Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+17
Chocolate Cookie
aniet
Jordana
Leine
Sjaantje
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
GreenGrass
May
Bimbam
Erin
Burn
ExpressoB
21 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:45

Maple schreef:
Maura schreef:Willen jullie dan iets positiefs horen? Want ik heb mijn assertiviteitscursus toegepast op een bedrijf waar een rekening openstond die ik niet wilde betalen. Laughing

En? Met succes? :P

Woensdag had ik al gebeld. Had de medewerker uitgelegd dat ik het niet eens was met de rekening, maar ook vanuit het bedrijf snapte dat ze de rekening hadden gestuurd. Ze raadde me aan om de dag erna nog eens te bellen, omdat de zoon van de baas en de baas dan aanwezig zouden zijn. Gisteren zat ik echter in A'dam en dus heb ik vandaag nog even gebeld. Hij was niet aanwezig, even langs een klant, maar of hij mij mocht terugbellen. Maar natuurlijk.

Hij belde terug en ik zei hem wederom dat ik snapte waarom ze de rekening hadden gestuurd en dat ik hetzelfde had gedaan, maar dat ik had gehandeld uit onwetendheid. Hem feitelijk verteld dat ik de stekker uit de cv had getrokken, meerdere malen had gereset en vervolgens als onwetende hen heb gebeld. + dat ik de voorwaarden niet had gekregen bij het contract, dat dit menselijk was om te vergeten, maar dat ik daardoor niet alles heb gecontroleerd wat voor het bedrijf wenselijk is. (Waarbij ik weer aangaf dat ik altijd eerst zelf naar een oplossing zoek, door stekker uit het stopcontact, resetten)

En warempel, hij vond dat ik gelijk had en vroeg gelijk wat mij gelukkig maakte. Hij deed het aanbod om ieder de helft te doen. Waarop ik eerlijk zei, en op hetzelfde vriendelijke toontje, dat ik daar nog niet helemaal gelukkig mee was. En toen zei hij dat hij het bedrag ging crediteren en dat ik de contractsvoorwaarden alsnog thuis gestuurd zou krijgen. smile

Op het eind zei ik hem nog dat ik tussen kerst en oud&nieuw lauw had gedouched, omdat de jongens twee weken vakantie hadden. Toen zei hij:"Gewoon bellen hoor! De jongens worden voor die twee weken dik betaald!" Laughing
Maar heb het mooi voor elkaar!!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:46

Alex schreef:Ik sluit me aan bij alles wat Maple zegt, Maura. Niet zo negatief doen over jezelf.

Hee Maple, zeg even dat Alex heel mooi is, heel lief is en trots op haarzelf moet zijn angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:48

Woow jij hebt ballen dus! Kei goed van je! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:48

Reva schreef:
Alex schreef:Ik sluit me aan bij alles wat Maple zegt, Maura. Niet zo negatief doen over jezelf.

Hee Maple, zeg even dat Alex heel mooi is, heel lief is en trots op haarzelf moet zijn angel

Alex: Je bent heel mooi, heel lief en je moet trots op jezelf zijn angel (oh en dat zeg ik niet alleen omdat Reev dat wil hoor Wink Wat dat vind ik zelf namelijk ook :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:49

Maple schreef:
Reva schreef:
Alex schreef:Ik sluit me aan bij alles wat Maple zegt, Maura. Niet zo negatief doen over jezelf.

Hee Maple, zeg even dat Alex heel mooi is, heel lief is en trots op haarzelf moet zijn angel

Alex: Je bent heel mooi, heel lief en je moet trots op jezelf zijn angel (oh en dat zeg ik niet alleen omdat Reev dat wil hoor Wink Wat dat vind ik zelf namelijk ook :P)


Zooo + 10000000 !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:50

Theedoosje schreef:Woow jij hebt ballen dus! Kei goed van je! Laughing

Als je mij bedoeld. Dit is de eerste keer dat ik durfde te bellen. Normaal had ik gebaald en vervolgens de rekening gewoon betaald. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:52

Maura schreef:
Theedoosje schreef:Woow jij hebt ballen dus! Kei goed van je! Laughing

Als je mij bedoeld. Dit is de eerste keer dat ik durfde te bellen. Normaal had ik gebaald en vervolgens de rekening gewoon betaald. Embarassed

Ja bedoel jou idd. Helemaal goed van je dus als dit de 1e keer was smile Ik weet wie ik moet vragen als ik zoiets moet regelen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:54

Theedoosje schreef:
Maura schreef:
Theedoosje schreef:Woow jij hebt ballen dus! Kei goed van je! Laughing

Als je mij bedoeld. Dit is de eerste keer dat ik durfde te bellen. Normaal had ik gebaald en vervolgens de rekening gewoon betaald. Embarassed

Ja bedoel jou idd. Helemaal goed van je dus als dit de 1e keer was smile Ik weet wie ik moet vragen als ik zoiets moet regelen :P

Bedank liever Z. Die heeft mij immers een cursus cadeau gedaan waar ik ook nog daadwerkelijk iets mee kan. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:58

Ja maar JIJ hebt het gedaan. Door de cursus wel maar als JIJ je er niet voor in had gezet was het je niet gelukt. Maar bij jou is het WEL gelukt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:00

Theedoosje schreef:Ja maar JIJ hebt het gedaan. Door de cursus wel maar als JIJ je er niet voor in had gezet was het je niet gelukt. Maar bij jou is het WEL gelukt smile

Ik ben geweldig! Very Happy

Maar even serieus, het helpt enorm om het bij de feiten te houden. Niet zeggen dat je er 'alles' aan hebt gedaan, maar zeggen wat je daadwerkelijk hebt gedaan om het probleem te verhelpen. Niet zeggen dat je onwetend bent, maar zeggen waarom je onwetend bent. Het werkt! Very Happy

Ow, wat ziet de vrouw er nu goed uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:02

Goed bezig jj dus MAU smile

EN ja ze ziet er goed uit nu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:04

Hahaha ik vind haar nu net Ca(tha)rina Keijl, maar véél beter dan ze was idd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:05

Nu ben ik wel benieuwd hoe moeder en dochter eruit gaan zien. Want om eerlijk te zijn... De dochter mag wel een make-over hebben.... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:05

haahah Maple ja vind dat je gelijk hebt :d


Oh en deze die nu is valt nog wel mee denk ik...maar haar dochter is gewoon zo totaal anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:05

Wát? Wat zegt ze? Als je de 30 gepasseerd bent kan dat niet meer? Oke. Ik ga bloemetjesjurken kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:05

Maura schreef:Nu ben ik wel benieuwd hoe moeder en dochter eruit gaan zien. Want om eerlijk te zijn... De dochter mag wel een make-over hebben.... Embarassed

Dat is dus ook mijn gedachte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:06

OMG :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:07

Maple schreef:Wát? Wat zegt ze? Als je de 30 gepasseerd bent kan dat niet meer? Oke. Ik ga bloemetjesjurken kopen.

Ik ook. smile Alvast op voorraad! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:07

Dat meisje is gewoon preuts/saai.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:08

Sorry, wat een dooie doos. laughcry

Hengelooooooooo is helemaal niet tam! Ik ken sommige mensen uit Hengeloooooooo en dat zijn de gezelligste mensen uit het noorden, samen met ons natuurlijk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:08

Die dochter is stikjaloers dat moeders de mannen aantrekt en zij niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:09

Theedoosje schreef:Die dochter is stikjaloers dat moeders de mannen aantrekt en zij niet.

Hahah, dezelfde gedachte passeerde bij mij de revue. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:10

Dat topje kan toch gewoon en die schoenen ??? Jeetje wat een aansteller dat meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:11

oow en waarom gaat ze uit met der moeder.


Pardon de jurk KORT? :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:11

De dochter is gewoon zo preuts als maar kan. Ik vind het gewoon te verschrikkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum