Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is dit normaal?

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

is dit normaal? Empty is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:55

afgelopen week zijn er een aantal dingen van ons gestolen, met de politie heeft mijn man één van deze dingen eind van de middag (rond 16.30u) terug gehaald (hij moest erbij zijn om aan te geven of het inderdaad van hem was). Daarna moest hij mee naar het politiebureau om aangifte en alles te doen. Hij was ongeveer om half 7 vanavond op het politiebureau. Om 8 uur heb ik 'm nog even aan de tel. gehad. Ze zaten opgesloten (?!) in een kamertje, ze hadden nog geen avondeten gehad en het enige wat ze kregen was koffie. Hij wist niet hoe lang het ging duren en wat de bedoeling was. Inmiddels is het bijna 22u en hij is nog steeds niet thuis. Ik kan 'm inmiddels ook niet meer bereiken op z'n mobiel. Ik vind het nu niet meer zo grappig, is het normaal dat een aangifte doen na zoiets zo lang duurt, of moet ik me zorgen maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:57

Kun je het bureau zelf niet bellen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:57

Jeetje, geen idee. Ik heb een aantal keren in mijn leven aangifte gedaan en het langste was ongeveer 3u.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Pien vr 7 okt 2011 - 8:58

Dat is inderdaad vreemd.... Zou zelf denken dat het niet klopt. Maar ja, wat zou er dan niet kloppen??

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:58

Ik heb ook eens aangifte moeten doen van een overval trouwens en dat duurde ook best lang maar dat kwam voornamelijk omdat meneer de agent met 2 vingers typte. Ik begrijp niet dat ze dat soort mensen niet op typcursus zetten, echt niet. Maar ik vind het ook wel lang duren wat je zegt, daarom zou ik proberen het bureau te bellen en te vragen of je man daar idd nog is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:59

Ik weet niet precies op welk bureau er aangifte wordt gedaan. Afgelopen week zijn is er contact geweest met politiebureau's in zo'n acht verschillende plaatsen. Is nogal een complex iets, gaat dus om meerdere plaatsen waar zijn gestolen spullen zijn en ik weet niet waar ze nu zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:00

Pien schreef:Dat is inderdaad vreemd.... Zou zelf denken dat het niet klopt. Maar ja, wat zou er dan niet kloppen??

nou, de mannen die dat spul gestolen hebben, zijn er in noodgang vandoor gegaan en waren om 20.00 uur nog niet opgepakt. Mijn man was aangifte aan het doen in zijn bedrijfsbus waar zijn bedrijfsnaam en alles op staat...

Maargoed, ik denk dat mijn fantasie op hol slaat, ik heb net de voordeur ook al op het nachtslot gedaan, want steljevoordatzehieropdestoepstaanterwijlzeditadresniethebben.


Laatst aangepast door Rejoy. op vr 7 okt 2011 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:00

Zusje schreef:Ik heb ook eens aangifte moeten doen van een overval trouwens en dat duurde ook best lang maar dat kwam voornamelijk omdat meneer de agent met 2 vingers typte. Ik begrijp niet dat ze dat soort mensen niet op typcursus zetten, echt niet. Maar ik vind het ook wel lang duren wat je zegt, daarom zou ik proberen het bureau te bellen en te vragen of je man daar idd nog is.
Volgens mij moeten ze dan allemaal op typcursus, want ik heb nog geen agent gevonden die met tien vingers kon tikken. Zelfs de agenten in opleiding niet. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Pien vr 7 okt 2011 - 9:05

Lastige situatie... Zou nogmaals je man proberen te bellen en anders afwachten....
Thuis de boel tot nader bericht maar goed op slot laten dan.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Angela_1986 vr 7 okt 2011 - 9:05

Ik heb geen idee of het normaal is maar ik zou het niet normaal vinden als dat zo lang moet duren. Heb één keer aangifte moeten doen en dat heb ik online gedaan. Vond ik toen niet zo fijn maar als ik deze verhalen zo lees ben ik toch blij dat ik het online heb gedaan want ik kan wel met 10 vingers typen :P

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, mijn fantasie zou ook op hol slaan!
Weet je in welke plaats hij voor die spullen is gaan kijken? Dan zou ik naar dat bureau bellen. Of is er één persoon/bureau waar jullie het meest contact mee hebben gehad? Dan zou ik daar naar toe bellen, al is hij daar dan niet dan kunnen ze het wellicht wel voor je uitzoeken...

Sterkte! Hopelijk hoor je snel iets!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Sarah1985 vr 7 okt 2011 - 9:07

wij hebben ook eens aangifte gedaan, en hebben er toen 3 uur gezeten. We moesten beide een verklaring afleggen hele verhaal uitleggen. En ondertussen die agent maar typen.

Wel vreemd dat het zo lang duurt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:09

oké, man leeft nog Very Happy ik heb net een sms met 'bel zo' gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:10

En daar gaan dan onze belastingcenten heen.... Evil or Very Mad
Sorry lullig, maar wel waar. Ik zeg dit uit boosheid, niet naar jou toe hoor.

Ik vind het erg rot voor je en niet normaal dat het allemaal zo moeilijk moet lopen hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:11

Toen ik aangifte deed was er nog geen online bahaha Very Happy. Anyway, fijn dat je iets gehoord hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Pien vr 7 okt 2011 - 9:11

Gelukkig!!!! Ben reuze benieuwd waarom het zo lang duurt....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:11

Rejoy. schreef:oké, man leeft nog Very Happy ik heb net een sms met 'bel zo' gehad.


en weet je ook waarom het zo lang duurt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:14

ben blij dat ik wat van 'm gehoord heb, ben er helemaal klaar mee, de politie werkt je meer tegen dan dat ze mee werken. Dit loopt al een aantal dagen, was zo duidelijk als wat waar de gestolen spullen waren, wat het werd gewoon op internet te koop aangeboden. De politie kon er niets mee, want er was geen aangifte gedaan, NEE S*KKELS, dat krijg je als je op dinsdag pas een afspraak voor de vrijdagmiddag kunt krijgen. Wat ze vanavond gezien hebben, heeft de politie ingevorderd, dus dat krijgt hij terug, er is nu nog voor rond de 7500 euro aan spullen vermist, hopelijk vinden ze dat ook terug en zijn ze daar nu niet te laat mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Sarah1985 vr 7 okt 2011 - 9:15

is er voor zoveel bij je man gestolen?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Pien vr 7 okt 2011 - 9:15

Theedoosje schreef:
Rejoy. schreef:oké, man leeft nog Very Happy ik heb net een sms met 'bel zo' gehad.


en weet je ook waarom het zo lang duurt?
Als hij in de sms alleen zet "Bel zo" denk ik niet dat ze verder al wat weet Wink

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:17

@ Theedoosje, ik heb 'm verder nog niet weer gesproken, dus ik weet verder nog niks.

@ Sarah, ik wil liever niet teveel in detail treden, omdat de hele zaak dus nog loopt. Als je er meer over wilt weten, moet je maar even PM-en.


Hij heeft net weer gesmst dat hij op de terug weg is en dat ie het hele verhaal thuis vertelt. Verwacht 'm over ongeveer een half uurtje thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:22

Pien schreef:
Theedoosje schreef:
Rejoy. schreef:oké, man leeft nog Very Happy ik heb net een sms met 'bel zo' gehad.


en weet je ook waarom het zo lang duurt?
Als hij in de sms alleen zet "Bel zo" denk ik niet dat ze verder al wat weet Wink

Oh ja slim :P Nee ja wie weet had hij al gebeld ondertussen voor ze antwoord gaf op mij :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:58

Tea-Leaf schreef:En daar gaan dan onze belastingcenten heen.... Evil or Very Mad
Sorry lullig, maar wel waar. Ik zeg dit uit boosheid, niet naar jou toe hoor.


Ik vind het erg rot voor je en niet normaal dat het allemaal zo moeilijk moet lopen hug

Wat een kortzichtige opmerking..

Vervelend dat het zo lang heeft geduurd! Maar vergeet niet dat jouw man, helaas, niet de enige is die te maken heeft met de politie en dat de politie afhankelijk is van een hogere macht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 12:40

Yoyo schreef:
Tea-Leaf schreef:En daar gaan dan onze belastingcenten heen.... Evil or Very Mad
Sorry lullig, maar wel waar. Ik zeg dit uit boosheid, niet naar jou toe hoor.


Ik vind het erg rot voor je en niet normaal dat het allemaal zo moeilijk moet lopen hug

Wat een kortzichtige opmerking..

+ 1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 19:52

mijn man was gisteravond rond 23.00 weer thuis. Hij heeft niet eens aangifte kunnen doen, dat moet in onze eigen gemeente. Ze hebben daar van 18.00 tot 21.00 uur afzonderlijk van elkaar in een kamer gezeten terwijl ze niet wisten hoe lang het nog ging duren, wat ze gingen doen en of ze nog eten kregen. Om 21.00 uur moesten ze een korte verklaring afleggen, een aantal kopieën en foto's inleveren en toen mochten ze gaan. Ondertussen mochten ze geen contact met andere mensen hebben en daarom kon hij mij niks laten weten.

Ik vind het echt belachelijk dat ze behandeld zijn als criminelen in plaats van als slachtoffers. Je kunt als politie toch wel vertellen dat het nog wel een paar uur kan duren en ze in ieder geval wat te eten aanbieden? Die jongens hebben gewoon 3 uur alleen in een kleine ruimte zitten wachten zonder te weten waar ze aan toe waren.

Nu is het nog steeds maar afwachten of ze hun spullen die terug zijn gehaald ook daadwerkelijk terug krijgen, want als de mensen die ze gestolen hebben ook aangifte doen van diefstal, dan is dat nog niet eens zeker. Ik vind het echt ongelofelijk hoe het rechtssysteem in elkaar zit hier in nederland. :affraid:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  kwak za 8 okt 2011 - 6:53

rejoy, wat onbeschoft zeg!
je kan toch niet zo 2 mensen "opsluiten" zonder eten ect! neem aan dat hij ook de hele dag nog gewerkt had, wat zou hij een trek hebben gehad zeg!
ik hoop dat jullie de spullen weer terug krijgen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit normaal? Empty Re: is dit normaal?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum