DagCafé
+16
ExpressoB
Lavendel
Rush
Serena
silly-one
Oasis
Zwerver
Qiara
TwistedAngel
girli
Chocolate Cookie
Leine
Suus
Burn
Lotus
Erin
20 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga even eten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Theedoosje schreef:Maar waarom gaat een schoonzoon dan wel voor? Dat is dan toch ook een soort van kind? Ja oke geen bloedverwant... ik vind het echt heel erg voor jou zoals het gaat.
Het is de vriend van mijn nicht. Een aangenomen schoonzoon. Een vriend van mijn vader. Daar kreeg ik ook al een verwijt over:"Waarom krijg ik geen schoonzoon waarmee ik iets kan, Maura?" Tja, omdat ik niet op rauwdauwers val. Heb hem ook al gezegd dat als hij een schoonzoon krijgt, dat hij erg veel weg heeft van Jort Kelder. Nou, ogen rollen tot ik dacht dat hij er bij neer zou vallen.
Gast- Gast
Jeetje wat een vraag van je vader Dat zeg je zo toch niet. Dat lijkt mij allemaal erg pijn doen hoe hij doet.
Gast- Gast
Ik kan het nog wel van me afschudden hoor, dergelijke vragen. Want in dat opzicht trek ik gewoon mijn eigen plan. Als hij een schoonzoon krijgt, dan krijgt hij een Jort Kelder. Het is graag of helemaal niet.
Gast- Gast
Trouwens, dank jullie wel dat ik even mijn frustraties mocht uiten. Nu ben ik het tenminste kwijt.
Gast- Gast
Ik denk dat ik hier wel de laatste ben die dat niet goed zou mogen vinden.
Lotus- Ratel
Theedoosje schreef:Ja oke maar het in zijn geheel hoe hij doet is gewoon niet leuk.
Mijn ouders zijn beiden niet leuk sinds ze uit elkaar zijn. Mijn moeder en vriend geven af op vaders en vrouw. En andersom niet minder. Terwijl ze allemaal één pot nat zijn.
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik denk dat ik hier wel de laatste ben die dat niet goed zou mogen vinden.
Precies. Nee hoor, je mag er van vinden wat je wilt. Vind het alleen wel weer typisch van mezelf. Ik geef aan er dikke lol in te hebben, in het leven, en vervolgens kom ik met zoiets.
Gast- Gast
Dat vind ik zo slecht van ze Mau. Jammer dat het zo gaat.
En ja mag altijd je frustratie kwijt
En ja mag altijd je frustratie kwijt
Gast- Gast
TD, ze vinden zichzelf zo op en top geweldig mens. En dan in meervoud.
En der is iemand hier zijn huis aan het verbouwen. Nog even en ik boor ze die boor door de strot. Het is al vanaf 10.00u bezig.
En der is iemand hier zijn huis aan het verbouwen. Nog even en ik boor ze die boor door de strot. Het is al vanaf 10.00u bezig.
Gast- Gast
Heel fijn mensen die zich zo voelen
En helaas Mau mag het boren ....maar snap at het irritant is.
En helaas Mau mag het boren ....maar snap at het irritant is.
Gast- Gast
Dat kan toch? Blijkbaar zit je er behoorlijk mee. Maar dan kan het verder nog wel goed gaan.Maura schreef:Lotus schreef:Ik denk dat ik hier wel de laatste ben die dat niet goed zou mogen vinden.
Precies. Nee hoor, je mag er van vinden wat je wilt. Vind het alleen wel weer typisch van mezelf. Ik geef aan er dikke lol in te hebben, in het leven, en vervolgens kom ik met zoiets.
Lotus- Ratel
Ik moest destijds mijn muur ook afschuren en volgens mij zijn ze dat nu ook aan het doen, maar het is zo'n eentonig rot geluid. Het zijn niet de buren, maar het komt van een paar huizen verderop. Snap het wel, zaterdag, mooie dag om het te doen, maar ben wel zat van het eentonige. Tjeem, boor dan zo nu en dan de vloer eruit.
Vind het trouwens knap dat ze uren bezig zijn met hetzelfde. Ik ben de lol na tien minuten al verloren en toen we mijn huis "verbouwden" was ik allang overgestapt op iets anders.
Vind het trouwens knap dat ze uren bezig zijn met hetzelfde. Ik ben de lol na tien minuten al verloren en toen we mijn huis "verbouwden" was ik allang overgestapt op iets anders.
Gast- Gast
Jeetje Maura, ik kom net binnenvallen (net een half uur wakker zelfs ), maar kan me voorstellen dat je hier behoorlijk mee zit!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lotus schreef:Dat kan toch? Blijkbaar zit je er behoorlijk mee. Maar dan kan het verder nog wel goed gaan.Maura schreef:Lotus schreef:Ik denk dat ik hier wel de laatste ben die dat niet goed zou mogen vinden.
Dat is wel waar. Daar zat ik nadat ik mijn tekst had getikt ook aan te denken. Thanks voor het bevestigen.
Gast- Gast
Suus schreef:Jeetje Maura, ik kom net binnenvallen (net een half uur wakker zelfs ), maar kan me voorstellen dat je hier behoorlijk mee zit!
Dank je wel.
Gast- Gast
Ik denk dat ik maar in m;n eentje de stad in ga. En maar sjouwen met een vuilnisbak van 50 liter whahahha! Dat wordt leuk zo meteen. Nou ladies, fijne middag nog en tot vanavond!
En voor degene die een knuffel nodig hebben:
En voor degene die een knuffel nodig hebben:
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Fijne dag Erin!
Hoi allemaal!
Hoi allemaal!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Als er buren (en ik heb er nogal wat) aan het boren zijn wil ik altijd het liefst met mn hoofd tegen de muur bonken of in een hoekje gaan zitten huilen. Ik kan er echt NIET tegen.
Gast- Gast
Reva schreef:Als er buren (en ik heb er nogal wat) aan het boren zijn wil ik altijd het liefst met mn hoofd tegen de muur bonken of in een hoekje gaan zitten huilen. Ik kan er echt NIET tegen.
Ik wil op zulke momenten echt wonen op een hutje op de heide. Maar helaas. Ik moet het ermee doen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: