Verwarming
+33
Snoes
Juul
Shy
Caramba
Lilou
loura
sanne-84
Suus
Shisha
Rush
Jade
Kaboutertje
Bruintje Beer
Susan
Ella
Mon Amour
Tania
Rovine
Zininzon
Monte
rapa nui
Arwyn
TukTuk
Bubbelicious
Raindrop
Atelier Madame
Sarah1985
Oasis
Marin
Sanne_86
Liz
Sorella
piene1983
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Verwarming
Hier is het nog 20,5 graden in huis zonder te hoeven verwarmen, maar hebben een nieuwbouwhuis met vloerverwarming en -koeling dus dat werkt allemaal net even wat anders. Hij springt echter vanzelf op verwarmen als het te koud in huis wordt, maar voor nu nog niet nodig dus. Heel verschil met ons oude huisje, daar waaide ik soms letterlijk weg. Hier stond dit weekend de zon op de ramen en binnen een mum van tijd was de woonkamer superwarm!
Gek genoeg heb ik het dus wel automatisch sneller koud met dit weer. Ondanks dezelfde temperatuur als altijd, zit ik dus toch lekker met een dekentje en een kop thee op de bank verstopt . Moet straks nog naar buiten, brrr...
Gek genoeg heb ik het dus wel automatisch sneller koud met dit weer. Ondanks dezelfde temperatuur als altijd, zit ik dus toch lekker met een dekentje en een kop thee op de bank verstopt . Moet straks nog naar buiten, brrr...
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, hier nog geen verwarming aan. Het wordt wel kouder, maar is nu nog met kleed of vest op te lossen!
Volgens de verwarming is het nu 18 graden hier in huis..
Volgens de verwarming is het nu 18 graden hier in huis..
Gast- Gast
De kachel staat hier al een week aan. Vorige week omdat ik grieperig was en het steeds erg koud had.
Maar wij wonen in een koud huis. Van het weekend op een avond toen de verwarming niet aan sloeg bleef het 17 graden in huis brrrr.
Nu 22, maar is niet al te warm, gewoon lekker.
Maar wij wonen in een koud huis. Van het weekend op een avond toen de verwarming niet aan sloeg bleef het 17 graden in huis brrrr.
Nu 22, maar is niet al te warm, gewoon lekker.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hier staat hij nog niet aan, al zaten we gisteren wel lekker met een kleedje op de bank. Lekker kneuterig
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Gisteravond heeft de verwarming aangestaan! Het was 16 graden binnen! Brrr het was echt koud! De wind stond op de voorkant van het appartement, dan wordt het altijd erg koud binnen.
Nu staat ie gewoon uit, het is 18 graden binnen. Raar weer en raar appartement
Nu staat ie gewoon uit, het is 18 graden binnen. Raar weer en raar appartement
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Wij hebben de verwarming nog niet aangehad. Dat willen we ook nog zo lang mogelijk uitstellen.
Scheelt dan wel dat wij een houtkachel hebben waarmee we de woonkamer verwarmen. Die hebben we wel al aangehad, heerlijk!
Scheelt dan wel dat wij een houtkachel hebben waarmee we de woonkamer verwarmen. Die hebben we wel al aangehad, heerlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoepy87 schreef:Ja als ik het koud heb en het is onder de 20 graden dan zet ik hem aan, ik ga niet zitten kouwkleumen in huis.
Zo doen wij het ook!
Gast- Gast
Hier gaat de verwarming automatisch aan, overdag 20,5 ºC (als we thuis zijn) en 's nachts en wanneer er niemand thuis is 17 of 17,5 ºC.
Het is dus al regelmatig voorgekomen dat de verwarming aan sloeg, vooral 's ochtends en 's avonds.
Het is dus al regelmatig voorgekomen dat de verwarming aan sloeg, vooral 's ochtends en 's avonds.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
loura schreef:Ik heb een heel koud huis met kieren bij de ramen.. Als ik de rolgordijnen dicht heb en gordijnen ook dan zie je de hele gordijnen bewegen van de wind! Dus ik heb al meerdere keren de kachel aangedaan. Ik ga deze week naar de Gamma ofzo om van die tocht strips te halen. Misschien helpt het wel een beetje.
Dat had ik ook, maar heb gewoon die kieren dicht gemaakt met kit. Werkte ook goed
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb 'm vanmorgen ook weer aangezet. Het was hier 18,5 graden en opgedraaid naar 20 graden.
Gast- Gast
Ik heb de kachel net ook maar weer aangezet
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Doordeweeks doen wij de kachel meestal niet aan, omdat we dan meestal toch pas 's avonds laat klaar zijn met werken etc. Dus dan zitten we de laatste tijd meestal max. 1 of 2 uurtjes beneden en dan redden we het prima met onze kamerjas aan.
Ik ben benieuwd wanneer wij voor de eerste keer onze verwarming aan gaan zetten.
Ik ben benieuwd wanneer wij voor de eerste keer onze verwarming aan gaan zetten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben nu bij mijn ouders en hier staat die wel aan, tot 19 graden, zonder is het 17 graden.
Maar thuis gaat die de komende tijd nog niet aan. Bij ons binnen is het nog steeds 24 graden en krijg het echt niet koeler. Als ik alles open gooi koelt het af naar 23, maar zodra de boel dicht is is het met een uur alweer 24 graden.
Maar thuis gaat die de komende tijd nog niet aan. Bij ons binnen is het nog steeds 24 graden en krijg het echt niet koeler. Als ik alles open gooi koelt het af naar 23, maar zodra de boel dicht is is het met een uur alweer 24 graden.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Ik ben nu bij mijn ouders en hier staat die wel aan, tot 19 graden, zonder is het 17 graden.
Hmm heerlijk vind ik dat als ik bij jou ben! Behalve als ik met die aapjes in de weer ben
Maar hier staat de kachel weer lekker aan. 22 Graden want dat is voor mij een aangename temp.
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb de afgelopen dagen ook de verwarming wel aan. In de ochtend is het nu meestal 18 graden en dan zet ik hem op 20 graden. 's avonds nog wel eens iets hoger als ik stil op de bank zit.
Het scheelt wel dat het hier heel snel warm is als de verwarming eenmaal aanstaat (binnen een half uur), maar het koelt 's nachts ook weer hard af helaas.
Het scheelt wel dat het hier heel snel warm is als de verwarming eenmaal aanstaat (binnen een half uur), maar het koelt 's nachts ook weer hard af helaas.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Verwarming nog aan?
» Verwarming
» Verwarming aan?
» Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?
» Verwarming kapot?
» Verwarming
» Verwarming aan?
» Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?
» Verwarming kapot?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: