DagCafé
+17
Chocolate Cookie
aniet
Jordana
Leine
Sjaantje
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
GreenGrass
May
Bimbam
Erin
Burn
ExpressoB
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Waarom zou ik alles weten? Omdat ik hier zo veel ben ? Maar ja snap dat je teleurgesteld bent in mij...
Gast- Gast
Nee, dan weet ik dat voor de volgende keer. TD, ik vertel je niets meer, als je toch niet oplet.
Gast- Gast
Whahaha, mijn outfit van vandaag: Zwarte broek, grijze blazer en wit shirtje eronder, dus redleijk netjes. En dan mijn sokken... rood met witte stippen
Ik ben benauwd, bah.
Ik ben benauwd, bah.
Gast- Gast
Leuke combinatie! Maar ik neem aan dat je laarzen droeg?
En wat vervelend dat je benauwd bent. En ondanks dat ik niet in jouw topic heb gereageerd, heb ik het wel gelezen. En ook daarvoor wil ik je een geven!
En wat vervelend dat je benauwd bent. En ondanks dat ik niet in jouw topic heb gereageerd, heb ik het wel gelezen. En ook daarvoor wil ik je een geven!
Gast- Gast
Leuke outfit Maple Die sokken geweldig
Benauwd zijn is dan minder leuk
Heeeej Reevje!!
Benauwd zijn is dan minder leuk
Heeeej Reevje!!
Gast- Gast
Haha ik droeg wat halfhoge zwarte schoenen onder m'n broek, maar sokken waren niet te zien hoor Maar ik kon geen zwarte sokken meer vinden, zo snel vanmorgen.
En dank je Maura, erg lief!
En dank je Maura, erg lief!
Gast- Gast
Smartasses die Nick & Simon. Heb ze sinds woensdag op twitter, omdat ik ze wel lollig vind, maar wat zijn ze gevat. Tot op het irritante af.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Heb ze ook op twitter maar zit bjna nooit op twitter meer
BB Twitter he, ben mateloos aan het lezen.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Heb ze ook op twitter maar zit bjna nooit op twitter meer
bb twitter? is dat weer anders als 'gewone' twitter?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Heb ze ook op twitter maar zit bjna nooit op twitter meer
bb twitter? is dat weer anders als 'gewone' twitter?
Het is gewoon een app. En ik open hem en dan kan ik alles lezen, zonder in te loggen. Ik had alleen vijf collega's om te volgen en hun nieuws werd erg saai, dus vandaar dat ik veel BN'ers toegevoegd en één BB'er (Bekende Boxer! )
Gast- Gast
Alex schreef:Die Engelse gast bij TVOH doet me denken aan Jochem Meijer
Heeft hij ook zoveel haar onder zijn oksels....
Gast- Gast
Maura schreef:Alex schreef:Die Engelse gast bij TVOH doet me denken aan Jochem Meijer
Ik wil het niet weten
Gast- Gast
Alex schreef:Maura schreef:Alex schreef:Die Engelse gast bij TVOH doet me denken aan Jochem Meijer
Ik wil het niet weten
Gelukkig, haha!
Ik heb een absolute afkeer van lichaamshaar. Maar van alle lichaamshaar dat een man kan hebben, vind ik de oksels nog het alle smerigst om te zien. Dan heb ik gelijk zoiets van:"Armen naar beneden graag". Brrrr, kan er gewoon niet naar kijken.... Blegh...
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: