toet toet autogarage
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
toet toet autogarage
Ik wil voor mijn zoontje de toet toet garage kopen, nu vroeg ik me af of er nog meer kindjes hier deze garage hebben.
En of deze garage leuk is. Het ziet er namelijk wel erg leuk uit maar heb liever nog wat ervaringen voordat ik hem ga kopen.
Zie net in het topic speelgoed 1,5 jaar dat er meer mama's zijn die hem willen kopen haha.
En of deze garage leuk is. Het ziet er namelijk wel erg leuk uit maar heb liever nog wat ervaringen voordat ik hem ga kopen.
Zie net in het topic speelgoed 1,5 jaar dat er meer mama's zijn die hem willen kopen haha.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Re: toet toet autogarage
Wij willen m kopen voor Y. zijn 1e verjaardag, dus ik lees mee
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik wil 'm ook gaan kopen voor de Sint voor S. dus ik lees ook mee !
Het is genomineerd voor speelgoed van het jaar dus het zal wel leuk zijn
Het is genomineerd voor speelgoed van het jaar dus het zal wel leuk zijn
Gast- Gast
Ik lees mee...wil ook graag kopen maar twijfel nog beetje.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hihi, nu nog mama's die hem hebben
Wij willen hem ook voor zijn verjaardag geven.
En dan kan ik voor sint of kerst nog losse auto's vragen
Wij willen hem ook voor zijn verjaardag geven.
En dan kan ik voor sint of kerst nog losse auto's vragen
Blue flower- Prater
Wij twijfelen nog tussen de garage van little people of de toet toet garage van vtech. Pfff er is zo veel keus, en het ziet er allemaal zo leuk uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Wij twijfelen nog tussen de garage van little people of de toet toet garage van vtech. Pfff er is zo veel keus, en het ziet er allemaal zo leuk uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb ook gekeken naar die van Little People maar ik vind die behoorlijk groot, en je kan hem niet makkelijk uit elkaar halen. En dan is het zo'n sta in de weg.
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:Zomersproetjes schreef:Wij twijfelen nog tussen de garage van little people of de toet toet garage van vtech. Pfff er is zo veel keus, en het ziet er allemaal zo leuk uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb ook gekeken naar die van Little People maar ik vind die behoorlijk groot, en je kan hem niet makkelijk uit elkaar halen. En dan is het zo'n sta in de weg.
Nah die andere garage is ook best ruim hoor, en om 'm iedere keer uit elkaar te halen..pff nee!
Wij hebben de garage van LP alleen word ie tot nu toe niet echt veel gebruikt, alleen het autootje wat erbij zat haha
Gast- Gast
HeartBeat schreef:Blue flower schreef:Zomersproetjes schreef:Wij twijfelen nog tussen de garage van little people of de toet toet garage van vtech. Pfff er is zo veel keus, en het ziet er allemaal zo leuk uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Nah die andere garage is ook best ruim hoor, en om 'm iedere keer uit elkaar te halen..pff nee!
Wij hebben de garage van LP alleen word ie tot nu toe niet echt veel gebruikt, alleen het autootje wat erbij zat haha
Owh haha, ik heb de toet toet garage nog niet in het echt gezien haha. Maar goed die van LP is erg hoog ook nog toch?
Blue flower- Prater
Jij bedoelt denk ik die heeeeeeeeeeele grote van LP? (63 cm hoog?). Nee, die vond ik wel heel erg leuk, maar een echte sta in de weg! Ik bedoel de kleine/normale garages van LP.
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Jij bedoelt denk ik die heeeeeeeeeeele grote van LP? (63 cm hoog?). Nee, die vond ik wel heel erg leuk, maar een echte sta in de weg! Ik bedoel de kleine/normale garages van LP.
Nee inderdaad, die vond ik ook echt veeel te groot maar wel gaaf ja.
Gast- Gast
OWWWHHHH
Die andere ken ik overigens niet, maar ik ga toch maar voor de toet toet garage. En dat komt eigenlijk alleen doordat het het speelgoed van jaar 2011 is.
Die andere ken ik overigens niet, maar ik ga toch maar voor de toet toet garage. En dat komt eigenlijk alleen doordat het het speelgoed van jaar 2011 is.
Blue flower- Prater
ik heb hem net gekocht voor V zijn verjaardag.Dus aankomende donderdag kan ik meer vertellen hier over.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Blue flower schreef:OWWWHHHH
Ja! Hij ziet er ook wel erg tof uit hoor!
@mauwmauw, ben benieuwd wat V. er van vind!
Gast- Gast
hij vind hem nu al leuk!
we hebben ff geen andere ruimte om het neer te zetten,hij kan volgens mij niet wachten tot hij er mee mag spelen.
mauwmauw- Kletskop
Wat een grote doos bij zo'n klein ventje
Annie24- Ratel
ja he en zo klein is het mannetje niet(75cm)doos is ook enorm groot.
er zit trouwens wel maar 1 autootje bij,de andere moet je los kopen en zijn 8 euro.
er zit trouwens wel maar 1 autootje bij,de andere moet je los kopen en zijn 8 euro.
mauwmauw- Kletskop
Andere auto's zijn dan een mooi cadeautje van andere mensen
Annie24- Ratel
ja precies,wij kijken wat hij er van vindt en dan zijn de andere autos leuk voor de sint.
mauwmauw- Kletskop
hij heeft hem net uitgepakt,en volgens mij is ie wel goed gekeurd(papa vindt hem helemaal geweldig)hij is leuk en stevig.
mauwmauw- Kletskop
Gefeliciteerd met jullie kleine ventje! Fijn dat ie goedgekeurd is...ook door de papa
Ga m bestellen va n de week!
Ga m bestellen va n de week!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dankje wel!
mauwmauw- Kletskop
Gefeliciteerd en fijn dat hij goedgekeurd is!
Hier staat hij inmiddels bij mijn ouders op zolder. Beetje vroeg, maar Y. is eind januari jarig. Door de drukte in december met kerst en sinterklaas en het balanzen van de winkels in januari was ik anders bang dat ze hem niet zouden hebben
Hier staat hij inmiddels bij mijn ouders op zolder. Beetje vroeg, maar Y. is eind januari jarig. Door de drukte in december met kerst en sinterklaas en het balanzen van de winkels in januari was ik anders bang dat ze hem niet zouden hebben
Annie24- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Toet Toet Autogarage en wegdelen.
» Toet toet autogarage...
» toet toet auto ambulance
» Autogarage
» toet toet
» Toet toet autogarage...
» toet toet auto ambulance