Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+16
ExpressoB
Lavendel
Rush
Serena
silly-one
Oasis
Zwerver
Qiara
TwistedAngel
girli
Chocolate Cookie
Leine
Suus
Burn
Lotus
Erin
20 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:07

haha oke Very Happy Ik vind je iig wel gezellig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin za 8 okt 2011 - 0:07

Whooeehooeee! Beste keuze dus! En je vriendinnetje? Of moet die nog?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus za 8 okt 2011 - 0:07

Dat klinkt lekker, Maple!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:08

Morgen wil ik mijn auto uitzuigen. Dat heb ik al anderhalf jaar niet gedaan. Of althans, niet grondig. Want bij een benzinepomp de auto uitzuigen is gewoon een job die je niet moet willen aannemen. Je kunt met 50 cent blijven zwaaien, maar zuigkracht heeft het kreng niet. :P Dus morgen wil ik even langs en ook gelijk even bespreken hoe we verder gaan met het afbetalen van mijn lening aan hen. Maar dan krijg ik een bericht met:"Morgenvroeg krijgen we visite (dus JIJ bent niet welkom), 's middags nog even naar opa en oma (EN als we NIET thuis zijn, dan ben je NIET welkom), maar we smsen wel als we weer thuis zijn". Joh, leuk. Geweldig.... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin za 8 okt 2011 - 0:08

Theedoosje schreef:haha oke Very Happy Ik vind je iig wel gezellig Very Happy

Dank u dank u, insgelijks!! cheers
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:09

.oOErinOo. schreef:
Theedoosje schreef:haha oke Very Happy Ik vind je iig wel gezellig Very Happy

Dank u dank u, insgelijks!! cheers

haha dank je Very Happy


Mau vervelend Sad En auto uitzuigen moet hier ook weer eigenlijk en wassen helemaal hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin za 8 okt 2011 - 0:10

Maura schreef:Morgen wil ik mijn auto uitzuigen. Dat heb ik al anderhalf jaar niet gedaan. Of althans, niet grondig. Want bij een benzinepomp de auto uitzuigen is gewoon een job die je niet moet willen aannemen. Je kunt met 50 cent blijven zwaaien, maar zuigkracht heeft het kreng niet. :P Dus morgen wil ik even langs en ook gelijk even bespreken hoe we verder gaan met het afbetalen van mijn lening aan hen. Maar dan krijg ik een bericht met:"Morgenvroeg krijgen we visite (dus JIJ bent niet welkom), 's middags nog even naar opa en oma (EN als we NIET thuis zijn, dan ben je NIET welkom), maar we smsen wel als we weer thuis zijn". Joh, leuk. Geweldig.... Sad

Jeetje dat is ook niet aardig zeg!!! hug Waarom doen ze zo onaardig ?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:10

Haha, maar Mauramuts, als je zo kort van tevoren vraagt dan kan het idd zo zijn dat ze plannen hebben... Heb je wel aangegeven dat je best wilt langskomen als de visite er is omdat jij de visite misschien ook wel wilt zien? Misschien hebben ze geen idee dat dit je zo raakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:12

Dat wassen kan altijd nog.

Het frustrerende is dat ze altijd wat over mij te klagen hebben. Zo moest ik laatst de prikpil halen bij de apotheek. Mijn stief moest haar medicatie halen. Dus het was hoi en toen was ze aan de beurt. Maar het duurde en duurde en duurde en ik zat echt in tijdsnood. Dus gewoon weggelopen en naar de huisarts gegaan, waar ik ook een afspraak mee had.

Krijg ik klagers van paps dat ze me opeens kwijt was, want ze wilde nog even met mij praten. Ja, dat had ik ook wel gewild, als ik alle tijd van de wereld had. Heb ik niet, dus sorry maar helaas.

Shit zeg, heb last van moodswings. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn za 8 okt 2011 - 0:12

.oOErinOo. schreef:Whooeehooeee! Beste keuze dus! En je vriendinnetje? Of moet die nog?

Die moesten om dezelfde tijd als mijn zusje, dus daar heb ik niet bij gekeken. En die heb ik nog niet gesproken, die spreek ik over een klein uurtje wel weer! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:13

Lastig is dat he , als je je auto niet bij jezelf voor de deur kan stofzuigen enzo. Heb ik ook. Weer een van de vele nadelen van wonen in het centrum :P

En het komt wel een beetje bot over van je vader zeg.. Raar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:13

Maple schreef:Haha, maar Mauramuts, als je zo kort van tevoren vraagt dan kan het idd zo zijn dat ze plannen hebben... Heb je wel aangegeven dat je best wilt langskomen als de visite er is omdat jij de visite misschien ook wel wilt zien? Misschien hebben ze geen idee dat dit je zo raakt?

Nee, ik geef nooit iets aan.

Mijn vader heeft bijvoorbeeld geen tijd om mijn lampen op te hangen, want ik ben altijd aan het werk en hij heeft licht nodig om ze op te hangen. Maar zijn aangenomen schoonzoon belt dat de snoeken dood liggen te gaan, omdat de vijver lek is en meneer staat op en gaat hem helpen. Verdomme, ben ik soms minderwaardig in het gezin?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:14

Kan me inderdaad wel voorstellen dat het je kwetst hoor... De manier waarop is niet leuk idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:15

Mau hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn za 8 okt 2011 - 0:15

Hug voor m'n mamsie! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus za 8 okt 2011 - 0:16

Dat is allemaal niet leuk, Maura. Sad
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:16

Kan je dat van de lampen niet gewoon concreet vragen? Heb je dan en dan tijd om de lampen op te hangen en zo nee, wanneer kan je wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin za 8 okt 2011 - 0:18

Nou dan duim ik dat die ook gewonnen heeft.

Ik snap je frustraties wel hoor Maura. Ga nu lekker iets voor jezelf doen, iets waar je happy van wordt ! hug

Ik ga maar eens even douchen en naar de stad. Maple heeft me op een idee gebracht en nu wil ik ook naar de notenkraam Very Happy en ik zag bij een andere topic een vuilnisbak die Maura had gekocht dus ook die ga ik even halen. Dank jullie wel voor alle handige reminders wat er allemaal in de stad en markt te vinden is hahaha ! laughcry
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn za 8 okt 2011 - 0:19

Ik denk dat ik zo ook nog maar m'n snowboots aan ga doen! :P
Ik ben een diehard fan, maar ik wil niet verkleumen op het veld, en ik moet zo nog 3uur angel Maar heb nu al koude voeten! :P

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:23

Mijn hele familie denkt erg hoog van me. Zo kon ik vroeger niet thuiskomen met een 7, want mijn vader wist zeker dat het ook een 9 had kunnen zijn, als ik de moeite maar had genomen om te leren. Daarna kreeg ik een relatie en op mijn 19e had ik mijn eerste koophuis (maar wel met mijn vriend en daar stond niemand bij stil) en daarna een splinternieuwe auto (maar wel met het geld van mijn vriend, omdat hij mij moest uitkopen uit het huis. Daar staat niemand bij stil)

Ik red het altijd, ik weet altijd de leukste baantjes (volgens hen, want callcenterwerk vind ik nu niet echt een leuke job) te krijgen bij de leukste werkgevers en ik regel voor iedereen altijd van alles. Iedereen is altijd blij met mij en nog trotser op mij dat ik het alleen doe (omdat het moet, want niemand bied hulp. Maar daar staat niemand bij stil)

Maar als het erop aankomt, dan vinden zij mij sterk, terwijl ik niet sterk ben, en is er niemand die voor mij klaarstaat. Toen ik vertelde dat ik werkloos werd, was het eerste wat mijn vader zei:"En? Wat heb je nu weer gedaan?" Toen ik het vervolgens uitlegde en hij wel achter me stond, dacht ik dat hij het begreep. Maar ik had al weken dood in huis kunnen liggen, want contact komt van mij uit, niet vanuit mijn vader. En wellicht denkt hij dat ik het druk heb en hij me niet wil storen, maar het voelt niet goed zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus za 8 okt 2011 - 0:24

Zou een gesprek waarin je vertelt hoe je je voelt misschien kunnen helpen?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:26

Reva schreef:Kan je dat van de lampen niet gewoon concreet vragen? Heb je dan en dan tijd om de lampen op te hangen en zo nee, wanneer kan je wel?

Ik heb de lampen sinds Januari en hij heeft daadwerkelijk één poging gedaan om ze op te hangen. Hij heeft er zo'n steentje aangezet en hij zou snel weer langskomen. Inmiddels een half jaar geleden. Kan niet, voetbal begint weer, schoonzoon heeft hulp nodig, buurman heeft hulp nodig, dan gaan ze naar utrecht etc. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:29

Wat naar dat het zo gaat. Vervelend dat ze denken dat het jou allemaal wel lukt en ze je geen hulp bieden.
Ik zou ook denken aan een goed gesprek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:31

Lotus schreef:Zou een gesprek waarin je vertelt hoe je je voelt misschien kunnen helpen?

Dat helpt helaas niet. Te vaak al gedaan.

Mijn vader is de man die geen kinderen wilde maar voor mijn moeder kinderen heeft gekregen. Hij is wel blij met ons, maar als wij er niet waren, dan was het voor hem allang goed geweest. Het is echt een aardige man, maar als kinderen hulp nodig hebben dan is het steunen en kreunen, omdat we niet zijn vrienden zijn, maar wel de kinderen die hij eigenlijk niet wilde. En ook nog de kinderen die hem geen opa willen maken, omdat wij er nog niet uitzijn of we kinderen willen. En dat is zijn wens. Want mocht zijn vrouw wegvallen, wat gaat gebeuren, alleen weet niemand wanneer, net zoals ik niet weet wanneer ik morgen de bus wel of niet ontwijk, en dan kan hij met hen eendjes voeren, zodat hij ons niet hoeft lastig te vallen met zijn verdriet.

Het is een verknipte familie, mijn ouders en ikzelf zijn verknipt. Het is nog een wonder dat mijn broertje er zo goed bij langs is gekomen. :P

Vertelde mijn psych over mijn moeder en haar eerste reactie was "Moeder is Borderliner?" En daar schrok ik wel van haha. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:33

Maar waarom gaat een schoonzoon dan wel voor? Dat is dan toch ook een soort van kind? Ja oke geen bloedverwant... ik vind het echt heel erg voor jou zoals het gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum