toet toet
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
toet toet
er komen eind deze maand uitbreidingsdelen uit voor de toet toet auto garage,3 nieuwe auto's nouja 1 helikopter en 2 auto's.en wegdelen deze komen eind februari uit.en ook nog een brandweer kazerne,ziet er leuk uit.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: toet toet
Leuk! Hij is er hier een beetje op uitgekeken heb ik het idee, dus fijn dat er weer wat nieuws op de markt komt!
Gast- Gast
hier moet en zal het helikopter platform eraf,word bijna dwangmatig...vanmiddag vond ie het erg leuk om er balletjes vanaf te laten rollen.Echt veel doet hij hier er nog niet mee,Maar uitbreidingen zijn altijd leuk.
mauwmauw- Kletskop
L heeft speelgoed genoeg
L heeft speelgoed genoeg
L heeft speelgoed genoeg
....
Linkje ?
L heeft speelgoed genoeg
L heeft speelgoed genoeg
....
Linkje ?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:L heeft speelgoed genoeg
L heeft speelgoed genoeg
L heeft speelgoed genoeg
....
Linkje ?
nee.. geen Linkje! Want L heeft speelgoed genoeg...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hier ook hahaFlower_L schreef:L heeft speelgoed genoeg
L heeft speelgoed genoeg
L heeft speelgoed genoeg
....
Linkje ?
toch maar de link
mauwmauw- Kletskop
Y. krijgt hem over 2 weken voor zijn verjaardag.
Kunnen we mooi van de cadeaubonnen die we gevraagd hebben de uitbreidingen kopen
Kunnen we mooi van de cadeaubonnen die we gevraagd hebben de uitbreidingen kopen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Heb vanmiddag al tig keer tim de takelwagen van de baan laten rijden
Oww... En ik vind little people ook zo leuk....zucht
Nee linkje is niet verstandig
Oww... En ik vind little people ook zo leuk....zucht
Nee linkje is niet verstandig
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Tim is hier zwaar favoriet,ken ondertussen het liedje uit me hoofd,hij heeft ook nog bram de brandweerauto,ans ambulance en victor de vrachtwagen.
mauwmauw- Kletskop
Is het trouwens een uitbreidingsetje omdat de kindjes het leuk vinden of vinden de mamas het leuk om mee te spelen?! :-)
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
v vind het leuk
v vind het leuk
v vind het leuk
oke mama misschien stiekem ook
v vind het leuk
v vind het leuk
oke mama misschien stiekem ook
mauwmauw- Kletskop
Hier is mijn zoontje ook enorm fan van de leuke, maar zwaar irritantje liedjes.. Kom je mee.. met de politie vang de boeven en neem ze mee JAAAAA:evil: , van al die toet toet wagentjes.
Een helicopter heeft hij nog niet
Een helicopter heeft hij nog niet
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Fout fout fout, die uitbreidingen zijn weer veeel te leuk... Gelukkig is ons mannetje bijna jarig.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier zijn we nog steeds op zoek naar de ambulance en politieauto. Gewoon overal uitverkocht..... Al sinds begin december :affraid:
Gast- Gast
hier bij de bart smit kan ik ze ook niet vinden ook niet op de site of bij intertoys ook niet.
mauwmauw- Kletskop
Balloon schreef:Hier zijn we nog steeds op zoek naar de ambulance en politieauto. Gewoon overal uitverkocht..... Al sinds begin december :affraid:
Wij hebben de vrachtwagen, brandweerwagen en de politiewagen. hier staan ze altijd volop, moet ik eens voor je kijken?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Balloon schreef:Hier zijn we nog steeds op zoek naar de ambulance en politieauto. Gewoon overal uitverkocht..... Al sinds begin december :affraid:
Wij hebben de vrachtwagen, brandweerwagen en de politiewagen. hier staan ze altijd volop, moet ik eens voor je kijken?
Graag!
Ze verwachten binnenkort wel weer een levering, maar dat roepen ze inmiddels al weken haha. Wij hebben zelf de takelwagen en de brandweer al.
Gast- Gast
Balloon schreef:Printje schreef:Balloon schreef:Hier zijn we nog steeds op zoek naar de ambulance en politieauto. Gewoon overal uitverkocht..... Al sinds begin december :affraid:
Graag!
Ze verwachten binnenkort wel weer een levering, maar dat roepen ze inmiddels al weken haha. Wij hebben zelf de takelwagen en de brandweer al.
Ik ga strakjes wel eens kijken voor je.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja nu stond er alleen de brandweerwagen nog maar ze zei dat ze morgen weer binnenkwamen. Als ze er zijn moet ik het dan voor je meenemen, dacht ook al misschien kan ik het door deze marskramer naar een marskramer bij jou in de buurt laten sturen want anders betaal je 6,75 aan verzendkosten en dat is zonde voor een auto van 6,99
Je mag het ook hier ophalen maar ik weet niet waar je woont haha
Je mag het ook hier ophalen maar ik weet niet waar je woont haha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik woon in Zwolle en daar hebben we geen Marskramer Weet niet of je bij mij in de buurt woont?
Gast- Gast
Nee ik woon in Eindhoven..Kun je het misschien niet via internet bestellen andesr? Ik wil het best voor je halen maar dan worden de auto's zo duur voor je.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben al druk op zoek, haha. Maar anders wacht ik het nog even af of kijk ik even in een andere stad. In elk geval bedankt voor alle moeite!
Gast- Gast
Vandaag bij de Blokker, Bart Smit en Intertoys geweest, maar hier geen auto's meer en zelfs geen garages!
Heb het bij alle 3 gevraagd en overal kreeg ik dezelfde reactie: nieuwe levering komt pas tegelijk met de uitbreidingen die uitkomen. De uitbreiding van de auto's komt eind januari en de wegen-uitbreidingsets half februari. Ze wisten me alleen niet te vertellen of de 'oude' auto's en de garage dan eind januari of half februari kwamen....
Hier de garage vorig jaar oktober al gekocht voor Y. zijn verjaardag over 1,5 week. Leek toen een beetje vroeg, maar ben nu blij dat ik het toen al gekocht heb omdat het nu bijna nergens meer te krijgen is. Heb er toen ook 2 auto's bijgekocht. De andere auto's komen nog wel. Geen haast
Heb het bij alle 3 gevraagd en overal kreeg ik dezelfde reactie: nieuwe levering komt pas tegelijk met de uitbreidingen die uitkomen. De uitbreiding van de auto's komt eind januari en de wegen-uitbreidingsets half februari. Ze wisten me alleen niet te vertellen of de 'oude' auto's en de garage dan eind januari of half februari kwamen....
Hier de garage vorig jaar oktober al gekocht voor Y. zijn verjaardag over 1,5 week. Leek toen een beetje vroeg, maar ben nu blij dat ik het toen al gekocht heb omdat het nu bijna nergens meer te krijgen is. Heb er toen ook 2 auto's bijgekocht. De andere auto's komen nog wel. Geen haast
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ik ben vandaag bij de blokker geweest,daar was alleen bram,heb gevraagd of ze nog kwamen,kreeg als antwoord dat ze gewoon weg niet binnenkomen,ze worden besteld maar worden niet geleverd.
mauwmauw- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» toet toet auto ambulance
» Toet Toet Autogarage en wegdelen.
» toet toet autogarage
» Toet toet autogarage...
» Toet! is jarig!
» Toet Toet Autogarage en wegdelen.