Dit kan toch niet?
+29
maiadebij
Monte
Snoes
L!ND@
Kayleigh
Steep
mickey
blauwwitrood
Suus
Rush
Darius
SarahKey
loesje
Parisienne
Susan
Happydobby
holaagirl
Pussycat
Annemie
Benthe
Jelin
Mamsie
Nijntje
VeryCherry
PapillonRose
Pien
Jade
Supertalentje
Caroow
33 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dit kan toch niet?
Caroow schreef:Ik ben nog niet 1 wezen halen, het regent enorm en vriendlief is met de auto weg, en heeft de paraplu mee
Uitstelgedrag!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Caroow schreef:Ik ben nog niet 1 wezen halen, het regent enorm en vriendlief is met de auto weg, en heeft de paraplu mee
Uitstelgedrag!
Of ik nou nu ga testen of over een paar uur, t zal vast het zelfde zijn toch
En er staat geen champagne lunch met filet american op de lunch, en roken doe ik ook niet, dus het kan geen kwaad vind ik
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Je zal zien, als het negatief is, dan word je ineens ongesteld!
En als het negatief is, eet dan een broodje filet americain voor mij, dat mis ik zo!
En als het negatief is, eet dan een broodje filet americain voor mij, dat mis ik zo!
Gast- Gast
Maar je slikt wel de pil en dat is ook niet goed!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb vorige week donderdag toevallig een test gedaan, bij het Kruidvat kan je ze zo pakken en bij de Trekpleister ook. Ik durfde ook niet, maar op een gegeven moment word je zo onzeker, dan moet je wel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb vorige week donderdag toevallig een test gedaan, bij het Kruidvat kan je ze zo pakken en bij de Trekpleister ook. Ik durfde ook niet, maar op een gegeven moment word je zo onzeker, dan moet je wel.
Ik durfde gisteren ook niet, maar die Kruidvat doosjes liggen niet bij de kassa en ze zijn niet opvallend, dus gewoon pakken en snel afrekenen.
Gast- Gast
Maar ik snap best dat je even wacht tot het droog is, het zijn maar buien gelukkig. Succes straks!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Test halen! Ik was ook zwanger toen ik de pil slikte, dus het kan wel.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Rush schreef:Ik heb vorige week donderdag toevallig een test gedaan, bij het Kruidvat kan je ze zo pakken en bij de Trekpleister ook. Ik durfde ook niet, maar op een gegeven moment word je zo onzeker, dan moet je wel.
Ik durfde gisteren ook niet, maar die Kruidvat doosjes liggen niet bij de kassa en ze zijn niet opvallend, dus gewoon pakken en snel afrekenen.
Ik durfde ook nooit zo goed, zelfs niet toen ik ze al een paar keer gekocht had. Ze liggen idd niet bij de kassa, dus ik pakte altijd ook nog iets anders, zodat het minder opviel
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond het ook hardstikke eng, de eerste keer zo'n doosje te halen, en dan was het nog gewenst ook. Maar het is inderdaad vrij discreet verpakt. Gewoon nog iets anders erbij pakken, dan valt het wel mee.
Succes in ieder geval!
Succes in ieder geval!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:PapillonRose schreef:De kans is heeeeeel klein, maar de kans is er wel. Ik zou voor de zekerheid gewoon even testen, zoals de rest zegt. Want dat er een heeeeeele kleine kans is daar heb ik het levende bewijs van rondlopen
+1, ik ben ook het levende bewijs
+1 ik ook
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Het irritante vind ik wel dat ze tegenwoordig bij de Kruidvat ook altijd dat doosje omhoog houden en vragen, weet u hoe het werkt? Zo stom!
Gast- Gast
Ik durfde ook niet, terwijl ik gewoon 27 en getrouwd ben. Ik stond te kijken welke ik moest hebben, gingen ze blijkbaar sluiten en vroeg een mannelijke verkoper of hij me kon helpen. Ik kon wel door de grond zakken en heb maar snel gezegd dat ik er geen verstand van heb en het voor een vriendin was, te erg gewoon, haha!
Gewoon gaan halen!
Gewoon gaan halen!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Hahahaha. Dat had ik een keer met andere genante tabletjes.Parels schreef:Het irritante vind ik wel dat ze tegenwoordig bij de Kruidvat ook altijd dat doosje omhoog houden en vragen, weet u hoe het werkt? Zo stom!
Bij die zwangerschapstest is het me niet gevraagd. Dat was ook een jong meisje trouwens
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik koop die gewoon hoor.
Beter een keer teveel testen dan te weinig!
Je hoeft je nergens voor te schamen, je bent een volwassen vrouw
(edit: ik vind de condooms op de boodschappenband bij de Lidl veeeel genanter )
Beter een keer teveel testen dan te weinig!
Je hoeft je nergens voor te schamen, je bent een volwassen vrouw
(edit: ik vind de condooms op de boodschappenband bij de Lidl veeeel genanter )
Gast- Gast
Bij mij wel.. Ik ging een test halen vraagt de verkoopster (meisje van 16 of zo) of ik er bekend mee ben.Rush schreef:Hahahaha. Dat had ik een keer met andere genante tabletjes.Parels schreef:Het irritante vind ik wel dat ze tegenwoordig bij de Kruidvat ook altijd dat doosje omhoog houden en vragen, weet u hoe het werkt? Zo stom!
Bij die zwangerschapstest is het me niet gevraagd. Dat was ook een jong meisje trouwens
Gast- Gast
Ik vond het ook nooit fijn als ik daar liep met een zwangerschapstest, ivm bekenden. Bestelde altijd goedkope testen via L10. En toen ik echt zwanger was pas testen gekocht in de winkel.
+1 ik heb er ook ervaring mee, en nee ben ook niet ziek geweest of nietsSteep schreef:VeryCherry schreef:PapillonRose schreef:De kans is heeeeeel klein, maar de kans is er wel. Ik zou voor de zekerheid gewoon even testen, zoals de rest zegt. Want dat er een heeeeeele kleine kans is daar heb ik het levende bewijs van rondlopen
+1, ik ben ook het levende bewijs
+1 ik ook
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Spannend, weet je al meer?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik ben ook benieuwd of je al getest hebt?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Het blijft hier wel verrekt lang stil...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
inderdaad, ik denk dat ze nog niet heeft getest en dat niet graag meld(maar kan het ook fout hebben hoor )L!ND@ schreef:Het blijft hier wel verrekt lang stil...
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:inderdaad, ik denk dat ze nog niet heeft getest en dat niet graag meld(maar kan het ook fout hebben hoor )L!ND@ schreef:Het blijft hier wel verrekt lang stil...
Ik ben nog niet thuis. Morgen voor 12 uur weten jullie het hoor.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
We zitten allemaal in spanning Hoop voor je dat de uitslag is zoals je zelf wilt, anders ligt je hele leven zo ineens overhoop.Caroow schreef:Monte schreef:inderdaad, ik denk dat ze nog niet heeft getest en dat niet graag meld(maar kan het ook fout hebben hoor )L!ND@ schreef:Het blijft hier wel verrekt lang stil...
Ik ben nog niet thuis. Morgen voor 12 uur weten jullie het hoor.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Het zal toch niet?
» KDV: Dit kan toch niet?!
» Dat kan toch niet?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Het zal toch niet?
» KDV: Dit kan toch niet?!
» Dat kan toch niet?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: