Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autogarage

+2
LindaK
Darius
6 plaatsers

Ga naar beneden

Autogarage Empty Autogarage

Bericht  Darius za 27 aug 2011 - 23:05

Het is vroeg, ik weet het. Maar wij willen graag Laurens voor Sinterklaas een garage geven voor zn auto's. Hebben jullie een tip welke leuk is?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autogarage Empty Re: Autogarage

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 23:18

Wij hebben deze http://www.intertoys.nl/speelgoed/houten-garage-inclusief-accessoires-569716.html alleen dan voor 15 euro gekocht bij de Karwei, bijna twee jaar geleden. Die valt hier goed in de smaak, er wordt nog steeds veel mee gespeeld door allebei de kinderen. Hij is groot genoeg om met "echte" kleine autootjes mee te spelen, met die houten dingen wordt hier niet gespeeld.

Gast
Gast

Bericht  LindaK za 27 aug 2011 - 23:27

Wij hebben een oudere versie van de Little People garage, zo een: verkopen.marktplaats.nl/photopopup/463205661/1

Met geluidjes, waar D.aan al heel vroeg mee in de weer was. Nu speelt 'ie echt met de hele garage, erg leuk!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania za 27 aug 2011 - 23:44

LindaK schreef:Wij hebben een oudere versie van de Little People garage, zo een: verkopen.marktplaats.nl/photopopup/463205661/1

Met geluidjes, waar D.aan al heel vroeg mee in de weer was. Nu speelt 'ie echt met de hele garage, erg leuk!

Vanaf wanneer is zoiets leuk? Ik wil misschien ook een little people garage kopen voor J. voor sinterklaas, hij is dan 1,5. Is het dan al wat of kan ik beter tot z'n verjaardag wachten?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 za 27 aug 2011 - 23:48

Wij hebben een grote, houten garage die zelf gemaakt is, valt hier erg in de smaak. Mijn man heeft er vroeger zelf ook veel mee gespeeld.

Hier heeft hij hem vorig jaar met sinterklaas gekregen, toen was hij 2 jaar en 11 maanden.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 0:16

Wij hebben Quinten voor zijn eerste verjaardag de little people garage gegeven, maar nu hij bijna 3 is, speelt hij er pas echt mee.

Gast
Gast

Bericht  LindaK zo 28 aug 2011 - 2:33

Tania schreef:
LindaK schreef:Wij hebben een oudere versie van de Little People garage, zo een: verkopen.marktplaats.nl/photopopup/463205661/1

Vanaf wanneer is zoiets leuk? Ik wil misschien ook een little people garage kopen voor J. voor sinterklaas, hij is dan 1,5. Is het dan al wat of kan ik beter tot z'n verjaardag wachten?

Wj hebben 'm van buren gekregen, hun zoontjes speelden er niet meer mee...D.aan is nu 2 jaar en de garage staat er al een tijdje...Hij speelde eerst vooral met de geluidjes en vond het leuk als wij autootjes naar beneden lieten gaan...
Nu speelt hij er meer zelf mee. Maar hier stond de garage er dus al voordat D.aan 1,5 was geloof ik smile
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 7:49

http://www.intertoys.nl/speelgoed/little-people-garage-590185.html

Wij hebben deze smile Nu al een succes.

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 28 aug 2011 - 7:52

Yara heeft deze van Karwei, maar ik zou deze in ieder geval niet kopen. Het is een leuke garage maar de 'hellingen' gaan makkelijk los (en Yara speelt er altijd heel voorzichtig mee dus daar ligt het niet aan).
Autogarage 626560

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Dolphinne zo 28 aug 2011 - 9:52

Mijn zoontje heeft de oudere versie vd little people garage. Daar heeft hij vrij veel mee gespeeld, maar de laatste maanden bijna niet. Hij speelt nu veel met een schoenendoos waar ik een deur in heb geknipt. Dat is nu de garage geworden :-)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud