toet toet auto ambulance
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
toet toet auto ambulance
Even een vraagje aan de mama's met de toet toet auto's.Ik zag dat er ook een ambulance uitbreiding was
nu staat er in het boek van de bart smit dat er geen auto bij zit,en bij de intertoys staat er dat er wel een auto bij zit.Heeft iemand deze bij de bart smit gekocht?zit er 1 bij of niet.
Ik wil hem bestellen voor V zijn verjaardag maar intertoys is die niet op voorraad op internet.
nu staat er in het boek van de bart smit dat er geen auto bij zit,en bij de intertoys staat er dat er wel een auto bij zit.Heeft iemand deze bij de bart smit gekocht?zit er 1 bij of niet.
Ik wil hem bestellen voor V zijn verjaardag maar intertoys is die niet op voorraad op internet.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: toet toet auto ambulance
Wij hebben hem gekocht bij toysxl. Er zat wel een auto bij. Volgens mij bij allemaal.
Het is een groen vrachtwagentje. Hij maakt alleen geen geluid zoals alle andere auto's. En heeft ook geen naam.
Het is een groen vrachtwagentje. Hij maakt alleen geen geluid zoals alle andere auto's. En heeft ook geen naam.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
-Ieniemienie- schreef:Wij hebben hem gekocht bij toysxl. Er zat wel een auto bij. Volgens mij bij allemaal.
ooow wat erg dat ie geen geluid maakt maar er zit er dus wel bij.is ie verder het geld waard?
mauwmauw- Kletskop
ooo ok bij toys xl moet ik dus zijn haha, ben al overal geweest maar ze hebben um nog nergens.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
zie nu dat het om iets anders gaat dan de garage , sorry
jill- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11
ik ben net bij de bart smit hier geweest,en er zit gewoon een auto bij.Intertoys had m niet in de winkel.M@niek schreef:ooo ok bij toys xl moet ik dus zijn haha, ben al overal geweest maar ze hebben um nog nergens.
mauwmauw- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Toet Toet Autogarage en wegdelen.
» toet toet autogarage
» Toet toet autogarage...
» toet toet
» Toet! is jarig!
» toet toet autogarage
» Toet toet autogarage...