DagCafé
+17
Chocolate Cookie
aniet
Jordana
Leine
Sjaantje
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
GreenGrass
May
Bimbam
Erin
Burn
ExpressoB
21 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Haha, dat heb ik dan weer niet. Bij mijn man vind ik het mooi en heerlijk mannelijk, maar bij andere mannen vind ik het meestal niet mooi. Een man moet er het type voor zijn, denk,ik.
Gast- Gast
Ik heb trouwens een paar ontzettend leuke vacatures gevonden. Ik durf alleen niet te solliciteren. Of althans, ik wil de beste brief schrijven, maar dat durf ik dan ook weer niet.
En ik ga niet zeggen welke leuke vacatures ik heb gezien, want ik ben veel te bang dat jullie zeggen dat ik daarvoor niet slim genoeg ben. Of wat dan ook.
En ik ga niet zeggen welke leuke vacatures ik heb gezien, want ik ben veel te bang dat jullie zeggen dat ik daarvoor niet slim genoeg ben. Of wat dan ook.
Gast- Gast
Alex schreef:Haha, dat heb ik dan weer niet. Bij mijn man vind ik het mooi en heerlijk mannelijk, maar bij andere mannen vind ik het meestal niet mooi. Een man moet er het type voor zijn, denk,ik.
Een beetje mag ook wel hoor. Maar als ze er vlechten in kunnen leggen, dan is het voor mij wel klaar.
Gast- Gast
Muts, tuurlijk ben jij slim. En gewoon schrijven, die brieven. Wie niet waagt, we niet wint.
Gast- Gast
Maple schreef:Muts, tuurlijk ben jij slim. En gewoon schrijven, die brieven. Wie niet waagt, we niet wint.
Dat is wel waar. Maar ik voel mezelf zo ongelofelijk dom. Niet ambitieloos, maar wel ongelofelijk dom. En daarom durf ik niet tot het uiterste te gaan. Zelfs nu ik dit tik vind ik het dom. Dom, keyword.
Gast- Gast
Het enige wat dom is dat je jezelf zo tekort doet en dat je hierdoor overweegt kansen te laten liggen.Maura schreef:Maple schreef:Muts, tuurlijk ben jij slim. En gewoon schrijven, die brieven. Wie niet waagt, we niet wint.
Dat is wel waar. Maar ik voel mezelf zo ongelofelijk dom. Niet ambitieloos, maar wel ongelofelijk dom. En daarom durf ik niet tot het uiterste te gaan. Zelfs nu ik dit tik vind ik het dom. Dom, keyword.
Gast- Gast
Maple schreef:Het enige wat dom is dat je jezelf zo tekort doet en dat je hierdoor overweegt kansen te laten liggen.Maura schreef:Maple schreef:Muts, tuurlijk ben jij slim. En gewoon schrijven, die brieven. Wie niet waagt, we niet wint.
Heel erg +1!
Gast- Gast
Mau niet zo negatief over jezelf. Gewoon proberen wie weet zit er een JA bij En laat iedereen denken wat ze willen, als jij denkt dat het wat is gewoon doen!
Gast- Gast
Maple schreef:Het enige wat dom is dat je jezelf zo tekort doet en dat je hierdoor overweegt kansen te laten liggen.Maura schreef:Maple schreef:Muts, tuurlijk ben jij slim. En gewoon schrijven, die brieven. Wie niet waagt, we niet wint.
Slim antwoord. Had niet anders verwacht.
En het is ook nog waar. Vanavond een hele avond gezellig met een collega gepraat. Hij is afgestudeerd aan het conservatorium en wil eigenlijk verder gaan met zijn muziek. Hij nam me zelfs in vertrouwen dat hij waarschijnlijk stopt bij het bedrijf, omdat hij bijna kan leven van zijn muziek. (klassiek trouwens) En hij vertelde dat hij wel dacht dat hij mensen goed kon inschatten qua opleiding en kunnen. Hij had het bijna allemaal goed, behalve gigantisch mis bij mij. Dat heb ik hem maar niet gezegd. Hij denkt dat ik hoger geschoold ben dan ik ben en snapt niet waarom ik genoegen neem met een baantje zoals ik had. Tja, heb er ook maar niets op gezegd Kennelijk kan ik goed uit de hoogte doen ofzo, want ik vind mezelf echt dom.
Gast- Gast
Maura, wil je nu even ophouden met zo negatief over jezelf praten? Jij bent niet dom. Klaar. End of discussion. En nu schrijven, die brieven.
Gast- Gast
Sorry....
Dat is gewoon hoe ik het voel. En ik weet wel dat het niet moet uitmaken wat een ander denkt en dat wie niet waagt, wie niet wint. Maar ik vind het zo moeilijk om dat cirkeltje waari k in leef te doorbreken.
Dat is gewoon hoe ik het voel. En ik weet wel dat het niet moet uitmaken wat een ander denkt en dat wie niet waagt, wie niet wint. Maar ik vind het zo moeilijk om dat cirkeltje waari k in leef te doorbreken.
Gast- Gast
Ik sluit me aan bij alles wat Maple zegt, Maura. Niet zo negatief doen over jezelf.
Gast- Gast
Willen jullie dan iets positiefs horen? Want ik heb mijn assertiviteitscursus toegepast op een bedrijf waar een rekening openstond die ik niet wilde betalen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Snap dat het lastg is daar uit te komen. Maar schrijven kan toch geen kwaad?
Ik kom tot twee zinnen en dan weet ik het niet meer. Dan verwijder ik het weer, begin ik opnieuw met hetzelfde effect en op een gegeven moment sluit ik de computer af en ga ik slapen. En daarna begin ik er niet meer aan.
Het probleem ligt echt in mezelf. Ik ben wel iets sterker geworden. Maar nog niet sterk genoeg, zo het blijkt.
Gast- Gast
Maura schreef:Willen jullie dan iets positiefs horen? Want ik heb mijn assertiviteitscursus toegepast op een bedrijf waar een rekening openstond die ik niet wilde betalen.
En? Met succes?
Gast- Gast
Maple schreef:Maura schreef:Willen jullie dan iets positiefs horen? Want ik heb mijn assertiviteitscursus toegepast op een bedrijf waar een rekening openstond die ik niet wilde betalen.
En? Met succes?
Super van je!! kijk dat doe je goed! Ben ook benieuwd hoe het is afgelopen?
Gast- Gast
Maura schreef:Mijn moeder is net zo oud, maar toch echt een stukje mooier.
Mijn moeder ook.
Gast- Gast
Alex schreef:Goedzo, Maura
OMG, die moeder bij HTMD
Echt heb het idee dat daar alleen Brabanders mee doen....schaam mij telkens dood
Gast- Gast
Oh my, ze gelooft nog echt dat ze de looks ervoor heeft ook. Alleen de lengte niet
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: