Gekke eetgewoontes
+17
Zininzon
Caroow
Sanne_86
Sneeuwvlok
Lotus
Schaapke
Toet
loura
Rush
cupcake23
Suus
minoessepoes
sonly
Monte
Lavendel
Sorella
SuperGrover
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Gekke eetgewoontes
Dat wat toetje vertelt herken ik ook wel
Dingen moeten netjes op mijn bord liggen. Als we bijvoorbeeld spinazie a la creme eten, mag de spinazie absoluut niet mijn aardappels of vlees aanraken. Hetzelfde geld voor bijv witte bonen in tomatensaus of andere sausjes.
Bij kitkats moet ik altijd eerst het chocola eraf eten en daarna reepje voor reepje de rest (ik eet dus ook geen kitkats in het openbaar )
Bij m&m's eet ik eerst de dubbele kleuren op en daarna steeds de lelijkste kleur die er nog is, zodat de mooiste kleuren en kleurencombinaties overblijven
En volgens mij heb ik nog wel meer rare eetgewoontjes
Dingen moeten netjes op mijn bord liggen. Als we bijvoorbeeld spinazie a la creme eten, mag de spinazie absoluut niet mijn aardappels of vlees aanraken. Hetzelfde geld voor bijv witte bonen in tomatensaus of andere sausjes.
Bij kitkats moet ik altijd eerst het chocola eraf eten en daarna reepje voor reepje de rest (ik eet dus ook geen kitkats in het openbaar )
Bij m&m's eet ik eerst de dubbele kleuren op en daarna steeds de lelijkste kleur die er nog is, zodat de mooiste kleuren en kleurencombinaties overblijven
En volgens mij heb ik nog wel meer rare eetgewoontjes
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Niet echt raar maar wat ik echt super lekker vind is een augurk met een plakje boterhamworst eromheen. Zó lekker vind ik dat !
Gast- Gast
+1 daar krijg je zo'n lekker zoetig smaakje van, hmmmmmSchaapke schreef:Ik eet boerenkool met ketchup! Heerlijk!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Het enige gekke is dat ik altijd begin met mijn groente, daarna mijn aardappels en als laatste pas mijn vlees
Gast- Gast
Ik vind rauwe bloemkool lekker. Eventueel met wat halfvolle mayo. Dat is een familietrekje. Maar iedereen vindt dat raar.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
sonly schreef:Monte schreef:
Broodje met speculaasjes erop
Lekker! Vooral witbrood!
Ik at dat vroeger, denk van m'n 7e tot m'n 12e ofzo, elke ochtend als ontbijt! Daarna overgestapt op kaas
Ik eet stampot of hutspot vaak met chips (chips als lepel gebruiken maar er dan bij opeten) Nou eet ik dat misschien 3 keer in het jaar, maar zoo lekker! (naturel of paprika chips)
Wrap met alleen gesmolten kaas ipv een broodje.
Wrap met een frikadel er in gerold, of een kroket (maar dan plat gestampt) ipv op een broodje is ook lekker.
hutspot met chips? Hoe kom je erop!? ik kan me voorstellen dat het niet vis is ofzo, maar ik vraag me af hoe je dat dan bedenkt
Wat ik lekker vind is spekkies ( van die roze/gele ruitjes met suiker ) met slagroom erop.. mmmm
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Ik gooi wel eens cocktailsaus over mijn brocolli ... Eigenlijk wil ik alles met met cocktailsaus eten, maar dat doe ik maar niet haha
Gast- Gast
Ik eet bijna alles met knoflooksaus, yum!
Een sprits met slagroom is ook ergg lekker.
Volgens mij heb ik verder geen gekke eetgewoonten.
Een sprits met slagroom is ook ergg lekker.
Volgens mij heb ik verder geen gekke eetgewoonten.
Gast- Gast
Ik heb er ook wel een paar:
- doperwtjes en sperziebonen met mayonaise (dat doe ik inmiddels niet meer)
- een boterham, pizza of pannenkoek eerst 'rondom' eten, dus eerst de buitenkant en dan pas de binnenkant want
dat is het lekkerst.
- vroeger speelde ik met een vriendin altijd een soort spelletje met de M&Ms. Dan keken we per kleur hoeveel
m&m's we hadden en degenen die er het meeste van had, die at ze op tot we evenveel van dezelfde kleur
hadden,
en dan met alle kleuren.
- 's ochtends het liefst warm eten, een Engels ontbijt krijg ik dan ook beter weg dan een simpel croissantje.
- het korstje van een frikandel af eten, zodat je daarna een of andere drel overhoudt.
- een boterham met roerei, blikje leverpastei en een gesnipperd uitje bakken.
- alles op volgorde van minder lekker naar lekker eten, dus eerst de aardappels, vervolgens de groente en dan pas
het vlees
En zo heb ik er nog veel meer maar daar kan ik zo even niet op komen
- doperwtjes en sperziebonen met mayonaise (dat doe ik inmiddels niet meer)
- een boterham, pizza of pannenkoek eerst 'rondom' eten, dus eerst de buitenkant en dan pas de binnenkant want
dat is het lekkerst.
- vroeger speelde ik met een vriendin altijd een soort spelletje met de M&Ms. Dan keken we per kleur hoeveel
m&m's we hadden en degenen die er het meeste van had, die at ze op tot we evenveel van dezelfde kleur
hadden,
en dan met alle kleuren.
- 's ochtends het liefst warm eten, een Engels ontbijt krijg ik dan ook beter weg dan een simpel croissantje.
- het korstje van een frikandel af eten, zodat je daarna een of andere drel overhoudt.
- een boterham met roerei, blikje leverpastei en een gesnipperd uitje bakken.
- alles op volgorde van minder lekker naar lekker eten, dus eerst de aardappels, vervolgens de groente en dan pas
het vlees
En zo heb ik er nog veel meer maar daar kan ik zo even niet op komen
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Lotus schreef:Ik vind rauwe bloemkool lekker. Eventueel met wat halfvolle mayo. Dat is een familietrekje. Maar iedereen vindt dat raar.
Rauwe bloemkool is ook lekker idd! Ik zag laatst een man in de tram een hele stronk naar binnen werken als soort snack.. Dat vond ik dan wel weer een beetje raar
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Kroketten worden gegeten met brood met kaas en mayonaise en het liefst dan ook nog een dotje mosterd. En ook een hard gekookt ei wordt gegeten met een plak kaas op brood. Verder vind ik koude tosti's met Chorizo/kaas/tomaat/peper en italiaanse kruiden heel erg lekker. En verder valt het volgens wel mee qua vreemde eetgewoonten.
Gast- Gast
Als ik een enorme kater heb, ontbijt ik met chips. Dat is het enige wat er dan niet uitkomt..
Gast- Gast
Ik eet graag roggebrood met appelstroop, dan smeer ik het en laat ik het een kwartiertje staan, het trekt er dan helemaal in.
Bij bapao eet ik eerst het velletje en dan de rest van het broodje.
Ik eet kaassoufle's het liefst op een wit bolletje, met aan de ene kant mayo en de andere kant mosterd. Heerlijk!
Bij bapao eet ik eerst het velletje en dan de rest van het broodje.
Ik eet kaassoufle's het liefst op een wit bolletje, met aan de ene kant mayo en de andere kant mosterd. Heerlijk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Haha, ik eet ook regelmatig een paar stukken als snack. Maar geen hele stronk.loura schreef:Lotus schreef:Ik vind rauwe bloemkool lekker. Eventueel met wat halfvolle mayo. Dat is een familietrekje. Maar iedereen vindt dat raar.
Rauwe bloemkool is ook lekker idd! Ik zag laatst een man in de tram een hele stronk naar binnen werken als soort snack.. Dat vond ik dan wel weer een beetje raar
Lotus- Ratel
Ik eet als ontbijt wel eens zo'n stokbroodje met kruidenboter.. Mijn vriend vind dat zo vies haha.
Ik kan ook gerust 's ochtends chips, chocolade en snoep eten. Dan kan ik het namelijk nog verbranden de rest van de dag. Als ik het 's avonds eet dan kan ik het niet meer verbranden
Ik kan ook gerust 's ochtends chips, chocolade en snoep eten. Dan kan ik het namelijk nog verbranden de rest van de dag. Als ik het 's avonds eet dan kan ik het niet meer verbranden
Gast- Gast
Boterham met pindakaas en hagelslag.
Boterham met kaas en mosterd.
Een kaassoufflé bij de stamppot andijvie.
Paprikachips (of naturel) met knoflooksaus.
Een kaassoufflé bij de stamppot andijvie.
Paprikachips (of naturel) met knoflooksaus.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Boterham met pindakaas en hagelslag.
Wat is daar zo gek aan?
Lotus- Ratel
Hahaha. Mijn echte katervoer is een pakje Wicky, een huzarenslaatje en tomaten-crèmesoep.June schreef:Als ik een enorme kater heb, ontbijt ik met chips. Dat is het enige wat er dan niet uitkomt..
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Oh en ik krijg vreetkicks van uitgaan. Het liefst eet ik dan patat en een frikandel ofzo. Ik eet nooit patat en frikandel, ik vind dat niet zo heel lekker, maar na het uitgaan smacht ik ernaar (en dan is het niet verkrijgbaar...)
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ahh lekker, snacken na het uitgaan. Hier kun je echt nog van alles krijgen 's nachts. Dat is meteen mijn valkuil hahaha.
Ik eet ook gerust pizza 's ochtends, lekker!
Zininzon, volgens mij ben jij familie van mijn ex, die at ook altijd kaassoufles bij de andijvie haha!
Verder weet ik niet of ik gekke eetgewoontes heb eigenlijk.. Ik krijg wel honger van dit topic.
Ik eet ook gerust pizza 's ochtends, lekker!
Zininzon, volgens mij ben jij familie van mijn ex, die at ook altijd kaassoufles bij de andijvie haha!
Verder weet ik niet of ik gekke eetgewoontes heb eigenlijk.. Ik krijg wel honger van dit topic.
Gast- Gast
sonly schreef:
.
Dit is niet gek: dat heet in Mexico een quesadilla :-) eet ik vaak genoeg, en dan het liefst met een bosuitje, chilipepertje en koriander helemaal klein gesneden erdoorheen. Of met paprika en uit. Heerlijk!
Als we patat halen dan wil ik trouwens altijd bitterballen, die ik vervolgens leegschraap met de frietjes en dan pas eet ik het korstje op :-). Maar dat is volgens mij nog niet zo heel gek. In Australie waren we met vrienden en zij hield van witte bolletjes met chips ertussen als beleg. Ik moet zeggen: het was niet verkeerd!
Ik kom nu even niet op andere gekke gewoontes maar die heb ik wel. Mijn man wordt er soms gek van!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik eet echt overal appelmoes bij en vind satesaus bij de spruiten heerlijk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lotus schreef:Zininzon schreef:Boterham met pindakaas en hagelslag.
Wat is daar zo gek aan?
Nou, ik vind ze net zo gek/gewoon als een speculaasje op brood of een kaassoufle op een wit broodje, dus ik noem ze maar!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Lotus schreef:Ik vind rauwe bloemkool lekker. Eventueel met wat halfvolle mayo. Dat is een familietrekje. Maar iedereen vindt dat raar.
Eet m'n vader ook vaak (ligt bij hem ook standaard bij de hapjes op een verjaardag) alleen eet hij het zonder mayo, soms wel met mosterd.
Sneeuwvlok schreef:sonly schreef:Monte schreef:
Broodje met speculaasjes erop
Lekker! Vooral witbrood!
Ik at dat vroeger, denk van m'n 7e tot m'n 12e ofzo, elke ochtend als ontbijt! Daarna overgestapt op kaas
Ik eet stampot of hutspot vaak met chips (chips als lepel gebruiken maar er dan bij opeten) Nou eet ik dat misschien 3 keer in het jaar, maar zoo lekker! (naturel of paprika chips)
Wrap met een frikadel er in gerold, of een kroket (maar dan plat gestampt) ipv op een broodje is ook lekker.
hutspot met chips? Hoe kom je erop!? ik kan me voorstellen dat het niet vis is ofzo, maar ik vraag me af hoe je dat dan bedenkt
Wat ik lekker vind is spekkies ( van die roze/gele ruitjes met suiker ) met slagroom erop.. mmmm
Vroeger (denk rond m'n 8e ofzo) wouden m'n broertje en ik het nooit eten. Vonden we niet zo lekker (wat onzin was want gewoon wortels vonden we wel lekker)
Mijn moeder vertelde toen een keer toevallig tijdens het eten van hutspot, over dat ze vroeger voor wij geboren waren met m'n vader een keer naar Denemarken op vakantie was geweest en daar kregen ze in plaats van aardappels, hele dunne gefrituurde aardappelschijfjes bij het eten, dat smaakte naar chips. Toen vroeger wij of we dat mochten proberen en dat mocht. Dus wij hup, die chips erbij. Daarna wouden we altijd gráág hutspot eten!
Ik heb trouwens ook wel eens een ham/kaas tosti met slagroom bovenop gegeten, maar dat was een weddenschap. Was eenmalig, maar smaakte eigenlijk wel lekker!
Caro schreef:sonly schreef:
.
Dit is niet gek: dat heet in Mexico een quesadilla :-) eet ik vaak genoeg, en dan het liefst met een bosuitje, chilipepertje en koriander helemaal klein gesneden erdoorheen. Of met paprika en uit. Heerlijk!
Maar dan grillen ze het toch? Ik doe het in de magnetron, zodat die wrap een beetje klef wordt. Jammie! (maar wel alleen kaas, geen andere dingen er op)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik heb vorige week een wit bolletje gehad met frietjes en mayo en het was heel lekker
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: