Wat zou jij doen?
+25
Sorella
TukTuk
Blond
Jeanette
Salander
mzcharlotte
Lejow
Pompoen
TGR
Rush
Lavendel
diddie
Raindrop
Qiara
Shisha
Jente10
Mermaid
NerdChic
girli
Guus
Susan
Oasis
Rovine
Marin
Spring
29 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat zou jij doen?
Zingen, denk ik..
Lijkt me zooo gaaf, een concert geven. Liefst in paradiso ofzo.
Lijkt me zooo gaaf, een concert geven. Liefst in paradiso ofzo.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Auditie doen voor de toneelschool, solliciteren bij verschillende dagbladen & tijdschriften om columns te schrijven, hard mijn best gaan doen voor mijn studie en proberen of ik kan promoveren en een boek uitgeven.
Faalangst: zo zonde
Geweldig topic trouwens
Faalangst: zo zonde
Geweldig topic trouwens
Gast- Gast
En goede beurt maken bij m'n vader
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vliegen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou wel eens willen stunten in een actiefilm die dan in de bios komt, lijkt me echt zo gaaf maar wel eng dat stunten.
Gast- Gast
De meesten antwoorden hier heel erg makkelijk op, maar ik vind de vraag echt heel erg moeilijk. Ik blijf er aan denken, maar ik kom niet tot een antwoord.
Gast- Gast
Acteren, zingen, mijn eigen magazine uitgeven (en daar veel voor schrijven en fotograferen).
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Maura schreef:De meesten antwoorden hier heel erg makkelijk op, maar ik vind de vraag echt heel erg moeilijk. Ik blijf er aan denken, maar ik kom niet tot een antwoord.
Ik heb dus hetzelfde dus was al benieuwd naar de antwoorden . Een concert geven vind ik leuk om te lezen, lijkt me ook wel gaaf voor zo'n grote menigte die dan compleet uit zijn dak gaat. En de reactie van Theedoosje vind ik eigenlijk best rot om te lezen. Ik bedoel; wat kun je falen aan uit je dak gaan?
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:De meesten antwoorden hier heel erg makkelijk op, maar ik vind de vraag echt heel erg moeilijk. Ik blijf er aan denken, maar ik kom niet tot een antwoord.
Ik heb dus hetzelfde dus was al benieuwd naar de antwoorden . Een concert geven vind ik leuk om te lezen, lijkt me ook wel gaaf voor zo'n grote menigte die dan compleet uit zijn dak gaat. En de reactie van Theedoosje vind ik eigenlijk best rot om te lezen. Ik bedoel; wat kun je falen aan uit je dak gaan?
Nou ben altijd zo bang dat mensen mij raar aan kijken en ben gewoon wat terughoudender en als ik sommige mensen zie denk ik wauw als ik al een beetje van dat had
Gast- Gast
Ik snap wat je bedoelt Theedoosje.
Dat heb ik ook een beetje. Terwijl ik ook een periode heb gehad dat ik gewoon danste in de kroeg..
Ik ben een grooooot fan van Beth Hart en vind haar zo bijzonder. Hoe ze mensen raakt met haar muziek. Daarom lijkt het me supergaaf eens op te treden.
Dat heb ik ook een beetje. Terwijl ik ook een periode heb gehad dat ik gewoon danste in de kroeg..
Ik ben een grooooot fan van Beth Hart en vind haar zo bijzonder. Hoe ze mensen raakt met haar muziek. Daarom lijkt het me supergaaf eens op te treden.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik dans ook wel, maar hoe leg ik dat uit...ik wil soms gewoon wat meer lef hebben
Gast- Gast
Optreden met een vette gitaar, waanzinnig zingen en de zaal platspelen. En dan in mijn vrije tijd shoppen met mijn enorme bankrekening, en iemand die al mijn tassen draagt en taxi is voor me.
Veel goede doelen steunen.
Met grote overtuiging een overweldigend goed boek schrijven, lekker snowboarden, en nooit meer onhandig zijn.
Vraag het me morgen nog eens, dan heb ik meer en betere antwoorden. ( Ik heb 2 rode wijn op )
Veel goede doelen steunen.
Met grote overtuiging een overweldigend goed boek schrijven, lekker snowboarden, en nooit meer onhandig zijn.
Vraag het me morgen nog eens, dan heb ik meer en betere antwoorden. ( Ik heb 2 rode wijn op )
Gast- Gast
Een tijdschrift opzetten is populair .
Tea; Dat was je dus aan het doen ipv je agenda te pakken?
Tea; Dat was je dus aan het doen ipv je agenda te pakken?
Gast- Gast
Zorgen dat Ezra gaat praten en hem alles leren wat hij nodig heeft om mee te komen met zijn leeftijdgenootjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Als ik niet kon falen...
Medicijnen vinden, remedies tegen aids, kanker, MS, alzheimer's... Iets kiezen lijkt me het moeilijkste
Medicijnen vinden, remedies tegen aids, kanker, MS, alzheimer's... Iets kiezen lijkt me het moeilijkste
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Als ik niet kon falen, zou ik....
Een studie kinderpsychologie doen.
Wedstrijden rijden met mijn paard.
Zangles nemen.
Dat soort dingen.
Een studie kinderpsychologie doen.
Wedstrijden rijden met mijn paard.
Zangles nemen.
Dat soort dingen.
Gast- Gast
Zwaar op dieet gaan tot een gezond BMI.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
In een keer mijn onzekerheden & depressie weghalen!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
diëten is inderdaad een goede.
Ik zou een eigen bedrijf opzetten en een kinderboek maken en gaan schilderen.
Ik zou een eigen bedrijf opzetten en een kinderboek maken en gaan schilderen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Susan schreef:Zorgen dat Ezra gaat praten en hem alles leren wat hij nodig heeft om mee te komen met zijn leeftijdgenootjes.
Gast- Gast
Hetzelfde wat ik nu doe.
Oh, en die ene jongen versieren. Maar ja, zelfs als ik niet zou kunnen falen, zou ik daarin falen. Kansloos.
Gast- Gast
Zero schreef:
Hetzelfde wat ik nu doe.
Oh, en die ene jongen versieren. Maar ja, zelfs als ik niet zou kunnen falen, zou ik daarin falen. Kansloos.
. Wat houdt je eigenlijk tegen? Het feit dat het kan falen? Of het feit dat het zou kunnen lukken?
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat zou jij doen..
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat nu te doen?
» Ik heb zó te doen met die man ..
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat nu te doen?
» Ik heb zó te doen met die man ..
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: