Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau van/aan partner, budget?

+24
Arwyn
sanne-84
Monte
Liz
Rovine
TNMN
Shisha
girli
Sterre
Zora
Benthe
TukTuk
Prosecco
Pompoen
Joli86
SoGood
Tazz
Atelier Madame
Jente10
Melis_je
Sarah1985
Moonlight
Kaboutertje
Marin
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 4:09

Ik zou trouwens zeggen: ik wil héél graag die riem hebben. Hij kost 50 euro, als ik er zelf nog bij moet leggen, moet je me zeggen hoeveel. angel

Bescheidenheid to the bone! Maar niet heus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Marin zo 9 okt 2011 - 4:15

Charlie schreef:Ik zou trouwens zeggen: ik wil héél graag die riem hebben. Hij kost 50 euro, als ik er zelf nog bij moet leggen, moet je me zeggen hoeveel. angel

Bescheidenheid to the bone! Maar niet heus.

Hahahaha handig!

Hij weet trouwens allang dat ik die riem wil, en hij heeft ook al gezegd dat ie dat heel leuk vindt dat ik die wil, en hij vindt die armband ook leuk. Moet ik 'm gewoon even 't laatste zetje geven Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  sanne-84 zo 9 okt 2011 - 7:49

wij hebben hier ook geen gesproken regel over.
wel geeft mn vriend vaak meer geld uit voor mij, dan ik voor hem. maar hij heeft een duurdere smaak, dus 1, ik kan bijna niks voor hem kopen, want dan is het echt te duur, en 2, hij kan dus wel 'm akkelijk' 200 euro uitgeven voor een ketting (en ik niet)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 7:58

Wij hebben geen budget afgesproken en de cadeau's variëren in prijs:
* 2 dvd-boxen a € 35 per stuk
* een laptop van € 700 (hadden we toch nodig dus werd meteen een verjaardagscadeau)
* een cd, een stijltang en nog iets (bij elkaar € 80)

Dit is wat ik de laatste 3 jaar gekregen heb.
Mijn vriend weet vaak niet wat hij wil hebben, maar meestal geef ik hem iets voor ongeveer € 80. Mocht hij iets anders weten wat duurder is dan vind ik het ook geen probleem maar ik kom liever niet boven de € 100 uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Arwyn zo 9 okt 2011 - 8:18

Wij hebben nog nooit een budget afgesproken.
Weten alleen ook nooit wat we moeten vragen aan elkaar, dus de maanden voor de verjaardag is het een kwestie van heel goed opletten in de stad en zo waar hij het over heeft, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Tania zo 9 okt 2011 - 8:23

Ik zou aangeven dat je die riem wil met van die dingen erin. Dan kan hij er eventueel nog voor kiezen om alleen 1 of meer van die dingetjes te kopen (neem aan dat die goedkoper zijn). Als je de riem dan niet krijgt kun je die misschien kopen van verjaardagsgeld of bonnen die je krijgt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Flippin' Bitch zo 9 okt 2011 - 21:29

Wij doen meestal rond de 50 euro.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 21:53

Haha ik snap je dilemma hoor Joy!

Ik was net een maand samen met mijn vriend toen hij jarig was (en ook nog eens op dezelfde dag als mijn vader, aah!) en ik wilde heel graag een weekendje met hem weg omdat ik wist dat hij dat leuk zou vinden. Dus heb ik hem een weekendje weg gegeven. 2 overnachtingen in een hotel en de reis bij elkaar waren helemaal niet zo duur, want het was een aanbieding, denk ik iets van 180 euro. En dan heb ik hem nog een keer mee uit eten genomen daar en de andere dingen hebben we gedeeld qua kosten geloof ik. Het was wel wat duur voor iemand waar je een maand mee gaat, maar het was het absoluut waard.

Toen ik jarig was waren we al 7 maanden verder en hij heeft helemaal niets aan me gevraagd wat ik wilde, daar hoef ik ook echt niet mee aan te komen haha, 'dat regelt hij zelf wel'. En toen heeft hij me sieraden van heaven eleven gegeven en mijn vliegticket naar Madrid waar we 2 weken na mijn verjaardag heen gingen. Super leuk!

Ik denk dat wij best wel veel geld aan elkaar uitgeven maar het zijn vaak wel dingen die we anders zelf toch ook wel zouden kopen. Dus in die zin is het meer een soort van ruilhandel haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 22:01

Ik vind het zo lastig om iets te bedenken voor mannen, dat ik al zo blij ben als ik überhaupt iets weet en het dan dus maar meteen koop. Dit jaar kende ik mijn vriend nog niet zo heel lang, maar heeft hij wel een RayBan zonnebril gekregen. Ik vond het ergens een beetje overdreven, maar ik vond het gewoon een goed en leuk cadeau, dus ik heb het toch maar gedaan. Nu is hij er heel blij mee I love you (oké, vandaag minder Wink) en ik stiekem ook Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  minoessepoes zo 9 okt 2011 - 22:24

Toen we nog studeerde waren het vaak cadeautjes van rond de 30 a 35 euro. Maar toen hadden we ook minder te besteden.
Nu kijken we gewoon wat we willen geven, ik denk dat ik mijn vriend dit jaar een Nespresso ga geven, hij heeft al heel vaak gezegd dat hij die wil hebben. Nu probeer ik hem nog tot December te ontmoedigen om dat ding zelf te kopen haha.
Ik heb een Mi Moneda ketting en munthouder van hem gehad afgelopen jaar, dus dat is ook wel een cadeautje boven de 100 euro. Het komt allemaal niet zo precies.

De riem is trouwens wel een leuk cadeau, ik denk dat hij er wel 50 euro wel een heel redelijk bedrag is en hij kan dan zelf nog kijken of en zo ja hoeveel chuncks hij er nog bij wil kopen en doordat hij ze zelf uitzoekt is het voor jouw ook nog wel een verrassing.
Meerdere cadeautjes opperen is ook wel een goede, dan laat je de keus echt bij hem!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Ringling zo 9 okt 2011 - 23:41

Wij geven elkaar heel vaak cadeautjes door het hele jaar heen en het verschilt altijd heel erg in prijs. Met verjaardagen verrassen we elkaar, ik vind het niet leuk om dingen aan hem te vragen of precies te kopen wat hij wilt hebben. Ik heb ook nooit zo nagedacht over een budget, de ene keer is het duur de andere keer wat goedkoper.
Als ik jou was zou ik gewoon een lijstje maken met verschillende dingen van verschillende budgetten, dan kan hij zelf kiezen wat je waard bent Wink
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau van/aan partner, budget? - Pagina 3 Empty Re: Cadeau van/aan partner, budget?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum