Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verwarming ontluchten

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verwarming ontluchten Empty Verwarming ontluchten

Bericht  mezzoforte ma 3 dec 2012 - 10:58

Aangezien de verwarming in de slaapkamer 'lawaai' maakt en het niet erg warm wordt, bedacht ik me dat het misschien wel eens tijd werd de verwarming te ontluchten.

Hierbij kwam ik als eerst tot de conclusie dat ik niet zo'n "ontluchtingssleuteltje" heb (weet niet hoe zo'n ding heet), maar goed die zijn bij een Praxis e.d. wel te krijgen. Ten tweede bekeek ik de verwarming eens nader, en kon geen ontluchtingsventiel vinden??? Ik ben gewend dat er zeg maar aan de zijkant van een radiator zo'n punt zit wat je dan met zo'n ontluchtingssleuteltje moet opendraaien, maar dat zit niet op deze radiator??? confused

Goed, punt is dat ik dus niet weet nu hoe ik deze radiator moet ontluchten. Iemand ideeën, tips, etc.???
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verwarming ontluchten Empty Re: Verwarming ontluchten

Bericht  Floor di 4 dec 2012 - 2:21

wat voor radiator is het?
Onze design radiator heeft ook niet echt zo'n stukje alleen ergens onderaan zie je een zilveren schijfje/dopje en die moet je met een schroevendraaier ontluchten. de andere radiatoren zou ik voor je moeten nakijken maar dan moet ik even naar boven lopen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum