Normaal? Of niet?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Normaal? Of niet?
Stel, je zit met zijn tweeën op een kamer. Er komt iemand binnen, en die zegt alleen tegen 1 persoon specifiek goedemorgen. Zou je er iets van zeggen of denk je laat maar gaan?
En als dit op dagelijkse basis is? Zou je er uiteindelijk dan iets van zeggen?
En als dit op dagelijkse basis is? Zou je er uiteindelijk dan iets van zeggen?
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Normaal? Of niet?
Ik zeg altijd goedemorgen in het algemeen en daarna nog een keer tegen degenen die terug goedemorgen. Bij een paar weet ik dat die het bijna altijd doen, dus die doe ik sowieso extra. Als ik iemand geen goedemorgen wens is dat omdat diegene diep in zijn werk zit en niet merkt dat ik binnenkom. Dat is niks persoonlijks.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
ligt er een beetje aan in welke setting, maar als 't bijvoorbeeld op m'n werk is en ik ben de 'genegeerde', dan zou ik overdreven 'goedemorgen' tegen de persoon zeggen die mij negeert
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
nou vanochtend heb ik dus voor het eerst in weken gevraagd of ik misschien onzichtbaar ben, omdat die persoon me standaard negeert. En dan niet eens omdat hij denkt dat ik hard aan het werk ben, want hij doet het ook bij een kopje thee ofzo. Maar nu loopt mijn collega (mijn kamergenoot) al heel de ochtend te roepen dat ik chagerijning ben en de spot met me te drijven. Ik merk dat ik daar niet zo goed op reageer. Hij vertelt het ook tegen iedereen die nu op de kamer komt dat ze me ook moeten groeten.
grr....
grr....
Bubbelicious- Prater
Ik zou er wel iets van zeggen, ik vind het ook heel kinderachtig om iemand zo opvallend te negeren.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel heel vreemd om de ene wel te groeten en de andere niet. Als ik zelf een kamer inloop met 2 personen dan zeg ik goedemorgen in het algemeen tegen beide personen. Ben ik zelf degene die genegeerd wordt, dan ga ik expres heel duidelijk goedemorgen tegen die persoon zeggen.
Wat flauw dat je kamergenoot er zo over loopt door te zeuren!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Ik vind het wel heel vreemd om de ene wel te groeten en de andere niet. Als ik zelf een kamer inloop met 2 personen dan zeg ik goedemorgen in het algemeen tegen beide personen. Ben ik zelf degene die genegeerd wordt, dan ga ik expres heel duidelijk goedemorgen tegen die persoon zeggen.
Ja precies dat is normaal, maar dat is in dit geval is het niet zo gegaan. Hij komt binnen......goedemorgen (naam collega) en gaat vervolgens met hem staan praten. Argh....ik ben oprecht al heel de dag chagerijnig. En niet eens doordat hij geen goedemorgen zei, maar om mijn directe collega die zo flauw doet. En nu komen de hele dag dus ook een paar mensen binnen die expres alleen goedendag tegen mij zeggen omdat mijn collega dat tegen iedereen loopt te roepen. En elke keer daalt mn humeur steeds verder onder nul
Bubbelicious- Prater
Echt heel flauw om er zo mee om te gaan van je kamergenoot!!
Ik vind het heel terecht dat je er iets van zegt, dat goedemorgen zeggen tegen 1 persoon.
Ik vind het heel terecht dat je er iets van zegt, dat goedemorgen zeggen tegen 1 persoon.
Gast- Gast
Zijn probleem, niet het jouwe.
Wel heel flauw en ik kan me voorstellen dat het je dwarszit.
Wel heel flauw en ik kan me voorstellen dat het je dwarszit.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Niet normaal, wat een stilte!
» Het is toch niet normaal!
» Dit is toch niet normaal?
» Dit is niet normaal geloof ik..
» Toch niet normaal.
» Het is toch niet normaal!
» Dit is toch niet normaal?
» Dit is niet normaal geloof ik..
» Toch niet normaal.
Pagina 1 van 1