Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

van donker haar met lichte high lights..

5 plaatsers

Ga naar beneden

van donker haar met lichte high lights.. Empty van donker haar met lichte high lights..

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:21

naar 1 kleur?

Is dat mogelijk als de ondergrond tegen het zwarte aan is maar wel met lichte highlights erdoorheen?

Ik wil graag een beetje een bruine egale kleur in mijn haar maar de kleur die ik nu heb is te donker voor helemaal.

Groetjes Katie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

van donker haar met lichte high lights.. Empty Re: van donker haar met lichte high lights..

Bericht  Possom vr 7 okt 2011 - 8:05

Volgens mij kan je het niet lichter verven zonder te ontkleuren. Je kan ook wachten tot die donkere kleur vervaagt, hoe donker is je haar van zichzelf? Of is het verf en geen spoeling? Dan moet je het echt ontkleuren denk ik.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

van donker haar met lichte high lights.. Empty Re: van donker haar met lichte high lights..

Bericht  Tazz vr 7 okt 2011 - 8:18

Je kan je haar maximaal 3 tinten lichter verven. Wil je het echt veel lichter dan moet je het laten bleken. En de high light zal je er waarschijnlijk nog wel doorheen zien.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van donker haar met lichte high lights.. Empty Re: van donker haar met lichte high lights..

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:59

Ik wil ze niet een stuk lichter maar iets en de lichte plukken eruit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

van donker haar met lichte high lights.. Empty Re: van donker haar met lichte high lights..

Bericht  sanne-84 vr 7 okt 2011 - 9:41

idd, je kan ze alleen donkerder verven, niet heel veel lichter.
vanuit hier moeilijk te bepalen omdat we je precieze haarkleur niet weten, en ook niet wat je wilt.
stap eens binnen bij de kapper, kijken wat die zegt
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van donker haar met lichte high lights.. Empty Re: van donker haar met lichte high lights..

Bericht  Blond za 8 okt 2011 - 3:12

Gaat lastig worden. Als je het lichter wilt, zul je moeten ontkleuren. Je highlights mogen dan niet onkleurd worden, anders heb je alsnog lichtere plukken. Je kan het beste eerst zorgen dat het één kleur wordt (dus helemaal donkerbruin)), en dan na zes weken het bij de kapper ontkleuren, en lichtbruin laten verven.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van donker haar met lichte high lights.. Empty Re: van donker haar met lichte high lights..

Bericht  Feline za 8 okt 2011 - 5:26

Mijn ervaring met highlights is dat ze er altijd doorheen blijven komen. De eerste 2 weken naar het verven zie je niets maar daarna komen ze toch weer terug. Wel minder, maar je blijft 't zien..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van donker haar met lichte high lights.. Empty Re: van donker haar met lichte high lights..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum