Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

+25
Lenthe
studiebol
Jeanette
Suus
Rovine
Tania
_Femme
Rush
Shy
minoessepoes
Toet
Marin
Kaboutertje
Hoochie
kwak
Flip Fluitketel
Arwyn
Snoes
Sarah1985
Susan
TNMN
Shisha
Monte
Burn
Muurvlindertje
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  minoessepoes wo 5 okt 2011 - 19:10

Ik moet de dagen rond Kerst en oud en nieuw gewoon werken. Wat dus betekend dat ik alleen de maandag extra vrij heb. Mijn vriend werkt in de horeca, maar hij is gelukkig wel vrij met de kerst, met oud en nieuw moet hij in de buurt blijven maar kunnen we wel gewoon iets doen/ ergens heen. Maar het voelt dus niet als een relaxte periode.

Vorig jaar was onze eerste kerst sinds we samenwoonde en toen hebben we kerstavond en het ontbijt op eerste kerstdag bij mijn schoonouders doorgebracht en daarna zijn we met mijn ouders naar mijn oom en tante en neefje en nichtje geweest en vanuit daar weer naar huis gegaan en tweede kerstdag hebben we heerlijk samen in ons huisje doorgebracht.
Maar toen heeft mijn schoonmoeder tegen mijn moeder gezegd, dus niet tegen ons zelf, " ik begrijp het wel hoor het eerste jaar in hun nieuwe huis, maar dat moeten ze niet elk jaar doen zo". Dat vond ik wel vervelend, waarom zegt ze dat niet gewoon tegen ons zelf.

Eerlijk gezegd vind ik er echt niks aan met kerst bij mijn schoonouders, mijn vriend zelf ook niet. Zijn oma is er altijd, oud mensje waar je niet veel meer mee kan en ze volgt gesprekken enz ook niet meer, we moeten dan wel allemaal om 9 uur gedouched aan het kerstontbijt zitten want oma heeft suiker en moet ontbijten, dus dan is het al een lange dag. De vader van mijn vriend kijkt meestal de hele dag Stratrack dvd's en valt halverwege in slaap, zijn broertje en zusje zitten boven achter de computer en wij zitten dan op de bank te zitten, vaak gaan we maar een stuk met de hond wandelen om tijd te doden, het wordt gewoon nooit echt gezellig.

Mijn ouders vieren kerst altijd met mijn oom en tante en doordat mijn neefje en nichtje en aanhang ongeveer van onze leeftijd zijn is het wel altijd leuk en met mijn broer erbij, dan gaan de ouders wandelen in het bos of iets dergelijk en trekken wij een biertje/wijntje open, doen spelletjes en vermaken ons prima.

Ik zou het liefst 1 dag samen thuis zijn, ik ben gek op koken, we zijn alle twee gek op lekker eten, dan kijken we films terwijl we languit op de bank liggen met lekkere hapjes, kerstboom en kaarsjes aan, lekker knus. Maar dat zit er qua planning gewoon niet in. We hebben vorig jaar ook zitten denken om de ouders bij ons uit te nodigen, maar dat kan dan weer niet met oma en zij kan bij ons niet makkelijk over de vloer komen met trappen ed en geen handige stoelen en mijn schoonouders kunnen haar uiteraard ook niet alleen laten zitten.
Dus eigenlijk zit de kerst bij ons wel vol verplichtingen en op en neer reizen, tweede kerstdag laat thuis na een diner en de volgende dag weer vroeg aan het werk en vind ik er bar weinig aan.

Sinterklaas vieren we ook met beide families, ik denk het weekend na Sinterklaas, wanneer bij wie moeten we nog plannen. Dat vind ik altijd al leuker want dan heb je wat te doen en het hoeft niet de hele dag te duren.

Met oud en nieuw zijn we in Amsterdam, vorig jaar hebben we met vrienden gegeten, geborreld en zijn we na 12 uur naar een kroegje in de Pijp gegaan, zoiets wordt het waarschijnlijk dit jaar ook weer. Gewoon gezellig.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 19:13

Sinterklaas: Met een aantal meiden van het forum en mijn zoontje.

Kerst: Kerstavond moet ik zingen. 1e kerstdag de ochtend/middag niks en dan komt mijn zoon.
2e kerstdag vieren met mijn zoon. Maar hoe of wat nog geen enkel idee !

Oud en nieuw: Feesten !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Shy wo 5 okt 2011 - 19:27

Ik heb nog geen idee wat we gaan vieren en hoe.

Sinterklaas vorig jaar met de hele schoonfamilie was heel leuk, maar aangezien ik nu zwanger ben ga ik niet meer zo met geld smijten voor nutteloze kado'tjes nerd

Kerst geen zin in, mag wat mij betreft overgeslagen worden..

Oud en nieuw ik denk thuis, vindt het sneu om de kat alleen te laten en volgens mij houdt hij niet van vuurwerk.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 19:49

Sinterklaas: Hier met mijn vriend en schoonmoeder
Kerst: Hopelijk één van de twee dagen hier met beide families.
Oud en nieuw: Ik hoop dat mijn zwager en schoonzus hier komen en hopelijk mijn schoonmoeder ook. Ik heb het idee alleen nog niet voorgesteld. Hahaha

En ja ik denk dat wij vast nog wel gaan gourmetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Rush wo 5 okt 2011 - 19:50

Sinterklaas vieren we bij m`n ouders met lootjes trekken en bij m`n schoonouders ook.
Kerst vieren we met cadeautjes bij m`n schoonouders en tweede kerstdag is m`n oma jarig, dus die dag is standaard voor haar.

Oud en Nieuw nog geen plannen. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 20:01

Sinterklaas vieren we ws. bij mijn schoonouders, of misschien dat ze hier komen, dat zien we nog wel. Ik vind het nu wel erg leuk worden met de kinderen. Ik heb vorig jaar nog wel uitgelegd dat hij niet echt bestaat, maar de oudste gaat er helemaal in op. Sinds de speelgoedboeken in huis liggen staan hun schoenen al bij de schoorsteen, en heeft ze kadootjes omcirkeld, en het boek bij de schoenen gelegd, zo schattig.

Kerst doen we verder niet aan kadootjes, maar blijven we ws. lekker thuis. Ik ben zelf ook 2e kerstdag jarig, dus die dag krijgen we altijd visite 's avonds. Dan hebben we dat ook maar meteen weer gehad.

Oud&nieuw nog geen idee. Blijven we ws. ook thuis, want met 4 kinderen slepen 's nachts zie ik niet zo zitten. Hebben we tot afgelopen jaar wel gewoon gedaan, maar nu is dat zo'n gedoe met 4.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  _Femme wo 5 okt 2011 - 20:18

Sinterklaas vieren we waarschijnlijk met familie van mijn vriend, daar zitten heel wat nichtjes en neefjes van een leuke sinterklaas-leeftijd dus dat is leuk om te doen smile

Ik hou helemaal niet van kerst, ik heb er ook nog geen moment over nagedacht omdat ik er ontzettend tegenop zie. Het liefst zou ik heel kerst bij m'n lieve schoonfamilie doorbrengen maar dan is m'n moeder weer niet blij. Die heeft het liefst dat ik aanschuif bij haar vriend + zijn kinderen + aanhang die zoveel ellende in mijn leven gebracht hebben dat ik dat niet zie zitten :shock: Concreet: ik weet niet wat ik doe omdat ik met elke beslissing gedonder krijg of me doodongelukkig voel.

Daarnaast vind ik oud en nieuw geweldig dus ga ik helemaal los Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 20:20

Sinterklaas: met de meiden van het forum en misschien nog met mijn ouders

Kerst: Kerstavond bij mijn ouders, surprise/cadeautjes enzo. 1e kerstdag bij mijn zus met de familie. 2e kerstdag bij mijn schoonmoeder.

Oud & Nieuw: weet ik nog niet, ik wil in ieder geval zeker op stap gaan en in ieder geval een LEUK Oud en Nieuw hebben. Vorig jaar was echt klote en dat wil ik niet meer meemaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 20:23

Ik zie trouwens wel een beetje op tegen de feestdagen, al dat verplichte gedoe daar word ik opstandig van. Ik vind dat gewoon niet fijn, dat ons iets opgedrongen wordt waar we met Kerst moeten zijn. Vorig jaar was het echt een fiasco allemaal dus ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 20:41

Sinterklaas negeer ik en met kerst en O en N ga ik slapen. Ik haat die gezellige dagen en wordt er heel somber van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 21:04

Ik heb echt nog geen plannen.
Kerstmis valt wel weer mooi in mijn weekend (zondag en maandag) maar de week erna is ons bedrijf dicht dus dat wordt een lekker lange kerst.
Oud en Nieuw zal wel niet zo spectaculair worden. Vorig jaar was ik naar een vriend gegaan maar daar was niet veel te doen in de buurt en het jaar ervoor viel mijn visite in slaap op de bank om half 10. Geen hoge verwachtingen dus.

En sinterklaas doe ik niet. Ik weet dat die man niet bestaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Tania wo 5 okt 2011 - 21:10

Sinterklaas vieren we hier thuis, met mijn ouders erbij en waarschijnlijk mijn schoonmoeder. We kopen allemaal een paar (kleine) cadeautjes.

Eerste kerstdag gaan we naar mijn ouder, mijn opa en oma komen dan ook.
Tweede kerstdag nog geen idee, denk dat we mijn schoonmoeder en tante vragen.

Met oud en nieuw blijven wel lekker samen thuis denk ik. Waarschijnlijk lig ik voor 12 uur al lang te slapen op de bank Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Rovine wo 5 okt 2011 - 21:21

Sinterklaas (hopelijk) met de schoonfamilie en een aantal meiden van hier.

Kerst ieder een dag bij onze ouders. Mijn moeder werkt altijd 1 kerstdag dus we laten het daarvan afhangen naar welk setje ouders we wanneer gaan.

Oud en nieuw hebben we nog geen vaste plannen mee. We hoeven in elk geval niet ruig te gaan stappen enzo, waarschijnlijk met wat vrienden thuis een drankje doen en vuurwerk kijken ofzo.

Ik heb er nu al zin in. I love you
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Suus wo 5 okt 2011 - 21:27

Sinterklaas vier ik waarschijnlijk drie keer laughcry Vind het heel leuk, maar vind 1x wel genoeg eigenlijk. Maar waarschijnlijk vieren we het bij mijn schoonfamilie, bij mijn vader en bij mijn moeder. In alle gezinnen zijn een paar die het graag willen vieren Wink

Kerstavond gaan we meestal gourmetten bij mijn schoonouders, supergezellig! Eerste kerstdag vieren we waarschijnlijk ook daar, lekker spelletjes doen en lekker eten smile Tweede kerstdag vieren we altijd met mijn hele familie (ruim 40 man), vind ik altijd supergezellig! We gaan meestal wandelen en gezellig bijpraten en verschillende mensen nemen wat te eten mee.

Oud en nieuw weet ik nog niet. Waarschijnlijk bij vrienden thuis en na 12 uur naar een feestje.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Jeanette wo 5 okt 2011 - 22:05

Sinterklaas: Vier ik op mijn werk, de clienten geloven er namelijk nog steeds in.

Kerst: Cadeau's uitpakken natuurlijk :P En met 2de kerstdag moet ik werken.

O&N: Oudjaar moet ik tot 22.00 uur werken, daarna naar huis sjeesen en gaan stappen uiteraard.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 22:09

Dit jaar heel weinig plannen voor alle drie, onze zoon zal ergens rond die tijd geboren worden.smile Als ik niet precies aan het bevallen ben dan, in ieder geval kaasfonduën met Kerst, dat is een beetje traditie geworden de laatste jaren. En verder mag iedereen die ons wil zien hierheen komen.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  studiebol wo 5 okt 2011 - 22:12

ik heb nog geen plannen, ik ga er vanuit dat ik voor Sinterklaas bevallen ben, en dat ik dan nog geen zin heb in van alles.
Kerst zal wel een dag bij mijn ouders zijn.. de andere dag weet ik niet precies. Mijn idee is de broer van mijn vriend de andere dag uit te nodigen, maar goed dat zien we nog wel.

Oud en nieuw, ik weet het nog niet, ik denk met wat vrienden bij elkaar, zal wel heel anders worden dan vorige jaar Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Lenthe wo 5 okt 2011 - 22:21

Ik heb sinds kort een vriend, dus als het allemaal goed blijft gaan tussen ons, wordt het onze eerste Sinterklaas/Kerst/Oud&Nieuw samen. Daarnaast moet ik waarschijnlijk ook een van de kerstdagen werken, dus ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal lopen.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 6:40

Muurvlindertje schreef:
Gaat er nog iemand gourmetten trouwen?

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Lavendel ma 10 okt 2011 - 6:50

1. Sinterklaas Sinterklaas vieren we alleen bij mijn vriend thuis. Met cadeautjes en gelukkig zonder suprise en gedicht. Bij mijn ouders halen we alleen wat lekker sinterklaas spul in huis en mijn opa en oma komen dan vaak op bezoek met een chocoladeletter Wink

2. Kerst Kerst vieren we vaak de 1e kerstdag bij mijn vriend thuis en 2e kerstdag bij mijn ouders. Bij mijn vriend zonder cadeautjes en bij ons thuis trekken we vaak lootjes en kopen we kleine cadeautjes (max 15 euro). Ik vind het heerlijk die dagen en zou ze echt niet alleen thuis willen vieren. Heerlijk met alle zussen en aanhang. Gezellig smile. 2e kerstdag beginnen we trouwens altijd met een hardloopwedstrijd in het dorp. De afgelopen jaren ben ik er onderuit gekomen maar ik vrees voor dit jaar.. haha. Gelukkig maar al het schransen van de rest van het weekend dat allemaal weer goed Wink

3. Oud en Nieuw Vorig jaar was ik in Japan en het jaar ervoor heb ik met een grote groep neven en nichten gevierd in de stad nadat we eerst bij onze ouders hadden gevierd. De jaren ervoor was het steeds gedoe in mijn studentenstad met welke vrienden het te vieren en waar. Dat gedoe heb ik altijd zo geen zin in dat ik er naar neig om dit jaar weer met mijn neven en nichten te gaan stappen. (We zijn zonder aanhang al met z'n 10en en allemaal in de twintig dus ook erg leuk!)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 6:53

Sinterklaas weten we nog niet, het kan zijn dat die kleine al 3 weken oud is maar het kan ook zomaar zijn dat ze net geboren is .. We laten het daar vanaf hangen maar ik will wel erg graag naar mijn familie net zoals ieder jaar.

Kerst ; doen we 1ste kerstdag bij mijn schoonouders, gourmetten en cadeautjes en 2de kerstdag bij mijn familie, dan blijven we daar ook slapen want ik heb verlof en mijn vriend is vrij.

Oud en Nieuw vieren we waarschijnlijk ook bij mijn familie, vorige jaren met heel veel vrienden maar dit jaar vind ik het niks met zo'n kleintje. We slapen dan weer daar (wonen 3 kwartier verderop) en 1 januari sjezen we terug om iedereen verplicht een fijn jaar te wensen ... ik heb altijd de grootste hekel aan 1 januari, bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  piene1983 ma 10 okt 2011 - 6:58

Sinterklaas: Dit jaar vieren we op mijn werk sinterklaas op vrijdag 2 december al, dat is gunstiger voor de kleintjes die anders op de maandag een lange dag hebben en daarna evt ''s avonds ook nog. Met mijn schoonouders en schoonzussen+aanhang spelen we normaal gesproken het sinterklaasspel maar aangezien de aanhang van mijn schoonzussen niet meer samen door een deur kunnen denk ik dat we de Sint dit jaar overslaan.

Kerst: Waarschijnlijk komen mijn schoonouders ontbijten op eerste kerstdag en gaan we daarna lekker avondeten bij mijn ouders. Kerstavond en tweede kerstdag lekker voor onszelf! Heerlijk! ( Kunnen we gewoon patatjes eten omdat we daar zin in hebben...) Kerst valt dit jaar ook "gunstig" in de kerstvakantie, naar mijn mening dan. Het valt namelijk in het eerste weekend, oud en nieuw in de week erna en dan is er nog een heerlijke vrije week over waarin ik nergens aan hoef te denken en niks hoef te regelen. Dit jaar viel kerst en oud en nieuw in de tweede week, dat was een beetje balen. Maar! Ik ben me erg bewust van de luxe van twee weken kerstvakantie, dus klagen mag je het niet noemen.... angel

Oud en nieuw: Vieren we bij mijn ouders met mijn broertje en schoonzus. Samen eten, flauwe shows kijken en hapjes eten. Helaas geen champagne dit jaar, mijn lief heeft me jip en janneke champagne beloofd! Heerlijk!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:00

Sinterklaas vieren we 2x, op 3 december met mijn man en dochter bij mijn ouders, broer, zussen en aanhang. Op 4 december bij ons thuis met mijn schoonouders, schoonopa en -oma, zwager en schoonzus. Dan komt er ook een Sinterklaas met Pieten, ik ben echt zo benieuwd wat A. daarvan vindt ... Rolling Eyes

Kerst is vast weer het bekende verhaal: eerste Kerstdag bij mijn/zijn ouders en tweede kerstdag bij de ouders waar we de eerste kerstdag niet waren.

Oud en Nieuw weet ik ook echt nog niet. Zie ik dan wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  _DoI ma 10 okt 2011 - 21:52

Sinterklaas: Ik zat er aan te denken om naar Nederland te gaan, maar volgens mij gaat dat niet lukken.

Kerst & Oud en Nieuw: Dan ben ik in Amerika met een vriend van me. Kerst vieren we waarschijnlijk in Maryland en Oud en Nieuw in Georgia of Colorado.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 22:13

Ik heb geen idee.

Sinterklaas denk ik met mijn schoonfam. zoals elk jaar. Misschien dit jaar ook wel met mijn fam. omdat er nu twee kleine kinderen bij zijn (?) maar dat is dus nog een vraagteken.


Kerst
waarschijnlijk zoals elk jaar.. Eerste kerstdag bij de ene fam. tweede kerstdag bij de andere fam. Kerstavond doen wij niet aan.

Oud en nieuw
ga ik misschien naar mijn ouders maar mijn vriend blijft liever thuis. Ik weet het niet.. Ik vind dat zo'n saaie start van het nieuwe jaar haha. Ik zou graag een keer los gaan met oud en nieuw :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum