DagCafé
+23
May
cupcake23
Pompoen
Rovine
Leine
Toet
Burn
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Raindrop
Serena
Rush
Jordana
Suus
Chocolate Cookie
GreenGrass
Sjaantje
Sushi
Caroow
Erin
ExpressoB
Marin
27 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Vergeet-me-nietje schreef:Vervelend! Hier heb je 'n nieuw paartoetje_ schreef:Huh? Reva? Nou breekt m'n klomp
Ik zit mezelf weer even in de weg.
Gast- Gast
Ik ben net even heel erg flauw geweest...
Mijn ex word vader en daardoor krijgt hij nogal sex te kort.
Nu maakte hij een opmerking dat het een saaie avond zou worden en heb ik terug gestuurd: Dan moet je hem leuk maken
En ik weet gewoon al hoe hij dat opvat
Mijn ex word vader en daardoor krijgt hij nogal sex te kort.
Nu maakte hij een opmerking dat het een saaie avond zou worden en heb ik terug gestuurd: Dan moet je hem leuk maken
En ik weet gewoon al hoe hij dat opvat
Gast- Gast
Het gaat een beetje wisselend. Op het moment wacht ik op een intake voor hulp bij mijn eetstoornis. Als het goed is hoor ik daar deze week nog iets over. Ik merk dat het me erg onrustig maakt. Mijn stemming hangt deels af van het weer, dus de afgelopen dagen voelde ik me redelijk goed, maar ik merk dat het nu weer moeilijker begint te worden. Ik ben ook niet blij dat het al zo vroeg donker wordt.Reva schreef:Hoi Lotus! Hoe gaat het met jou de laatste tijd?
En op dit moment voel ik me even rot. Voel me walgelijk dik en lelijk en schaam me en voel me eenzaam en verdrietig en bang en gespannen en somber en moe. Maar dat zal wel weer over gaan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zooo daar ben ik weer, was even Spangas kijken met N. Heb geen foto van zijn kleren, maak ik morgen wel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik meld me weer eventjes! Al ga ik zo wel koken.. Geen zin!
voor Lotus en Maple..
Daisy:
voor Lotus en Maple..
Daisy:
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dankjewel, Erin. Succes met koken!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga vanaaf pizza eten denk ik maar..
Avond
Avond
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Oe lekker pizza!
Ik duik de keuken in, begin nu echt wel honger te krijgen!
W. komt tussen 8 en half 9 thuis.
Ik duik de keuken in, begin nu echt wel honger te krijgen!
W. komt tussen 8 en half 9 thuis.
Gast- Gast
Zo geen zin in!! hahaha.
he trouwens weten jullie iets tegen intense (in het middag van mijn rug) pijn? Ik ben nu lam van de pijnstillers dus dat scheelt een hoop. Gisteren heb ik het uitgegild van de pijn. Kon geen stap zetten zonder pijn te lijden en ben ik maar gaan slapen! Tips zijn welkom.
he trouwens weten jullie iets tegen intense (in het middag van mijn rug) pijn? Ik ben nu lam van de pijnstillers dus dat scheelt een hoop. Gisteren heb ik het uitgegild van de pijn. Kon geen stap zetten zonder pijn te lijden en ben ik maar gaan slapen! Tips zijn welkom.
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Zo geen zin in!! hahaha.
Ik hoorde van een tv dokter (of ja weet ff geen naam) dat met rug pijn bewegen het beste is. Maar goed dan heb je nog steeds pijn Heb geen ultieme tip. Oow trouwens bij mij hielp zwemmen destijds. Was zo heerlijk om baantjes te trekken en toen ik er uit kwam ging het een stuk beter. En het er heen gaan en in zwembad komen was toen ook niet leuk
Gast- Gast
Bij mij helpt een goed warme douche altijd wel redelijk tegen rugpijn. En ik heb eind vorig jaar/begin dit jaar heel erg last van mijn rug gehad en toen heb ik van de fysio ontspanningsoefeningen gekregen. M'n schouders en de hele linkerkant van m'n rug zat vast, door stress. Nu gata het wle beter, maar merk wel dat het er snel weer in schiet, vooral in m'n nek.
Gast- Gast
Ok nou dan ga ik een heerlijke douche nemen vanavond! En een van deze dagen maar het zwembad in waggelen. Ik snap die pijn niet, het kwam zo plotseling. Dank jullie wel voor de tips ladies!!!
Erin- Ratel
Jordana schreef:Ik ga vanaaf pizza eten denk ik maar..
Avond
Hey girl!!
Erin- Ratel
Wat misschien ook helpt als het in je onderrug zit je bekken te kantelen. Zorgen dat die spieren wat losblijven.. Is pijnlijk, ik weet het.. Maar het werkt wel wat..
Jordana- Ratel
Ja dat kan er toch wel ineens in schieten kan zo uit het niets komen. Sterkte! Hoop dat het bij jou ook helpt zwemmen.
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Jordana schreef:Ik ga vanaaf pizza eten denk ik maar..
Avond
Hey girl!!
Heeey
Jordana- Ratel
Dat kreeg ik idd ook als oefening meeJordana schreef:Wat misschien ook helpt als het in je onderrug zit je bekken te kantelen. Zorgen dat die spieren wat losblijven.. Is pijnlijk, ik weet het.. Maar het werkt wel wat..
Gast- Gast
Jordana schreef:Wat misschien ook helpt als het in je onderrug zit je bekken te kantelen. Zorgen dat die spieren wat losblijven.. Is pijnlijk, ik weet het.. Maar het werkt wel wat..
Ik ga dat ook even uitproberen! Thanks!
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Jordana schreef:Wat misschien ook helpt als het in je onderrug zit je bekken te kantelen. Zorgen dat die spieren wat losblijven.. Is pijnlijk, ik weet het.. Maar het werkt wel wat..
Ik ga dat ook even uitproberen! Thanks!
yw
En hoe is het verder?
Jordana- Ratel
Ik ga zo maar afsluiten en naar huis.. Pizza eten
Dames fijne avond!!!
Dames fijne avond!!!
Jordana- Ratel