Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff wat duurt wachten lang!!

+2
Monte
cupcake23
6 plaatsers

Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  cupcake23 do 6 okt 2011 - 4:56

Ik ben echt vreselijk ongeduldig!

Maar mn vriend is vaak laat thuis van zn werk, ik ben om een uur of 4 terug, dan ga ik naar de winkel en bereid het eten voor.
Kreeg ik net een sms dat het wel heel laat kan worden vandaag en morgen ook.
Ik heb hier zo'n hekel aan haha!

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben al lang blij dat ie goed werk heeft, maar ik ben zelf zo ongeduldig haha! Embarassed
Hebben julllie hier ook last van?
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  Monte do 6 okt 2011 - 4:57

Dat kan ik mij voorstellen, lijkt me ook erg vervelend. Ga je nu zelf eten of wacht je op hem?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  Pien do 6 okt 2011 - 5:00

Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  cupcake23 do 6 okt 2011 - 5:03

Nee ik maak me niet druk, wachten duurt gewoon lang, en dan heb ik honger maar ik wacht wel op hem anders moet hij alleen eten en vind het gezelliger om samen te eten.

Een nadeel is dan wel dat ik snel de neiging heb om te gaan snaaien :P
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  Monte do 6 okt 2011 - 5:03

Pien schreef:Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Het lijkt mij niet geweldig als je steeds uren moet wachten op je man of vriend en dan misschien alleen moet eten omdat hij zo laat is. We hebben het hier gelood ik niet over of hij om 5 of 6 uur thuis komt. Maar hij komt veel later. Ik snap dat je dat vervelend kan vinden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  cupcake23 do 6 okt 2011 - 5:04

Monte schreef:Dat kan ik mij voorstellen, lijkt me ook erg vervelend. Ga je nu zelf eten of wacht je op hem?

Ik wacht op hem, maar als het heel laat wordt na 9 uur, ga ik wel eten en zet ik voor hem een bord in de magnetron.
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  cupcake23 do 6 okt 2011 - 5:05

Monte schreef:
Pien schreef:Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Het lijkt mij niet geweldig als je steeds uren moet wachten op je man of vriend en dan misschien alleen moet eten omdat hij zo laat is. We hebben het hier gelood ik niet over of hij om 5 of 6 uur thuis komt. Maar hij komt veel later. Ik snap dat je dat vervelend kan vinden.

Soms heeft ie dagen dat ie rond de klok van 6 thuis is, maar nu is het een drukke periode dus werkt ie over, hij begint s' ochtends op tijd, rond zes uur. Dus zo heel vaak zien we elkaar niet, en dan is het wel fijn dat je in ieder geval samen kunt eten.
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 5:14

Monte schreef:
Pien schreef:Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Het lijkt mij niet geweldig als je steeds uren moet wachten op je man of vriend en dan misschien alleen moet eten omdat hij zo laat is. We hebben het hier gelood ik niet over of hij om 5 of 6 uur thuis komt. Maar hij komt veel later. Ik snap dat je dat vervelend kan vinden.

Maar, 'wachten' klinkt net alsof je verder niks te doen hebt de hele dag, dan tot je vriend thuis is. Dan komt die wat later, so what? Mijn vriend is er ook echt niet voor 7 uur en ik heb wel het eten vroeg voorbereid als dat lukt na het werken, maar dan is het toch juist lekker om nog even wat eigen dingen te kunnen doen etc, voordat hij komt? En voor morgen kun je bv. tussendoor iets extra's eten zodat je het gewoon redt met wachten op hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  cupcake23 do 6 okt 2011 - 5:16

Pippa schreef:
Monte schreef:
Pien schreef:Het eerste wat ik denk is: "waar maak je je druk om". Maar goed, je zult er je redenen voor hebben!
Het lijkt mij niet geweldig als je steeds uren moet wachten op je man of vriend en dan misschien alleen moet eten omdat hij zo laat is. We hebben het hier gelood ik niet over of hij om 5 of 6 uur thuis komt. Maar hij komt veel later. Ik snap dat je dat vervelend kan vinden.

Maar, 'wachten' klinkt net alsof je verder niks te doen hebt de hele dag, dan tot je vriend thuis is. Dan komt die wat later, so what? Mijn vriend is er ook echt niet voor 7 uur en ik heb wel het eten vroeg voorbereid als dat lukt na het werken, maar dan is het toch juist lekker om nog even wat eigen dingen te kunnen doen etc, voordat hij komt? En voor morgen kun je bv. tussendoor iets extra's eten zodat je het gewoon redt met wachten op hem.

Nou ja wachten is misschien ook niet het juiste woord, en tussendoor ben ik bezig met de huishouding e.d
Maar ik heb ook honger haha
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  Mermaid do 6 okt 2011 - 9:53

ahw ik ben ook zo'n ongeduld. en dan moet ik nog een maand wachten tot ik mn vriend weer zie ook Sad
1 voordeel ik hoef niet op m te wachten met eten :P
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  Snoes do 6 okt 2011 - 19:44

Ik weet 's morgens ook nooit niet hoelaat mijn vriend 's avonds thuis is. Hij moet ook heel vaak overwerken, waardoor het varieert dat hij tussen 17u en 20u ergens thuiskomt. Ik vraag hem gewoon altijd om even wat te laten weten als hij vertrekt op zijn werk (hij moet een halfuur rijden) en dan zorg ik ervoor dat het eten klaarstaat.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 19:56

Wachten duurt zeker lang......
Gelukkig nog maar maximaal 66 uur als ik het goed begrepen heb

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 19:58

Ik wacht ook, maar dan op de thuisbakker. Ik was om half zeven uit bed en hij moet er voor 9u zijn. Zit ik hier in pyama en badjas, kan nu moeilijk gaan douchen want dan zul je altijd zien dat hij net komt laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff wat duurt wachten lang!! Empty Re: Pfff wat duurt wachten lang!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum