Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eetgewoontes

+28
Raindrop
Highway
Muppetje
Jezzie
Marin
Jelin
bolus26
kwak
loesje
Gizmo
smooch
Minx
Aggi
Shy
Floor
LindaK
SarahKey
Océane
CCC
Annie24
Flower_L
Susan
Niene
Novalee
Parisienne
Slakje
Printje
Paper Crown
32 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Eetgewoontes Empty Eetgewoontes

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 9:37

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waaraan jullie je scheel hebben gegeten in de zwangerschap..

Ik sla denk ik door, vandaag waren we een terrasje gaan pakken, lekker samen lunchen werd: mijn man moest maar bestellen wat hij wilde en snel een beetje dooreten! Ik móést en zou puntzakfriet met extra ketchup die ik een eind terug al had gezien, zo blij was ik toen ik eindelijk mijn friet mocht. Mensen, ik vind patat met ketchup abnormaal lekker.. ketchup alleen al! Ik smeer het zelfs op mijn brood Eetgewoontes 394967 Ik eet ook kilo's fruit per week weg, groene appels zijn favoriet, maar mango daar lig ik soms wakker door. En momenteel zit ik op de bank met een hele grote bak groene olijven gemarineert met citroen, olijfolie en gedroogde chili. En toen vorige week de roomboter op was die ik élke morgen op brood met biologische aardbeien jam eet, overwoog ik me ziek te melden.. (grapje! maar ik vond het echt heel erg!!). Oja, ik houd de fles cassis angstvallig in de gaten, mag maar 1 glas per dag van mijn man, maar ik controleer serieus of hij er niet van drinkt hahaha.

Eetgewoontes 1270000679 Ik sla dus een beetje door..

Waar hadden jullie zin in?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eetgewoontes Empty Re: Eetgewoontes

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 9:39

Ow heeeeeeeeeel herkenbaar hahahaha helaas zijn het hier geen gezonde dingen...

Ik was bij de zwangerschap van R en nu weer echt verslaafd aan Big macs, soms MOET ik dat gewoon hebben Embarassed
Daarna een fase van chocolademelk/fric speciaal/dummy's echt de idiootste dingen..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Slakje zo 22 jul 2012 - 9:40

Ik at heel de dag door ijsblokjes. Elke dag stak ik 3 keer opnieuw zo'n tabletje gevuld met water in de vriezer. Ook gewoon ijskoude dranken vond ik suuuper. En tegen de bevalling aan heb ik kilo's colazuurtjes gesnoept (en ik werk in een snoepwinkel, echt niet handig, ze lagen er voor het grijpen).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Parisienne zo 22 jul 2012 - 9:41

Ik stond midden in de nacht appeltaart weg te werken in een donkere keuken Laughing

Die kleine roomboter appeltaartjes van de AH moesten hier altijd in de koelkast staan en ik hield ook goed in de gaten of niemand anders er van at. 's Nachts, als ik wakker werd en even ging plassen, liep ik vaak naar de keuken, sneed een stuk appeltaart en stond die zo met mijn handen op te eten Embarassed

Edit: zo'n beetje mijn hele zwangerschap is de koelkast gevuld geweest met appeltaart. Soms ging mijn vriend om 20.45 nog even snel naar de AH omdat 'ie bijna op was (en ik 's nachts dus niet kon eten). Er ging geen dag voorbij zonder appeltaart, althans.. zonder dat 'ie er stond.

Laatst aangepast door Parisienne op zo 22 jul 2012 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 9:42

Parisienne schreef:Ik stond midden in de nacht appeltaart weg te werken in een donkere keuken Laughing

Die kleine roomboter appeltaartjes van de AH moesten hier altijd in de koelkast staan en ik hield ook goed in de gaten of niemand anders er van at. 's Nachts, als ik wakker werd en even ging plassen, liep ik vaak naar de keuken, sneed een stuk appeltaart en stond die zo met mijn handen op te eten Embarassed

whahahaha sorry ik zie het gewoon helemaal voor me (en ik herken mezelf erin hahaha helaas, of juist maar goed, zijn er snachts geen macs open.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee zo 22 jul 2012 - 9:44

Spa rood, liters heb ik daarvan gedronken, meer dan een fles per dag. En dat terwijl ik het daarvoor niet lustte.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niene zo 22 jul 2012 - 9:45

Haha herkenbaar!

Ik vrat me ziek aan mars ijsjes en roomboter appeltaart! Kon echt panisch worden als ik wist dat de ijsjes of taart (bijna) op was,en zorgde altijd voor genoeg voorraad in huis Laughing
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 9:46

Gelukkig maar dat ik niet de enigste ben die gek was op alleen maar 'slechte' dingen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne zo 22 jul 2012 - 9:46

Hahha! Ik moet ook echt zo ontzettend lachen als ik eraan terugdenk. Ik zie mezelf ook al helemaal staan.. vreselijk! Dikke buik, slonzig haar, lelijk nachtjapon en een groot punt appeltaart in beide handen aan het 'vreten' Razz

En ik heb mijn vriend trouwens een keer 's nachts naar de Mac gestuurd. Ik had heel veel last van harde buiken die avond en was erg chagrijnig. Hij vroeg hoe hij me kon helpen, alles wilde hij voor me doen. "Nou, ik lust wel een Big Mac schat!" En hij is, na een diepe zucht, gegaan om dat voor me te halen I love you
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Susan zo 22 jul 2012 - 9:47

Toen ik zwanger was van Ezra, maar het nog niet wist, had ik heel veel trek in frikadellen met mayonaise, maar ik heb er niet één keer eentje gehaald. Verder verschilde het per dag waar ik trek in had. Of eigenlijk zelfs per dagdeel.

Toen ik zwanger was van Yrsa had ik heel veel zin in Indisch eten, ik had een Indisch kookboek waar ik de hele tijd in zat te lezen en foto's zat te kijken. Ik had toen ook een heel achterlijk Nederlandstalig nummer gevonden op YouTube met de titel Chinees-Indisch restaurant en dat draaide ik ook.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 9:48

Parisienne schreef:Hahha! Ik moet ook echt zo ontzettend lachen als ik eraan terugdenk. Ik zie mezelf ook al helemaal staan.. vreselijk! Dikke buik, slonzig haar, lelijk nachtjapon en een groot punt appeltaart in beide handen aan het 'vreten' Razz

En ik heb mijn vriend trouwens een keer 's nachts naar de Mac gestuurd. Ik had heel veel last van harde buiken die avond en was erg chagrijnig. Hij vroeg hoe hij me kon helpen, alles wilde hij voor me doen. "Nou, ik lust wel een Big Mac schat!" En hij is, na een diepe zucht, gegaan om dat voor me te halen I love you

hahahahaha sorry ik zie het gewoon helemaal voor me.

Ik had dat ook eens; sávonds laat ik MOEST echt een fric speciaal, anders ga ikhet zelf halen hoor zei ik erbij. Manlief zat al in pyjama en zei ja schat (ik was toen net zwanger eigenlijk) en zei dat hij zich wel ging aankleden maar dat duurde en duurde en toen ben ik zelf aangesjouwd richting friettent hahahaahah
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L zo 22 jul 2012 - 9:49

ik wist vanavond dat er nog een beetje ijs in de vriezer lag...slagroomijs. Maargoed, om te delen was het eigenlijk te weinig.
Dus ik heb mn vriend daarstraks 'geadviseerd' om even een spel op zn pc (op zolder) te gaan spelen, met idee dat ik dan stiekem dat beetje ijs nog op kon eten Embarassed en toen hij ging treuzelen omdat er nog iets op de tv was, werd ik ook best chagrijnig...keek echt uit naar dat stukje ijs.

bruinbrood met kaas vind ik lekker en helaas ook trek in vette hap, maar daar geef ik gelukkig niet veel aan toe. Er komt overigens geen eind aan mijn hongerlust, ik kan dag en nacht eten als ik wil.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 9:50

Flower_L schreef:ik wist vanavond dat er nog een beetje ijs in de vriezer lag...slagroomijs. Maargoed, om te delen was het eigenlijk te weinig.
Dus ik heb mn vriend daarstraks 'geadviseerd' om even een spel op zn pc (op zolder) te gaan spelen, met idee dat ik dan stiekem dat beetje ijs nog op kon eten Embarassed en toen hij ging treuzelen omdat er nog iets op de tv was, werd ik ook best chagrijnig...keek echt uit naar dat stukje ijs.

.

lol!

Ik kan om zoiets ook pissig worden ahaha, lang leve zwangere vrouwen :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Annie24 zo 22 jul 2012 - 9:51

Chinese tomatensoep van de chinees hier in de wijk. Ik belde minimaal 3x per week op of ze het wilde bezorgen. Verder bestelde ik niets, alleen de soep. De bestellingen liepen zo uit de hand dat ik zelfs mijn naam en adres niet meer hoefde te zeggen. Zodra ik alleen al zei 'nr 2, chinese tomatensoep', wisten ze al genoeg en was het meteen 'komt aan, swangefouw'. Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 9:52

Susan schreef:Toen ik zwanger was van Ezra, maar het nog niet wist, had ik heel veel trek in frikadellen met mayonaise, maar ik heb er niet één keer eentje gehaald. Verder verschilde het per dag waar ik trek in had. Of eigenlijk zelfs per dagdeel.

Toen ik zwanger was van Yrsa had ik heel veel zin in Indisch eten, ik had een Indisch kookboek waar ik de hele tijd in zat te lezen en foto's zat te kijken. Ik had toen ook een heel achterlijk Nederlandstalig nummer gevonden op YouTube met de titel Chinees-Indisch restaurant en dat draaide ik ook.

Hahahahaa. ik verslikte me echt net in de zure marinade van de olijven. Hilarisch!

@ Parisienne, haha ik zie je ook al staan, lol!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L zo 22 jul 2012 - 9:52

whaha annie, swangefouw!

ik krijg honger van dit topic Eetgewoontes 1371890812

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 9:53

Annie24 schreef:Chinese tomatensoep van de chinees hier in de wijk. Ik belde minimaal 3x per week op of ze het wilde bezorgen. Verder bestelde ik niets, alleen de soep. De bestellingen liepen zo uit de hand dat ik zelfs mijn naam en adres niet meer hoefde te zeggen. Zodra ik alleen al zei 'nr 2, chinese tomatensoep', wisten ze al genoeg en was het meteen 'komt aan, swangefouw'. Embarassed

whahahaha geweldig! Dat had ik dus met de friettent, ze begonnen al te lachen wanneer ik er weer aankwam. (overigens duurde al die fases steeds maar ff, dan wilde ik dit weer dan weer dat.)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Slakje zo 22 jul 2012 - 9:53

Annie24 schreef:Chinese tomatensoep van de chinees hier in de wijk. Ik belde minimaal 3x per week op of ze het wilde bezorgen. Verder bestelde ik niets, alleen de soep. De bestellingen liepen zo uit de hand dat ik zelfs mijn naam en adres niet meer hoefde te zeggen. Zodra ik alleen al zei 'nr 2, chinese tomatensoep', wisten ze al genoeg en was het meteen 'komt aan, swangefouw'. Embarassed

Haha, dat is bij ons bij de pizzabezorgdienst en bij de pastabar bij het werk ook zo. Gewoon eventjes bellen met "He, het is slakje" en ze komen meteen brengen wat ik wil, hoef niet eens te zeggen wat ik wil.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 9:53

Flower_L schreef:whaha annie, swangefouw!

Ik ook! Ik zei net tegen manlief; wil je naar de mac rijden ik wil zooooooo graag een big mac, maar hij doet het niet Evil or Very Mad
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC zo 22 jul 2012 - 9:57

Ik was dol op alles wat maar uit de frituurpan kwam... Eerst een periode patat oorlog, daarna satekroketten en frikadellen. Heb overigens niet zo vaak toegegeven hieraan, want wilde gezond eten. Later in de zwangerschap kreeg ik enorme trek in ijs en aardbeien en de laatste weken kreeg ik opeens een cola tik... Die heb ik overigens nog steeds, maar probeer dat nu ook enorm te minderen. Zolang je alles met mate eet, komt het vast goed smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  CCC zo 22 jul 2012 - 9:59

Printje schreef:
Flower_L schreef:whaha annie, swangefouw!

Ik ook! Ik zei net tegen manlief; wil je naar de mac rijden ik wil zooooooo graag een big mac, maar hij doet het niet Evil or Very Mad

Haha deed de mijne ook niet, mijn vriend is restaurantmanager van de grote gele M hier... Werd helemaal gefrustreerd als hij vertelde dat hij wat had gegeten uit nood op het werk omdat hij geen tijd had brood te smeren... en als ik hem dan vroeg om die big mac te halen 's avonds laat of iets mee te nemen, deed ie dat ook niet... Twisted Evil

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Susan zo 22 jul 2012 - 9:59

Parisienne schreef:Hahha! Ik moet ook echt zo ontzettend lachen als ik eraan terugdenk. Ik zie mezelf ook al helemaal staan.. vreselijk! Dikke buik, slonzig haar, lelijk nachtjapon en een groot punt appeltaart in beide handen aan het 'vreten' Eetgewoontes 1578173417

Haha, die vind ik ook leuk, net een scène uit een film of zo.

Wat maakte het jou trouwens uit of iemand anders ervan at? Als de appeltaart maar aangevuld werd, toch?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 10:00

Haha, Flower ik lach me dood. Je wil gewoon niet delen! Heel herkenbaar! Ik had M&M's coconut en allemaal ander snoep gekocht bij de Jamin maar in de auto van mijn man laten liggen, en gewoon vergeten! De volgende dag ging hij werken en op de terugweg stond er een lange file en had hij uitgerekend de M&'M's gegeten. Dus toen hij eindelijk thuis was zei ik: 'Waar is het??' hij: 'Wat is waar?' ik: 'Mijn M&Ms!!' hij: Ó, heb ik gegeten' ik: 'stilte..krekels krekels..' ik wilde niet boos worden maar dat mislukte. Echt ik maakte er zo'n scene van haha. Ik riep: 'Er ligt 7 kilo snoep in je auto en jij éét mijn m&m's!!!' haha.. als ik er aan terugdenk en zijn kop zo schuldig zie moet ik nog lachen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 22 jul 2012 - 10:01

M&M's Coconut, dat klinkt lekker. Helaas doe ik een low-carb dieet, ik 'mag' alleen chocola met een heel hoog cacaogehalte.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 10:02

Susan schreef:M&M's Coconut, dat klinkt lekker. Helaas doe ik een low-carb dieet, ik 'mag' alleen chocola met een heel hoog cacaogehalte.

Ik heb het nooit kunnen eten, ik heb het nooit meer kunnen vinden bij de Jamin in onze woonplaats.. maar het leek mij ook zo lekker!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud