Met wie trouwjurk uitzoeken?
+19
Roos
Guus
Lenthe
TNMN
Bosjesvrouw
Davinia
Floor
TGR
Suus
Bruintje Beer
Mizz_S
kwak
Flip Fluitketel
Melis_je
TukTuk
rapa nui
sanne-84
Tania
Prosecco
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Met wie trouwjurk uitzoeken?
Ik zou m'n moeder,schoonmoeder en zus meenemen
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Als het zou kunnen, zou ik mijn moeder en mijn zusje meenemen voor de 1e keer en mijn schoonmoeder voor de 2e pasronde. Mijn moeder en zusje zijn heel eerlijk, zouden mij nooit iets opdwingen wat ik niet wil en weten heel goed wat mij staat. Ze zouden het echt geweldig vinden om mee te gaan, omdat ik de oudste ben. Maar als dit anders was geweest, had ik iemand anders mee genomen. Het is jouw trouwdag, niet die van hun!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="rapa nui"]Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb er altijd wel een beetje moeite mee dat er zo vaak gezegd wordt dat je moet doen wat je zelf wilt omdat het alleen om het bruidspaar gaat. Ook voor ouders is het trouwen van hun kind iets heel speciaals en daar hebben ze ook verwachtingen over. Ik zou er daarom wel naar kijken in welke mate je moeder en je schoonmoeder zich er op verheugen en hoe belangrijk het voor ze is. ... En dan heb ik iets van: kleine moeite en groot plezier. Als jullie echt altijd slaande ruzie hebben dan is het natuurlijk anders ...[quote]
Ik ben het hiermee eens. Het is dan wel jullie dag, maar ik vind het best egoistisch om alleen rekening te houden met jezelf. Ik zou ook niemand willen passeren en kijken of er ergens mogelijkheden zijn om niemand voor het hoofd te stoten. Bijvoorbeeld om bij het uitzoeken van de jurk alleen je vriendin mee te nemen (eventueel inderdaad onder het mom van "ik wilde alleen even kijken en kwam daar mijn droomjurk tegen") en met het passen je moeder en schoonmoeder mee te nemen.
Of gewoon moeder en schoonmoeder meenemen en er positief naartoe gaan, zoals Rapa nui al zegt, kleine moeite groot plezier
Ik ben het hiermee eens. Het is dan wel jullie dag, maar ik vind het best egoistisch om alleen rekening te houden met jezelf. Ik zou ook niemand willen passeren en kijken of er ergens mogelijkheden zijn om niemand voor het hoofd te stoten. Bijvoorbeeld om bij het uitzoeken van de jurk alleen je vriendin mee te nemen (eventueel inderdaad onder het mom van "ik wilde alleen even kijken en kwam daar mijn droomjurk tegen") en met het passen je moeder en schoonmoeder mee te nemen.
Of gewoon moeder en schoonmoeder meenemen en er positief naartoe gaan, zoals Rapa nui al zegt, kleine moeite groot plezier
Laatst aangepast door Lenthe op do 6 okt 2011 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Lenthe schreef:zoals Rapa nui al zegt, kleine moeite groot plezier
Voor wie een groot plezier? Voor jezelf misschien wel niet.
Gast- Gast
ik zou, tegen die tijd bij het uitzoeken vriendinnen meenemen. Vooral omdat ik mensen daarbij nodig heb die mijn stijl als niemand anders weten, mij het beste kennen en mij dus het beste kunnen helpen met de zoektocht naar de perfecte jurk!
Die keer daarna zou ik wel mijn moeder meenemen (mocht het kunnen), mijn zus en als ze wil mijn schoonmoeder. Mijn moeder omdat ik dat graag wil en mijn zus en schoonmoeder omdat ik weet dat die dat leuk zullen vinden. Maar wel pas als ik de keuze al gemaakt heb en ze zich er niet meer mee kunnen bemoeien
Die keer daarna zou ik wel mijn moeder meenemen (mocht het kunnen), mijn zus en als ze wil mijn schoonmoeder. Mijn moeder omdat ik dat graag wil en mijn zus en schoonmoeder omdat ik weet dat die dat leuk zullen vinden. Maar wel pas als ik de keuze al gemaakt heb en ze zich er niet meer mee kunnen bemoeien
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Birgit schreef:Lenthe schreef:zoals Rapa nui al zegt, kleine moeite groot plezier
Ik zou stapelgek worden als mijn moeder mee moest. Ik zou haar nooit op haar ziel trappen en in plaats van haar mijn stiefmoeder meenemen, maar dat is dan ook wel het maximale dat ze kan verwachten. Hier dus ook niets 'kleine moeite, groot plezier'.
Gast- Gast
Birgit schreef:Lenthe schreef:zoals Rapa nui al zegt, kleine moeite groot plezier
Daarom heb ik bewust mijn schoonmoeder niet meegevraagd...
Bij mij was mijn moeder en zusje mee.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik ga ( voorlopig nog ) niet trouwen maar ik zou mijn moeder, zusje en beste vriendin mee willen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja dat vind ik ook, belachelijk die moeders/zussen/vriendinnen die hele drama's gaan maken omdat ze 'zich gepasseerd' voelen.
+1 Je beslist nog altijd zelf, desnoods ga je alleen.
Gast- Gast
TGR schreef:Ik denk dat ik mijn moeder, zusjes en mijn beste vriendin mee zou vragen
Zie, we hebben meer overeenkomsten dan je denkt
Gast- Gast
Mijn aanstaande en mijn beste vriendin.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
June schreef:Birgit schreef:Lenthe schreef:zoals Rapa nui al zegt, kleine moeite groot plezier
Ik zou stapelgek worden als mijn moeder mee moest. Ik zou haar nooit op haar ziel trappen en in plaats van haar mijn stiefmoeder meenemen, maar dat is dan ook wel het maximale dat ze kan verwachten. Hier dus ook niets 'kleine moeite, groot plezier'.
+1, zoals ik er nu over denk wil ik mijn moeder er echt niet bij hebben. En eigenlijk mijn schoonmoeder en de vriendin van mijn vader wel Dat zien we tegen die tijd wel weer..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik ben met mijn moeder en 2 vriendinnen geweest toen we de 1e keer gingen kijken. Er waren nog wat winkels waar ik heen wou maar eerst een afspraak moest maken en daar wou ik met mijn schoonmoeder (en evt moeder en 2 vriendinnen als zij die datum hadden gekund) heen maar toen kwam ik mijn trouwjurk op marktplaats tegen. En daar ben ik alleen heen geweest.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga met mijn moeder, schoonmoeder en zusje.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik heb een goede vriendin meegenomen om een trouwjurk uit te zoeken en te passen. Zij heeft al veel ervaring met getrouwde zussen en gewoon erg veel kijk op dat soort dingen. Ik vond het juist fijn om mijn jurk voor de familie geheim te houden tot de grote dag, ik vond dat wel wat hebben.
Gast- Gast
Nu werd het helemaal mooi... Mijn moeder betaald de jurk...mits ze mee mag uitkiezen. Vervolgens vraagt mijn schoonmoeder (terwijl ik met iemand anders in gesprek ben) aan mijn moeder of ze dan ook mee mag... Pfff...
Ik denk dat ik maar voor de optie 1 of 2 keer met vriendin(nen) passen en dan mogen zij het eindresultaat zien.
Ik denk dat ik maar voor de optie 1 of 2 keer met vriendin(nen) passen en dan mogen zij het eindresultaat zien.
Gast- Gast
Ik zou hem lekker zelf betalen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ik zou hem lekker zelf betalen.
Dat is een optie idd...als ik echt ruzie wil krijgen :-(
Gast- Gast
Daarom heb ik op een gegeven moment tegen mijn moeder gezegd dat ik hem prima zelf kan betalen, anders had ik geen plannen om te gaan trouwen. Natuurlijk is het leuk als ze een bijdrage willen leveren, maar het is geen verplichting.
Gast- Gast
Helaas hebben wij niet zo heel veel te besteden.
Ik denk dat mijn moeder wel heel verdrietig zou zijn als ze dat deel niet 'mag' meemaken. Ik had wel de neiging om te roepen dat ik m dan wel zelf zou betalen. Ik heb nu maar even gedaan alsof ik niks gehoord heb..
Ik denk dat mijn moeder wel heel verdrietig zou zijn als ze dat deel niet 'mag' meemaken. Ik had wel de neiging om te roepen dat ik m dan wel zelf zou betalen. Ik heb nu maar even gedaan alsof ik niks gehoord heb..
Gast- Gast
Misschien maar even beter om nu niks te zeggen anders floep je er misschien dingen uit waar je later spijt van krijgt.
Gast- Gast
Birgit schreef:Misschien maar even beter om nu niks te zeggen anders floep je er misschien dingen uit waar je later spijt van krijgt.
Klopt. Daarom ben ik er ook niet op doorgegaan of op ingegaan. Het duurt ook nog wel een tijd voor ik überhaupt ga zoeken. Eerst nog maar eens uitvinden waar winkels zitten enzo. En dan nog een datum dat vriendin(nen) kunnen.
Gast- Gast
Ik zou me vrij ongemakkelijk voelen als ik zo'n groot kado zou krijgen van mijn moeder om dan vervolgens te zeggen dat ze niet mee mag om het te kopen. Dan zou ik het echt liever zelf betalen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Ik zou me vrij ongemakkelijk voelen als ik zo'n groot kado zou krijgen van mijn moeder om dan vervolgens te zeggen dat ze niet mee mag om het te kopen. Dan zou ik het echt liever zelf betalen.
Mijn moeder had het er steeds over dat er ook jurken waren van rond de € 500, ze wilde er waarschijnlijk niet veel aan uit geven. Ik kocht liever een duurdere jurk die wel helemaal mijn smaak was. Was zelf ook wel een beetje bang dat mijn moeder alleen een jurk zou willen betalen als zij hem mooi vond.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mee met trouwjurk uitzoeken!
» Horloge uitzoeken
» Kleuren uitzoeken
» Traktatie uitzoeken
» Basisschool uitzoeken
» Horloge uitzoeken
» Kleuren uitzoeken
» Traktatie uitzoeken
» Basisschool uitzoeken