Wat zou jij doen?
+25
Sorella
TukTuk
Blond
Jeanette
Salander
mzcharlotte
Lejow
Pompoen
TGR
Rush
Lavendel
diddie
Raindrop
Qiara
Shisha
Jente10
Mermaid
NerdChic
girli
Guus
Susan
Oasis
Rovine
Marin
Spring
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat zou jij doen?
Een eigen kledingzaak beginnen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
- Manuscript opsturen
- Pabo afmaken
Toch hoop ik heel erg dat ik het allebei ooit doe.
- Pabo afmaken
Toch hoop ik heel erg dat ik het allebei ooit doe.
Gast- Gast
Dat manuscript wil ik wel voor je opsturen hoor, Reev, maar ik wil niet de Pabo voor je afmaken!
Gast- Gast
June schreef:Zusje schreef:
Dat vind ik juist grappig om te lezen, hoe iedereen zijn eigen voorstelling ervan heeft .
Ik zou misschien wel de Elfstedentocht willen schaatsen bedacht ik me vannacht . Verder laat ik over het algemeen weinig 'omdat het zou kunnen falen'.
Dat is denk ik ook een verschil. Ik laat heel veel omdat ik zou kunnen falen en heb daarom denk ik al meteen een ander beeld bij dit topic.
Mijn vader wist het vroeger al zo mooi te verwoorden: 'Het kan hooguit mislukken'. Ik vind het rot om te horen dat je zo'n last hebt van faalangst want eigenlijk is het nergens goed voor en nergens voor nodig...
Gast- Gast
Zusje schreef:
Mijn vader wist het vroeger al zo mooi te verwoorden: 'Het kan hooguit mislukken'. Ik vind het rot om te horen dat je zo'n last hebt van faalangst want eigenlijk is het nergens goed voor en nergens voor nodig...
Ik weet het. Vroeger had ik er ook veel minder last van, maar het is tijdens deze studie heel erg toegenomen. Soms besef ik me ook wel dat het zinloos is, maar op momenten dat ik daar iets aan heb, besef ik dat weer nooit .
Gast- Gast
June schreef:Dat manuscript wil ik wel voor je opsturen hoor, Reev, maar ik wil niet de Pabo voor je afmaken!
Nobel ros
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Dat manuscript wil ik wel voor je opsturen hoor, Reev, maar ik wil niet de Pabo voor je afmaken!
Nobel ros
Ik waardeer je oneindige dankbaarheid
Gast- Gast
Om een vast contract vragen bij mijn werkgever. Met als leasebak een Audi A3 erbij, en natuurlijk een Iphone 4 als werkgerelateerde GSM.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook als ik het zou kunnen een directeur willen zijn van een bedrijf (de hoogste baas zeg maar), zou wel eens willen weten hoe dat voelt
Gast- Gast
De stap zetten om ons droomhuisje te kopen die op dit moment al 8 maanden te koop staat en dan zeker weten dat ons appartement binnen 4 maanden wordt verkocht
En verder zou ik wel een carriere switch willen doen. Op dit moment durf ik het niet omdat ik bang ben dat dat soort werk niks voor mij is en ik bijna een vast contract heb bij mijn huidige baan (als ik mag blijven natuurlijk, in januari)
En verder zou ik wel een carriere switch willen doen. Op dit moment durf ik het niet omdat ik bang ben dat dat soort werk niks voor mij is en ik bijna een vast contract heb bij mijn huidige baan (als ik mag blijven natuurlijk, in januari)
Gast- Gast
Stoppen met school en samen met mijn vriend op het vliegtuig stappen naar Thailand om daar een leven te starten.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Het is echt heel erg maar ik weet me niks te bedenken Stom he?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Geneeskunde studeren en arts worden
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
June schreef:Raindrop schreef:Twellie schreef:Nou, dan ga ik er gelijk maar voor om alle wereldproblemen op te lossen, zoals honger en armoede.
+1!!!! En ook zou ik er dan voor zorgen dat er nooit geen mishandeling van mensen en dierenmishandeling meer zou zijn.
Jullie interpreteren dit topic zo anders dan ik. Ik zie dit echt als iets noemen wat je normaal niet durft, maar wel zou doen als je wist dat je niet kon falen. De dingen die jullie schetsen, zie ik meer als niet haalbare wensen. Ik wil daar niet mee zeggen dat je dit topic niet zo mag interpreteren, maar het valt me gewoon op.
Ik interpreteer het inderdaad heel anders. Ik zie het echt als iets wat ik wel wil en durf te doen maar ook iets dat ik gewoon niet kan, waarin ik sowieso zou gaan falen.
Als ik zeker wist dat ik er niet in ga falen zijn het de bovenstaande dingen die ik als eerste ga doen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Twellie schreef:Nou, dan ga ik er gelijk maar voor om alle wereldproblemen op te lossen, zoals honger en armoede.
+1!!!! En ook zou ik er dan voor zorgen dat er nooit geen mishandeling van mensen en dierenmishandeling meer zou zijn.
Verder zou ik een lot kopen, acteren, een eigen zaak beginnen en me gigantisch in gaan zetten voor goede doelen.
Met eigen zaak beginnen zou ik het liefst een kattenpension opstarten, wat lijkt me dat gaaf!
Oh en ik zou zsm voor mijn rijbewijs opgaan
Laatst aangepast door Raindrop op za 8 okt 2011 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Dan zou ik een boek schrijven, mijn moeder vertellen dat ze me met rust moet laten, rijles nemen, en iedere dag lekker op hoge hakken weggaan (want ik ga toch niet vallen/glijden/enkels breken!)
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Oh, en supervette nailart proberen!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Het contact met mijn moeder verbreken. Nu ben ik nog te bang dat ik er spijt van krijg wanneer ik ga trouwen/kinderen krijg.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Jolicious schreef:Youandi schreef:Als ik niet kon falen, zou ik....
Een studie kinderpsychologie doen.
Wedstrijden rijden met mijn paard.
Zangles nemen.
Dat soort dingen.
Waarom zou je dat normaal niet doen?
Omdat ik bij de studie bang ben, dat ik het te druk krijg en het door stress niet binnen de beoogde tijd red. Daarbij ben ik dan bang dat ik op mijn werk minder functioneer.
Wedstrijd rijden doe ik niet, omdat ik de techniek niet voldoende beheers. Ik zou het wel willen, maar ben niet ambitieus genoeg om het te leren.
Zingen kan ik volgens mij ook niet, maar als ik het wél zou kunnen zou ik dat ontzettend cool vinden
In alle gevallen: als ik niet kan falen, doe ik het goed. Zo lijkt me
Gast- Gast
Mijn vroegere droom waarmaken. Omafietsen oppimpen en verkopen Creatieve therapie studeren bovenop de studie die ik heb afgerond.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat zou jij doen..
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat nu te doen?
» Ik heb zó te doen met die man ..
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat nu te doen?
» Ik heb zó te doen met die man ..
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: