DagCafé
+16
ExpressoB
Lavendel
Rush
Serena
silly-one
Oasis
Zwerver
Qiara
TwistedAngel
girli
Chocolate Cookie
Leine
Suus
Burn
Lotus
Erin
20 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ze zijn vandaag aan het overwerken, omdat ze niet door de mailvoorraad komen. Goh, toch jammer dat ik het altijd alleen deed, altijd op dagvoorraad was, en dat nu ik niets meer doe dat ze extra uren moeten maken. *Klopt zichzelf even welverdiend op haar borst* (Sorry, is arrogant, maar kan er niets aan doen)
Gast- Gast
Herkenbaar Reva! Zijn het die-hard klussers of heb je hoop dat ze zo klaar zijn?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Leine schreef:Herkenbaar Reva! Zijn het die-hard klussers of heb je hoop dat ze zo klaar zijn?
Ik heb momenteel geen klussende buren
Gast- Gast
Oooh.. Scheelt weer dan!
Leine- Prater
Ik ga zo nog maar eens ff verder kijken of ik nog wat mee kan nemen voor morgen de kledingruil (en andere spullen). Heb nu 'maar' 3 kledingstukken....oow misschien nog wel 3 kettingen...
Gast- Gast
Ik ben mn kabel nog niet tegen gekomen, TD. Pm wel gelezen!
Volgens mij kijkt God met me mee. Ik ving net, met 1 hand, zonder dat ik keek want ik draaide mn hoofd weg uit reflex, twee ovenschalen op die uit een kastje vielen
Volgens mij kijkt God met me mee. Ik ving net, met 1 hand, zonder dat ik keek want ik draaide mn hoofd weg uit reflex, twee ovenschalen op die uit een kastje vielen
Gast- Gast
Rustig is het. Ik ga de niet-meer-rommel-kamer verder opruimen..laatste deel. Tot later!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ben mn kabel nog niet tegen gekomen, TD. Pm wel gelezen!
Oh jammer Ach komt wel anders
En jeetje wat een mazzel heb jij
Gast- Gast
Zo, ik ben weer terug van dorp. Stiekem een Hema-hotdog gesnoept, maar om het goed te maken ook maar een banaan-kaneelsmoothie genomen Oh, en nootjes van de notenkraam voor vanavond
Gast- Gast
Dat doe je goed Reva!
Hoi Megara! Hier gaat het wel, heb niet zo m'n dag geloof ik. Hoe is het met jou?
Klinkt lekker allemaal Maple! Heeft het je goed gedaan om er even uit te zijn?
Hoi Megara! Hier gaat het wel, heb niet zo m'n dag geloof ik. Hoe is het met jou?
Klinkt lekker allemaal Maple! Heeft het je goed gedaan om er even uit te zijn?
Leine- Prater
Hier wel oke. Ga vanavond met een vriendin die ik lang niet heb gezien naar de bioscoop, dus dat is wel gezellig. Ze woont aan de andere kant van het land en is toevallig deze week bij haar ouders die nog wel hier wonen. Heb wel zin om lekker bij te kletsen. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Gast- Gast
Oh dat klinkt inderdaad wel gezellig. Naar welke film gaan jullie?
Ik heb verder geen echte plannen behalve dat ik nog een boel voor school moet doen..
Ik heb verder geen echte plannen behalve dat ik nog een boel voor school moet doen..
Leine- Prater
Doet me idd wel goed ja. Alleen jammer dat ik onderweg 3 regenbuien op m'n giechel kreeg
Gast- Gast
Zij heeft er eentje uitgezocht dus het is nog een verrassing. Ze twijfelde tussen One Day en Friends With Benefits.
Die regen mag van mij ook wel eens ophouden. Zeker als je er door heen moet fietsen.
Die regen mag van mij ook wel eens ophouden. Zeker als je er door heen moet fietsen.
Gast- Gast
Dat weer is idd niet over om naar huis te schrijven..
Leine- Prater
Maple schreef:Ik ben me toch een partij moe...
Hier nog eentje. Zal wel door het grauwe weer komen of zo? Ik zou zo nog een paar uur kunnen slapen.
Gast- Gast
Ik ook al.. gatver.
Leine- Prater
Gooi de ramen open, dames. Door de koude wind ben je gelijk klaarwakker
Ik krijg straks VAN REEEEEEEEEEEEEE.
Ik krijg straks VAN REEEEEEEEEEEEEE.
Gast- Gast
Jaloers! (heb het nog nooit op, maar jullie zijn er altijd zo enthausiast over.. )
Leine- Prater
Ik heb het echt veel te koud om mijn deur open te gaan zetten..
Leine- Prater
Ik ben er weer. Ben even het dorp in geweest.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zo ben er ook weer....de niet-meer-rommel-kamer is nog opgeruimder. Heeft er iemand nog planken over die in de weg staan waar dozen op kunnen? hehehe
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: