Doe eens normaal man!
+2
Ella
Jeanette
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Doe eens normaal man!
Jullie al mensen dit na horen zeggen? Ik stond vandaag bij de benzinepomp en er stond een man voor me en riep gelijk tegen de bediende; 'Doe eens normaal man!' Ik dacht gelijk van wat een vent zeg en toen viel het kwartje pas van Wilders. Overigens was de toon van de meeste discussies met Wilders lachwekkend. Wilders kon zich niet aan de fatsoensnormen houden, en vind het niet gek dat Rutte zo reageerde.
Laatst aangepast door Jeanette op za 24 sep 2011 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Doe eens normaal man!
Ja, ik heb het gisteren de hele dag op het werk moeten aanhoren, oplaatst was ik er moe van om steeds "doe zelf eens normaal, tsjongejonge" terug te zeggen..
Kom ik thuis, denkt mijn vriend ook nog lollig te zijn door de hele avond 'Doe eens normaal!' te roepen.
Kom ik thuis, denkt mijn vriend ook nog lollig te zijn door de hele avond 'Doe eens normaal!' te roepen.
Gast- Gast
Whahahaha, die is inderdaad leuk Birgit!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
haha geweldig die is leuk. Volgens mij kan hij er zelf niet om lachen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, die van Birgit is ook leuk. Alleen beetje jammer die reactie van Cohen, en lolletje moet af en toe kunnen. Dat vind ik wel wat anders dan "doe ff normaal man".
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Die grap van Cohen was toch in elkaar gezet?
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Fayebella schreef:Haha, die van Birgit is ook leuk. Alleen beetje jammer die reactie van Cohen, en lolletje moet af en toe kunnen. Dat vind ik wel wat anders dan "doe ff normaal man".
Ja, écht he... Ik zou volgens mij zélf ook in de lach schieten...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Fayebella schreef:Haha, die van Birgit is ook leuk. Alleen beetje jammer die reactie van Cohen, en lolletje moet af en toe kunnen. Dat vind ik wel wat anders dan "doe ff normaal man".
Ja, écht he... Ik zou volgens mij zélf ook in de lach schieten...
Ja, inderdaad! Zo laat hij zichzelf wel een beetje kennen, gewoon meelachen was een betere reactie geweest.
Gast- Gast
Heb het niet gekeken trouwens, was het in scene gezet? Dat kan ook best namelijk.. Blijft het filmpje wel grappig, daar niet van..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
ijsjemeisje schreef:Die grap van Cohen was toch in elkaar gezet?
Dat las ik inderdaad ook ergens. Maar als je dat niet weet is het gewoon grappig.
Ik heb nog niemand doe eens normaal man horen zeggen, misschien vanavond op een housewarming waar ik heen ga.
Met een beetje bier komen zulke dingen meestal wel naar boven.
Ik snap de commotie niet zo, kan toch gebeuren.
Gast- Gast
Ik vind het zo overdreven allemaal. In sommige landen vechten ze elkaar letterlijk de kamer uit en hier wordt gezegd dat 'doe even normaal man' de geschiedenisboeken ingaat. Alsjeblieft zeg.
Ik vind die van Job Cohen en Geert Wilders en de baan grap wel heel leuk, daar moest ik heel hard om lachen.
Ik vind die van Job Cohen en Geert Wilders en de baan grap wel heel leuk, daar moest ik heel hard om lachen.
Gast- Gast
Ach met Wilders is de kamer een groot cabaret geworden. Ook toen hij zo bezig was met de kopvoddentax was het een grote lachpartij.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit normaal?
» Is dit normaal belastingdienst?
» is dit normaal?
» Is dit normaal?
» hypotheekgesprek: is dit normaal?
» Is dit normaal belastingdienst?
» is dit normaal?