Pfff wat duurt wachten lang!!
+2
Monte
cupcake23
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pfff wat duurt wachten lang!!
Ik ben echt vreselijk ongeduldig!
Maar mn vriend is vaak laat thuis van zn werk, ik ben om een uur of 4 terug, dan ga ik naar de winkel en bereid het eten voor.
Kreeg ik net een sms dat het wel heel laat kan worden vandaag en morgen ook.
Ik heb hier zo'n hekel aan haha!
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben al lang blij dat ie goed werk heeft, maar ik ben zelf zo ongeduldig haha!
Hebben julllie hier ook last van?
Maar mn vriend is vaak laat thuis van zn werk, ik ben om een uur of 4 terug, dan ga ik naar de winkel en bereid het eten voor.
Kreeg ik net een sms dat het wel heel laat kan worden vandaag en morgen ook.
Ik heb hier zo'n hekel aan haha!
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben al lang blij dat ie goed werk heeft, maar ik ben zelf zo ongeduldig haha!
Hebben julllie hier ook last van?
cupcake23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11
Re: Pfff wat duurt wachten lang!!
Dat kan ik mij voorstellen, lijkt me ook erg vervelend. Ga je nu zelf eten of wacht je op hem?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nee ik maak me niet druk, wachten duurt gewoon lang, en dan heb ik honger maar ik wacht wel op hem anders moet hij alleen eten en vind het gezelliger om samen te eten.
Een nadeel is dan wel dat ik snel de neiging heb om te gaan snaaien
Een nadeel is dan wel dat ik snel de neiging heb om te gaan snaaien
cupcake23- Fluisteraar
Het lijkt mij niet geweldig als je steeds uren moet wachten op je man of vriend en dan misschien alleen moet eten omdat hij zo laat is. We hebben het hier gelood ik niet over of hij om 5 of 6 uur thuis komt. Maar hij komt veel later. Ik snap dat je dat vervelend kan vinden.Pien schreef:Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Dat kan ik mij voorstellen, lijkt me ook erg vervelend. Ga je nu zelf eten of wacht je op hem?
Ik wacht op hem, maar als het heel laat wordt na 9 uur, ga ik wel eten en zet ik voor hem een bord in de magnetron.
cupcake23- Fluisteraar
Monte schreef:Het lijkt mij niet geweldig als je steeds uren moet wachten op je man of vriend en dan misschien alleen moet eten omdat hij zo laat is. We hebben het hier gelood ik niet over of hij om 5 of 6 uur thuis komt. Maar hij komt veel later. Ik snap dat je dat vervelend kan vinden.Pien schreef:Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Soms heeft ie dagen dat ie rond de klok van 6 thuis is, maar nu is het een drukke periode dus werkt ie over, hij begint s' ochtends op tijd, rond zes uur. Dus zo heel vaak zien we elkaar niet, en dan is het wel fijn dat je in ieder geval samen kunt eten.
cupcake23- Fluisteraar
Monte schreef:Het lijkt mij niet geweldig als je steeds uren moet wachten op je man of vriend en dan misschien alleen moet eten omdat hij zo laat is. We hebben het hier gelood ik niet over of hij om 5 of 6 uur thuis komt. Maar hij komt veel later. Ik snap dat je dat vervelend kan vinden.Pien schreef:Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Maar, 'wachten' klinkt net alsof je verder niks te doen hebt de hele dag, dan tot je vriend thuis is. Dan komt die wat later, so what? Mijn vriend is er ook echt niet voor 7 uur en ik heb wel het eten vroeg voorbereid als dat lukt na het werken, maar dan is het toch juist lekker om nog even wat eigen dingen te kunnen doen etc, voordat hij komt? En voor morgen kun je bv. tussendoor iets extra's eten zodat je het gewoon redt met wachten op hem.
Gast- Gast
Pippa schreef:Monte schreef:Het lijkt mij niet geweldig als je steeds uren moet wachten op je man of vriend en dan misschien alleen moet eten omdat hij zo laat is. We hebben het hier gelood ik niet over of hij om 5 of 6 uur thuis komt. Maar hij komt veel later. Ik snap dat je dat vervelend kan vinden.Pien schreef:Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Maar, 'wachten' klinkt net alsof je verder niks te doen hebt de hele dag, dan tot je vriend thuis is. Dan komt die wat later, so what? Mijn vriend is er ook echt niet voor 7 uur en ik heb wel het eten vroeg voorbereid als dat lukt na het werken, maar dan is het toch juist lekker om nog even wat eigen dingen te kunnen doen etc, voordat hij komt? En voor morgen kun je bv. tussendoor iets extra's eten zodat je het gewoon redt met wachten op hem.
Nou ja wachten is misschien ook niet het juiste woord, en tussendoor ben ik bezig met de huishouding e.d
Maar ik heb ook honger haha
cupcake23- Fluisteraar
ahw ik ben ook zo'n ongeduld. en dan moet ik nog een maand wachten tot ik mn vriend weer zie ook
1 voordeel ik hoef niet op m te wachten met eten
1 voordeel ik hoef niet op m te wachten met eten
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik weet 's morgens ook nooit niet hoelaat mijn vriend 's avonds thuis is. Hij moet ook heel vaak overwerken, waardoor het varieert dat hij tussen 17u en 20u ergens thuiskomt. Ik vraag hem gewoon altijd om even wat te laten weten als hij vertrekt op zijn werk (hij moet een halfuur rijden) en dan zorg ik ervoor dat het eten klaarstaat.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wachten duurt zeker lang......
Gelukkig nog maar maximaal 66 uur als ik het goed begrepen heb
Gelukkig nog maar maximaal 66 uur als ik het goed begrepen heb
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik wacht ook, maar dan op de thuisbakker. Ik was om half zeven uit bed en hij moet er voor 9u zijn. Zit ik hier in pyama en badjas, kan nu moeilijk gaan douchen want dan zul je altijd zien dat hij net komt
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wachten duurt zo lang....
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Hoe lang duurt pakketbezorging?
» Hoe lang duurt een keelontsteking???
» Hoe lang duurt een nacht?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Hoe lang duurt pakketbezorging?
» Hoe lang duurt een keelontsteking???
» Hoe lang duurt een nacht?
Pagina 1 van 1