DagCafé
+16
ExpressoB
Lavendel
Rush
Serena
silly-one
Oasis
Zwerver
Qiara
TwistedAngel
girli
Chocolate Cookie
Leine
Suus
Burn
Lotus
Erin
20 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:Kan je ze niet op een andere manier op je computer zetten? Is het via je telefoon trouwens of fototoestel?
Nee, fototoestel, maar die van mijn telefoon past niet in camera. En mijn telefoon maakt geen fotos meer omdat de SD-kaart lezer stuk is (en t scherm ook in tientallen barsten )
Gast- Gast
Reva schreef:Online wel foto's, maar die kennen jullie al.
oow ja ken ik die?? plaats er eens 1
Gast- Gast
Maura schreef:Nee hoor, want ik heb geen tot zeer weinig foto's van je gezien. Dus posten!
+1
Gast- Gast
En ik maar denken dat je foto's van je dochter bedoelde.. Maar deze zijn ook heel leuk!Alex schreef:Ik heb foto's van mini-Lex geplaatst in het andere topic.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Leine schreef:En ik maar denken dat je foto's van je dochter bedoelde.. Maar deze zijn ook heel leuk!Alex schreef:Ik heb foto's van mini-Lex geplaatst in het andere topic.
Dat dacht ik serieus eerst ook
Gast- Gast
Alex schreef:Whahaha Reva en je wilde nog wel een HTC omdat die valbestendig zou zijn.
Ja ik vrees dat een iPhone al eerder was gesneuveld Hij valt gemiddeld tien keer per dag. Maar SD is foutje van Htc, ik vergeet alleen steeds te bellen. Scherm is eigen foutje,maar heb hem ook alweer 7 maanden....record
Gast- Gast
Haha gelukkigTheedoosje schreef:Leine schreef:En ik maar denken dat je foto's van je dochter bedoelde.. Maar deze zijn ook heel leuk!Alex schreef:Ik heb foto's van mini-Lex geplaatst in het andere topic.
Dat dacht ik serieus eerst ook
Leine- Prater
Leine schreef:En ik maar denken dat je foto's van je dochter bedoelde.. Maar deze zijn ook heel leuk!Alex schreef:Ik heb foto's van mini-Lex geplaatst in het andere topic.
Whahaha, is dat even een domper.
Speciaal voor jou dan:
Gast- Gast
Wat een schatje Alex!
Leine- Prater
Ik stem voor!Theedoosje schreef:Ik ga zo slapen....maar wil eigenlijk nog wel een foto zien van Reev
Leine- Prater
Reva schreef:Wat hebben jullie nou aan oude foto's, stelletje idioten
En posten dan maar. We zijn al idioten, dus idioter kan het niet worden.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: