspul:P), Hema en Zara! Volgende maand ga ik met mijn dochter voor het eerst samen naar Londen om te shoppen, ben benieuwd of ze het net zo leuk vind als dr mama;)
Voor mijn zoontje heb ik zelf wat dingetjes gekocht bij de Coccinelle, wel wat duurder maar omdat ik de rest te leen heb vind ik dat niet zo erg, hoef geen hele garderobe er voor aan te schaffen. Een paar pakjes van Ralph Lauren en Tommy Hilfiger jas zijn van daar. Verder nog wat Mexx en Pointer, vind ik leuke merken voor die kleine mannetjes! Zeeman / wibra koop ik niets ( hij heeft 1 jasje alleen daarvan met houtje touwtje sluiting, erg leuk! maar rompers rekken snel uit, sokjes zakken af etc:P Dus daarvoor ga ik naar de Hema.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
heb eigenlijk nog weinig zelf voor haar gekocht heel veel gekregen
maar anders kijk ik vaak bij Hema, Prenatal, Hans textiel, Zeeman, Wibra, H&M, kruidvat (bambino sokjes zijn erg fijn)
maar anders kijk ik vaak bij Hema, Prenatal, Hans textiel, Zeeman, Wibra, H&M, kruidvat (bambino sokjes zijn erg fijn)
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Voor Dylan - ondergoed en sokken van de Hema, de WE, zara, en de kinderzaakjes hier in de buurt. Hij draagt vaak esprit,tumble en dry,retour,virginio(broeken) en mexx
Voor Lynn - rompers en sokken van de Hema, verder de zara, liefwinkel, en ze draagt veel van het merk noppies, name-it, mexx en dan is het vooral noppies omdat dit lekker lang en smal is evenals van lief.
Voor Lynn - rompers en sokken van de Hema, verder de zara, liefwinkel, en ze draagt veel van het merk noppies, name-it, mexx en dan is het vooral noppies omdat dit lekker lang en smal is evenals van lief.
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Ik heb hier overal wel iets vandaan geloof ik. Vooral van de Hema heb ik de laatste tijd veel kleertjes, want ze hadden zulke leuke vrolijk gekleurde jurkjes! Verder heb ik veel van Prénatal, Zeeman, Wibra en dan nog wat dingetjes van Hans Textiel, H&M en van Lief!Verder ligt het eraan waar ik toevallig iets leuks tegenkom (voorlopig puilt haar kast nog even uit van wat ik gekocht en gekregen heb).
Heb afgelopen zomer toen ik in Parijs was bijvoorbeeld ook wat leuke dingetjes gekocht bij winkels daar. Vind trouwens dat ze bij de goedkopere winkels toch hele leuke kleertjes hebben en daarbij zijn ze er toch zo uit. Dus hele dure merkkleding kopen vind ik persoonlijk ook zonde, wel wil ik natuurlijk dat mijn meisje er leuk uitziet maar het een sluit het ander niet uit tot dusver.
Inmiddels ben ik een dikke twee maanden verder dan de vorige post, en moet zeggen dat ik inmiddels toch aardig wat merkkleding gekocht heb Maar het meeste dan wel in de uitverkoop, anders vind ik het vaak nog wel prijzig. Vooral Noppies, Mexx, Cakewalk, Lief!, Name-It en nog wel wat andere merken dacht ik. Toch ook nog vaak HEMA (daar hebben ze zo vaak leuke kleurtjes!) en als ze wat leuks hebben ook bij Zeema, Wibra of Hans Textiel. Vooral rompers en sokjes haal ik bij een goedkopere winkel. Dan heb ik wat meer over voor andere dingen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Overal. Maar merkkleertjes vooral in de uitverkoop. Bij babyplanet hadden ze twee maand terug 50% korting en ook bij de kleine babyspeciaalzaak hier in het dorp hadden ze alles voor de helft. Dus dat is even leuk winkelen!
En ik ben helemaal blij dat ik vorige week schoenen voor Laurens van 80 euro voor 35 euro had!!!!!
En ik ben helemaal blij dat ik vorige week schoenen voor Laurens van 80 euro voor 35 euro had!!!!!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Overal. Maar merkkleertjes vooral in de uitverkoop. Bij babyplanet hadden ze twee maand terug 50% korting en ook bij de kleine babyspeciaalzaak hier in het dorp hadden ze alles voor de helft. Dus dat is even leuk winkelen!
Schoenen zijn echt belachelijk duur vind ik... ik heb voor I.lyen van de week schoentjes gekocht.. 89.95! Pff:( M.yrthe moet ook nog..
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
ja schoenen zijn idd duur. Dat is echt mijn sport om die in de uitverkoop goed te scoren. Ik had nu voor de jongens leren laarzen die van 100 naar 50 waren, dat is leuk.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:ja schoenen zijn idd duur. Dat is echt mijn sport om die in de uitverkoop goed te scoren. Ik had nu voor de jongens leren laarzen die van 100 naar 50 waren, dat is leuk.
Ja, dat vind ik ook heel leuk! Ik moet ook even tegen iedereen zeggen dat ze zo goedkoop waren!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Mamsie schreef:ja schoenen zijn idd duur. Dat is echt mijn sport om die in de uitverkoop goed te scoren. Ik had nu voor de jongens leren laarzen die van 100 naar 50 waren, dat is leuk.
Ja, dat vind ik ook heel leuk! Ik moet ook even tegen iedereen zeggen dat ze zo goedkoop waren!
oe...dat heb ik ook ja. Maar eigenlijk wel met alle kleding die ik voor haar koop. Ik ben helemaal fan van Mim-pi, Lief, Nono en Eager Beaver. Maar ik zal er never nooit zoveel geld aan uitgeven zoals ze met de nieuwprijs worden verkocht. Ik koop veel via internet of in de uitverkoop. En dan meestal onder de 10 euro. En het lukt me redelijk goed hahaha. Dan ben ik zo blij!
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Als ik rijk zou zijn kocht ik alles bij Name-It en Okaïdi.
Helaas moet ik het nu doen met kleding van Zeeman, Hema, C&A en H&M. Maar die hebben ook best leuke dingen.
Leah: uitverkoop via internet is ook wel een goeie ja! Heb je daar speciaal websites voor, of kijk je dan op de site van het merk zelf?
Helaas moet ik het nu doen met kleding van Zeeman, Hema, C&A en H&M. Maar die hebben ook best leuke dingen.
Leah: uitverkoop via internet is ook wel een goeie ja! Heb je daar speciaal websites voor, of kijk je dan op de site van het merk zelf?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Als ik rijk zou zijn kocht ik alles bij Name-It en Okaïdi.
Ik kijk meestal op kinderkledingsites, tweedehands kleding sites en marktplaats. Ik wil je wel wat sites doorgeven, maar ik weet niet of dat zo mag. Ik stuur je wel een pm. Want je hoeft er echt niet rijk voor te zijn hoor hahaha dat ben ik ook helemaaal niet. Ik heb voor mezelf echt een max van 10 euro en daar kom ik ook zelden boven. Behalve bij schoenen of als ik echt een leuke trui of jeans zie. Die zijn ook vaak wat duurder.
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Voor mijn dochter komen de kleertjes overal en nergens vandaan, hema, bakkaboe, mexx, bambino (kruidvat), name-it, ter stal, hans textiel, h&m, zeeman.. Als ik een winkel binnen stap met kinderkleren kan ik het toch niet laten om even te kijken, dus daarom pluk ik overal en nergens wat vandaan.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nette kleding voor jongens, waar te koop??
» Waar koop jij je kleding?
» Waar Adidas kleding te koop?
» Waar koop jij jouw kleding?
» Kleding waar je kindje is uitgegroeid
» Waar koop jij je kleding?
» Waar Adidas kleding te koop?
» Waar koop jij jouw kleding?
» Kleding waar je kindje is uitgegroeid
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: