DagCafé
+16
ExpressoB
Lavendel
Rush
Serena
silly-one
Oasis
Zwerver
Qiara
TwistedAngel
girli
Chocolate Cookie
Leine
Suus
Burn
Lotus
Erin
20 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
.oOErinOo. schreef:Ok dit is toch echt HET toppunt van schattigheid! Zeg nou zelf:
Dat is meer terug in de tijd..... En dat doen we niet op zaterdagavond.
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Ok dit is toch echt HET toppunt van schattigheid! Zeg nou zelf:
Aaahhhh punniken!! Dat vond ik altijd zo leuk!
Ik maakte altijd hele lange sjaals voor m'n barbies
Gast- Gast
Geen plannen om dichter bij elkaar te gaan wonen?girli schreef:Ik nog steeds. Als ik die reis toch eens kon inkorten tot een halfuur ofzo.Leine schreef:Ik weet het, iets te lang zelf gedaan..girli schreef:Van huis naar huis zo'n 4 uur heen en 4 uur terug afhankelijk van hoe dicht beide partijen van het station wonen.Leine schreef:Oh jakkes Maura!
Haha op zoek naar de niet-stugge groningers dan! Beseft ze zich wel dat groningen ook niet echt naast de deur ligt? Is echt een pokke end als je dat elke week moet..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Maura schreef:Theedoosje schreef:Mau ja bij jou is het altijd leuk duh Maar bij de Groningse mannen weet ik niet
Ik val zelf meer op drenthen.
de mijne kwam ook 2 uur hier vandaan whahah. Maar gelukkig woont hij nu bij mij
Gast- Gast
Aahw die zijn lief! Geloof alleen niet dat ik ooit iets gepunnikt heb..Maple schreef:.oOErinOo. schreef:Ok dit is toch echt HET toppunt van schattigheid! Zeg nou zelf:
Aaahhhh punniken!! Dat vond ik altijd zo leuk!
Ik maakte altijd hele lange sjaals voor m'n barbies
Leine- Prater
Maple schreef:Ah bah, ik kan sowieso al niet tegen kots. In m'n werk ook, poepluiers mogen van mij tot in de haren zitten, geen probleem. Maar kots.... Nee.
Iehl
Gast- Gast
Leine schreef:Hoe is de typische drenth dan? (schrijf je dat zo? )Maura schreef:Theedoosje schreef:Mau ja bij jou is het altijd leuk duh Maar bij de Groningse mannen weet ik niet
Ik val zelf meer op drenthen.
Geen idee, haha.
Ik weet alleen dat de mannen waarop ik val in drenthe wonen. Ook al is één van de mannen getogen in mijn woonplaats. Hij is dan weer zuid-afrikaans, dus ehmz... Inteelt... Dus niet stug.
Ik geloof trouwens dat wij noordelingen over het algemeen vrij stug zijn en ons motte luidt:"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
Gast- Gast
Waar vallen jullie qwa uiterlijk op? Foto's zijn welkom (ja ik weet dat er op welke bn'er hebben jullie een crush topic is maar heb geen zin om het door te lezen)
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Oh punniken deed k zo vaak! Alleen werd het een lange sliert en verder niks hahaha.
Gast- Gast
Nou, wij wonen al samen. Alleen mijn familie woont nog steeds in het zuiden. Dus sowieso 1x in de maand moet ik die verschrikkelijke reis weer afleggen.Leine schreef:Geen plannen om dichter bij elkaar te gaan wonen?girli schreef:Ik nog steeds. Als ik die reis toch eens kon inkorten tot een halfuur ofzo.Leine schreef:Ik weet het, iets te lang zelf gedaan..girli schreef:Van huis naar huis zo'n 4 uur heen en 4 uur terug afhankelijk van hoe dicht beide partijen van het station wonen.Leine schreef:Oh jakkes Maura!
Haha op zoek naar de niet-stugge groningers dan! Beseft ze zich wel dat groningen ook niet echt naast de deur ligt? Is echt een pokke end als je dat elke week moet..
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Haha, groot gelijk heb je!
Ik ken een paar stugge, maar ook veel heel hartelijke, toegankelijke en lieve mensen uit het noorden. Dus tis ook maar net wat je treft geloof ik.
Ik ken een paar stugge, maar ook veel heel hartelijke, toegankelijke en lieve mensen uit het noorden. Dus tis ook maar net wat je treft geloof ik.
Leine- Prater
Ik had daar geen geduld voor, het ging mij niet snel genoegTheedoosje schreef:Oh punniken deed k zo vaak! Alleen werd het een lange sliert en verder niks hahaha.
girli- Ratel
Pippa schreef:Maple schreef:Ah bah, ik kan sowieso al niet tegen kots. In m'n werk ook, poepluiers mogen van mij tot in de haren zitten, geen probleem. Maar kots.... Nee.
Iehl
Haha, ik vind het altijd leuk om kinderen in bad te doen op m'n werk en een poepluier vind ik dan toch wat makkelijker voor te poetsen dan dat ik vieze ondergekotste kleding moet uittrekken bij een kind.
Maar sowieso, ik ga zelf over m'n nek van die lucht.
Gast- Gast
Ja klopt. Ik stond vanmiddag naar zo'n ding te kijken en ik smolt werkelijk!! Ik had het bijna gekocht omdat ik het er zo leuk en lief uit zag whahaha
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Oh op die manier. Lastig ja, die verhuizen vast ook niet 1,2,3..girli schreef:Nou, wij wonen al samen. Alleen mijn familie woont nog steeds in het zuiden. Dus sowieso 1x in de maand moet ik die verschrikkelijke reis weer afleggen.Leine schreef:Geen plannen om dichter bij elkaar te gaan wonen?girli schreef:Ik nog steeds. Als ik die reis toch eens kon inkorten tot een halfuur ofzo.Leine schreef:Ik weet het, iets te lang zelf gedaan..girli schreef:Van huis naar huis zo'n 4 uur heen en 4 uur terug afhankelijk van hoe dicht beide partijen van het station wonen.Leine schreef:Oh jakkes Maura!
Leine- Prater
girli schreef:Ik had daar geen geduld voor, het ging mij niet snel genoegTheedoosje schreef:Oh punniken deed k zo vaak! Alleen werd het een lange sliert en verder niks hahaha.
Oow jawel voor mij was het prima heerlijk om te doen
Gast- Gast
Zeg nooit nooit, maar ik acht de kans zeeeeeeeeeeer klein dat ze deze kant op komen hahaLeine schreef:Oh op die manier. Lastig ja, die verhuizen vast ook niet 1,2,3..girli schreef:Nou, wij wonen al samen. Alleen mijn familie woont nog steeds in het zuiden. Dus sowieso 1x in de maand moet ik die verschrikkelijke reis weer afleggen.Leine schreef:Geen plannen om dichter bij elkaar te gaan wonen?girli schreef:Ik nog steeds. Als ik die reis toch eens kon inkorten tot een halfuur ofzo.Leine schreef:Ik weet het, iets te lang zelf gedaan..girli schreef:Van huis naar huis zo'n 4 uur heen en 4 uur terug afhankelijk van hoe dicht beide partijen van het station wonen.Leine schreef:Oh jakkes Maura!
girli- Ratel
.oOErinOo. schreef:Waar vallen jullie qwa uiterlijk op? Foto's zijn welkom(ja ik weet dat er op welke bn'er hebben jullie een crush topic is maar heb geen zin om het door te lezen)
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Waar vallen jullie qwa uiterlijk op? Foto's zijn welkom(ja ik weet dat er op welke bn'er hebben jullie een crush topic is maar heb geen zin om het door te lezen)
Ik principe alles vanaf donkerblond en donkerder. Blond en blauwe ogen vind ik vaak niet zo interessant. Geen macho, hij moet wel een lieve uitstraling hebben. Lengte/bouw doet me er niet zo toe.
Oh en ik vind donkere wenkbrouwen toch zo mooi... niet van die hele zware borstelige wenkbrouwen, maar gewoon donker.
Gast- Gast
Donker haar, blond haar vind ik een afknapper. Verder weet ik het ff niet zo goed..
Leine- Prater
Maura schreef:Pippa schreef:Ik val op krullen
Jouw vriend heeft toch geen krullen?
Jawel, alleen het wordt te woest voor zijn werk, dus hij heeft het kort en nu dus alleen maar dikke slag
Gast- Gast
Oow ik vind dan bv Enrique Iglesias en hot! Maar mijn vriend ziet er heel anders uit hahah.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: