Wat een timing.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat een timing.
Vandaag wordt mijn grote broer eindelijk papa!!! Hij is 10 jaar ouder als mij en heeft al heel lang een kinderwens (ik voelde mij een tijd lang schuldig om als klein zusje voor te dringen).
Nu is eindelijk de dag aangebroken en nu ben ik ziek :-( en kan ik mijn kleine nichtje niet eens direct bewonderen, bah!
Ik zal wel heel gierig zijn, maar ik vind het best wel verschrikkelijk dat anderen die minder dichtbij staan haar eerder kunnen bewonderen
Nu is eindelijk de dag aangebroken en nu ben ik ziek :-( en kan ik mijn kleine nichtje niet eens direct bewonderen, bah!
Ik zal wel heel gierig zijn, maar ik vind het best wel verschrikkelijk dat anderen die minder dichtbij staan haar eerder kunnen bewonderen
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Wat een timing.
Dat heeft niks met gierigheid te maken hoor.... Ik zou dat zelf ook hebben!! Toen mijn zus bevallen was zag een collega van haar bij toeval de kleine eerder als mij, vond dat echt niet leuk. Maar goed, er is helaas niks aan te veranderen! Ziek maar goed uit, dan kun je snel de kleine meid bewonderen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat vervelend Nois! Gefeliciteerd met je nichtje, hopelijk kun je gauw fit en wel haar gaan bewonderen! Kan me trouwens goed voorstellen dat je het niet leuk vindt dat anderen haar eerder zien. Het is niet anders natuurlijk, maar ik zou ook balen hoor. Nou, gefeliciteerd en dat je haar maar snel mag zien!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ah, wat jammer zeg dat je uitgerekend nu ziek bent! Hopelijk knap je snel weer op zodat je je nichtje kunt gaan bewonderen. Ik snap het gevoel helemaal, als mijn broer ooit een kleine zou krijgen, zou ik ook staan te springen om hem / haar te zien!
Gast- Gast
Van harte gefeliciteerd met je nichtje! Hopelijk ben je snel weer genoeg opgeknapt om ze te bezoeken.
Maar was is dat is balen zeg!
(Bij mij zag een oud collega M.aaike ook eerder dan een paar directe familie-leden. Dat was puur toeval, want haar dochter was die dag ook bevallen (via een geplande keizersnede). Of het lot heeft er mee gespeeld, want de hele zwangerschap kwamen wij elkaar tegen bij bv de prenatal, info middag bij het geboortecentrum in het ziekenhuis als mijn oud collega met haar dochter mee ging....)
Maar was is dat is balen zeg!
(Bij mij zag een oud collega M.aaike ook eerder dan een paar directe familie-leden. Dat was puur toeval, want haar dochter was die dag ook bevallen (via een geplande keizersnede). Of het lot heeft er mee gespeeld, want de hele zwangerschap kwamen wij elkaar tegen bij bv de prenatal, info middag bij het geboortecentrum in het ziekenhuis als mijn oud collega met haar dochter mee ging....)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Nogmaals gefeliciteerd vrouw! Leukkk! En je moet maar zo denken, jij zal altijd veel dichterbij kunnen zijn dan alle anderen die niet zo dichtbij staan en haar al hebben bewonderd.
Knuffel aan de kids en ziek maar lekker uit
Knuffel aan de kids en ziek maar lekker uit
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Kan het voorstellen dat het heel vervelend is. Ik woonde tegenover het ziekenhuis waar mijn neefje is geboren. Dus ik heb hem als eerste van alle familieleden gezien. Dat vond ik wel heel bijzonder.
Gast- Gast
Bedankt voor de reacties en felicitaties.
Als het beter gaat met mijn schoonzus, want dat ging helemaal niet goed, dan komt mijn moeder morgen met foto's, denk niet dat ik dan al opgeknapt ben om met haar die kant op te gaan (ik woon aan de andere kant van het land). Ik zal nog even geduld moeten hebben tot het geblaf voorbij is.
Als het beter gaat met mijn schoonzus, want dat ging helemaal niet goed, dan komt mijn moeder morgen met foto's, denk niet dat ik dan al opgeknapt ben om met haar die kant op te gaan (ik woon aan de andere kant van het land). Ik zal nog even geduld moeten hebben tot het geblaf voorbij is.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: