Win Total Body Scan
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Win Total Body Scan
http://www.prijsvragen.nl/prijsvragen.php?prijsvraag_id=27550&frame=1
Ik kwam net ergens bovenstaande prijsvraag tegen.
Zou jij er aan meedoen? Waarom wel/niet?
Ik kwam net ergens bovenstaande prijsvraag tegen.
Zou jij er aan meedoen? Waarom wel/niet?
Gast- Gast
Re: Win Total Body Scan
Nee, maar ik heb nergens last van, dus zou het zelf niet willen. Maar een vriendin van mij heeft al 2 jaar lichamelijke klachten waar nog geen naam aan gegeven is en ze geen raad mee weten, zoiets zou ik haar wel gunnen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou absoluut niet meedoen.
Ik vind die total body scans van die klinieken maar niks. Allemaal mooie praatjes, maar wil je wel echt weten of je wat mankeert? Wie weet heb je er geen last van.
En er wordt nooit verteld hoeveel straling je wel niet vangt met een total body CT scan. Dat zeggen ze er dan weer niet bij. En dat is veel, ik kan het weten wat ik maak zelf o.a. CT scans.
Ik vind die total body scans van die klinieken maar niks. Allemaal mooie praatjes, maar wil je wel echt weten of je wat mankeert? Wie weet heb je er geen last van.
En er wordt nooit verteld hoeveel straling je wel niet vangt met een total body CT scan. Dat zeggen ze er dan weer niet bij. En dat is veel, ik kan het weten wat ik maak zelf o.a. CT scans.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl_24 schreef:Ik zou absoluut niet meedoen.
Ik zou toch best graag willen weten hoe het met mijn lichaam gesteld is hoor!
Prima als ik er geen last van heb, maar misschien kan er dan nog wat aan gedaan worden voordat ik er wél last van heb en het misschien te laat is om er wat aan te doen ..
Sowieso wil ik graag wat duidelijkheid over mijn lichaam, alles zit een beetje scheef in elkaar doordat mijn hypermobieliteit en ik denk dat ik na zo'n scan mijn lichaam wat beter zou kennen en er beter mee om zou kunnen gaan.
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dat was de andere auto ook bijna total Loss ...
» Scan sauzen. Zelf doen?
» het for u body kussen
» The Body Shop
» Body toning, hoe?
» Scan sauzen. Zelf doen?
» het for u body kussen
» The Body Shop
» Body toning, hoe?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: