Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

+25
Lenthe
studiebol
Jeanette
Suus
Rovine
Tania
_Femme
Rush
Shy
minoessepoes
Toet
Marin
Kaboutertje
Hoochie
kwak
Flip Fluitketel
Arwyn
Snoes
Sarah1985
Susan
TNMN
Shisha
Monte
Burn
Muurvlindertje
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 3 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 4:05

Ik heb echt nog geen flauw idee. Waarschijnlijk kerstdiner met mn broers (en misschien mn zus) bij mijn moeder (elk jaar). Voor de rest weet ik het nog niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 3 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  joyce0606 di 11 okt 2011 - 4:20

sinterklaas: doen wij niets aan, ik kan dan ook nog in mijn kraamweek zitten.

kerst: vieren wij elk jaar wel. kerstavond met eten bij mijn ouder, broer en zus en wat daarbij hoort smile. 1e kerstdag (ochtend) onbijten wij bij mijn ouders, en pakken wij de cadeaus uit. 2e kerstdag waarschijnlijk bij mijn schoonouders. ik weet alleen nog niet hoe fit ik ben om te rijden (het is een uur rijden, manlief heeft geen rijbewijs, met een kleintje, en bij de opa en oma van mijn man, roken ze gewoon...ookal is er een baby, want wij zijn op bezoek dus is het ons probleem...dus zie ik dat al helemaal niet zitten)

oud en nieuw: ik heb een pesthekel aan vuurwerk, mij zul je ook dan niet op straat tegenkomen. dus lekker thuis, beetje tv kijken, oliebollen eten, en hopen dat de kleine niet teveel van streek raakt door het vuurwerk! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum