DagCafé
+16
ExpressoB
Lavendel
Rush
Serena
silly-one
Oasis
Zwerver
Qiara
TwistedAngel
girli
Chocolate Cookie
Leine
Suus
Burn
Lotus
Erin
20 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Leine schreef:Zag het net ja.. Maar van mij mag je blijven hoor!Theedoosje schreef:Dat zei ik net voor je Leine....ik snap er geen bal van...het stond er echt nog niet toen ik het las....
Denk dat ik moet stoppen voor vandaag hier...
das lief dank je
Girli> ook lullig van je fiets
Gast- Gast
Ja! Hij stond gewoon in zo'n rek en waarschijnlijk heeft iemand mijn fiets te ver naar één kant geduwd. Wiel zit een flinke slag in en hij remt nu uit zichzelf. Ik dacht eerst dat het aan mijn boodschappen lag, maar helaas. Fietsenmaker maakt het hopelijk weer in orde.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Balen zeg Girli!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Dinsdag eind van de middag is het weer klaar. Alleen jammer dat ik ma en di om 08.30 uur op school moet zijn. Dat betekent extra vroeg de deur uit om met de bus te kunnen. Bussen naar school is hier net veevervoer.
girli- Ratel
Gadverdamme! Ik zit Seinpost DH te kijken en daar zit iemand kots te vreten. Weet wel dat het niet echt is, maar word er een beetje onpasselijk van.
En Shygirl wil binnenkort komen stappen. Want ze wil aan de vent. Als rasechte Brabander denk ik dat ze ons Groningers iets te stug vindt. Daar waar we ook om bekend staan.
En Shygirl wil binnenkort komen stappen. Want ze wil aan de vent. Als rasechte Brabander denk ik dat ze ons Groningers iets te stug vindt. Daar waar we ook om bekend staan.
Gast- Gast
Ik las je eerste zin en ik dacht alleen maar, die is ver uit de richting danMaura schreef:En Shygirl wil binnenkort komen stappen. Want ze wil aan de vent. Als rasechte Brabander denk ik dat ze ons Groningers iets te stug vindt. Daar waar we ook om bekend staan.
girli- Ratel
Maple schreef:Zo. Nu eerst nootjes van de notenkraam
En smaken ze?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
girli schreef:Ik las je eerste zin en ik dacht alleen maar, die is ver uit de richting danMaura schreef:En Shygirl wil binnenkort komen stappen. Want ze wil aan de vent. Als rasechte Brabander denk ik dat ze ons Groningers iets te stug vindt. Daar waar we ook om bekend staan.
Je wilt aan de man of je wilt het niet, hè. Je moet er iets voor over hebben. Maar inderdaad, weer een behoorlijke reistijd.
Gast- Gast
Oh jakkes Maura!
Haha op zoek naar de niet-stugge groningers dan! Beseft ze zich wel dat groningen ook niet echt naast de deur ligt? Is echt een pokke end als je dat elke week moet..
Haha op zoek naar de niet-stugge groningers dan! Beseft ze zich wel dat groningen ook niet echt naast de deur ligt? Is echt een pokke end als je dat elke week moet..
Leine- Prater
Theedoosje schreef:Ieuwwww Mau dat is goor ja
Ben benieuwd hoe SHY het dan gaat vinden
Dat is echt zooooooooooooo goor, heb me maar even weggedraaid.
En bij mij is het wel heel erg leuk hoor, want ik ben natuurlijk helemaal geweldig leuk.
Gast- Gast
Leine schreef:Oh jakkes Maura!
Hahahahah Als ze blijft hangen aan iemand, dan is het praktisch elk weekend op en neer. Hmmz, op en neer. Sorry, lichtelijk puberaal rond dit tijdstip.
Gast- Gast
Van huis naar huis zo'n 4 uur heen en 4 uur terug afhankelijk van hoe dicht beide partijen van het station wonen.Leine schreef:Oh jakkes Maura!
girli- Ratel
Ah bah, ik kan sowieso al niet tegen kots. In m'n werk ook, poepluiers mogen van mij tot in de haren zitten, geen probleem. Maar kots.... Nee.
Gast- Gast
Ik weet het, iets te lang zelf gedaan..girli schreef:Van huis naar huis zo'n 4 uur heen en 4 uur terug afhankelijk van hoe dicht beide partijen van het station wonen.Leine schreef:Oh jakkes Maura!
Leine- Prater
Theedoosje schreef:Mau ja bij jou is het altijd leuk duh Maar bij de Groningse mannen weet ik niet
Ik val zelf meer op drenthen.
Gast- Gast
Ok dit is toch echt HET toppunt van schattigheid! Zeg nou zelf:
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik nog steeds. Als ik die reis toch eens kon inkorten tot een halfuur ofzo.Leine schreef:Ik weet het, iets te lang zelf gedaan..girli schreef:Van huis naar huis zo'n 4 uur heen en 4 uur terug afhankelijk van hoe dicht beide partijen van het station wonen.Leine schreef:Oh jakkes Maura!
girli- Ratel
Hoe is de typische drenth dan? (schrijf je dat zo? )Maura schreef:Theedoosje schreef:Mau ja bij jou is het altijd leuk duh Maar bij de Groningse mannen weet ik niet
Ik val zelf meer op drenthen.
Leine- Prater
Punniken!.oOErinOo. schreef:Ok dit is toch echt HET toppunt van schattigheid! Zeg nou zelf:
(schrijf je dat zo?)
girli- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: