Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn in mijn onderbuik

+6
Cupcake
Julia
luisa
Kayleigh
Suus
Marin
10 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Leine wo 5 okt 2011 - 6:44

Hoe ging het vandaag Stuiterbal?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Le Chat Noir wo 5 okt 2011 - 6:53

Ik heb zelf diepliggende eierstokken en voel ook altijd veel in mijn onderbuik. Toen ik met de pil stopte vanwege kinderwens dacht ik echt dat er iets mis was bij mij, ik had soms zulke hevige steken naarmate de eisprong dichterbij kwam en daarna dat ik even niet rechtop kon lopen, ook een aanhoudende zeurende pijn, soms wel een week. Nu met de ICSI behandeling moest ik ook weer even 1 strip aan de pil en heb ik ook veel last van onderbuik en borsten gehad. Maar dat was meer een zeurend gevoel.
Bij mij is op de echo's nooit wat vreemds te zien (alleen dat was al een opluchting) behalve dus dat de eierstokken diep liggen en als er dus maar iets in mijn darmen gebeurd voel ik dan ook gelijk aan mijn eierstokken, volgens de gyn. Mijn eierstokken zijn ook gevoelig.
Ik kan me voorstellen dat jouw eierstokken gevoelig zijn door alle hormonen en je dus eerder allerlei pijntjes voelt, die misschien heel onschuldig zijn.

Maar als je echt ongerust bent moet je eerder aan de bel trekken uiteraard! Want het kan ook wat anders zijn? Toch geen SOA??


Laatst aangepast door Le Chat Noir op wo 5 okt 2011 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:54

Lief dat je erna vraagt.

Vandaag ook steeds last ervan gehad maar minder pijnlijk dan gisteren en de dagen ervoor.
Ik voel het extremer als mijn blaas leeg is !
En nu zit ik ontspannen op de bank en komt het meteen weer opzetten.

Ik zit nu midden op de pil strip en krijg bijna het idee dat de pijn van een "eisprong" komt. Wat dan betekent dat de pil dus weer niet goed werkt bij mij,.....

Maar hoe kom ik daar in godsnaam achter voor het te laat is !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:57

Le chat noir: Ik denk dat ik idd hetzelfde heb. Want toen ik stopte met de pil 3 jaar geleden had ik precies hetzelfde als jou. Ik wist precies wanneer het zover was want ik lag dan op de grond van de pijn en kon me nauwelijks bewegen of recht op staan.

Deze pijnen begonnen al een aantal dagen van te voren en op het moment van de ei sprong waren ze het hevigste !!!
Misschien moet ik gewoon eens een onderzoek vragen om te kijken hoe het zit ?

Verder ga ik ervan uit dat ik geen soa heb. Ik heb 10 jaar een relatie gehad met 1 persoon en nu 1 bed partner erna gehad die getest is en waarvan de uitslag negatief was !!

Maar goed laten testen kan nooit kwaad !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:58

Heb je zwangerschapstesten of ovulatietesten in huis om eisprong/ zwangerschap uit te sluiten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Le Chat Noir wo 5 okt 2011 - 7:11

Nee lijkt me dan niet dat je een soa zou kunnen hebben inderdaad.
Ja je kan misschien een ovulatietest doen inderdaad?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:14

ProudMama schreef:Heb je zwangerschapstesten of ovulatietesten in huis om eisprong/ zwangerschap uit te sluiten?

Zwangerschaptest heb ik vanmorgen gedaan en die was negatief. Ovulatie testen heb ik niet in huis.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 18:55

Nadat het een paar daagjes wat minder was geworden, ben ik vanmorgen wakker geworden met hevige pijn. Alles trekt samen zo voelt het onderin mijn buik. En op het moment dat mijn blaas leeg is voel ik het nog meer.
De pijn straalt door tot in mijn rug !
Ik ga morgen meteen bellen om die ochtend langs te komen. Hopelijk is er plaats.
Ik moet eerst om 9:00 uur nog met S voor de hoortest.

Bah begin me nu toch wel wat zorgen te maken ! Dit heb ik nog niet eerder gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Catwoman79 za 8 okt 2011 - 19:33

Waarom bel je niet gewoon nu op. Het is dan wel weekend, maar daar heb je huisartsen voor hoor.
En soms is het ook wel goed dat er eens een "vreemde" arts naar je kijkt, Het lijkt mij niet normaal/goed dat je zoveel pijn hebt.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 19:35

Ik sta nu op het punt om naar een pretpark te gaan met S. En ik wil dat niet laten schieten. Hier hebben we ons zo op verheugd !!
Maar als het niet gaat kan ik vanavond gaan !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 21:20

Ik ben bij de huisarts geweest.

Hij heeft ter plekke een heel inwendig onderzoek gedaan Ole !!!
Gekeken en gevoeld maar er was op het eerste gezicht niks geks te zien of te voelen.
Daarna nog een uitstrijkje gemaakt en meteen een soa test laten doen !

Daarbij heb ik nog bloed laten prikken op ontstekingswaardes maar die was perfect.
En ik heb progesteron gekregen voor 5 dagen om een flinke ontrekkingsbloeding op te wekken.
Zijn advies was tevens om tijdelijk met de pil te gaan stoppen. Maar ik weet niet of dat wel zo slim is !

Nu even afwachten op de uitslagen en over 2 a 3 weken moest ik terug komen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 23:49

Spannend Stuit! Maar kon je daar direct een soa test doen? Dat moet toch met bloed en urine in 't lab? Of kon je plassen op commando Wink

Maar hopelijk kom je er achter wat het is. Fijn dat de huisarts 't serieus nam iig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 3:05

uhhh ik heb niet hoeven plassen ! Hij is alleen met een staafje naar binnen gegaan en dat was de test.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:26

Even een update...

Soa test was negatief en het uitstrijkje zag er ook prima uit. 2 enorme opluchtingen dus !
Maar de pijn is er nog steeds. Sterker nog het is erger.
Op advies ben ik met de pil moeten stoppen om de hormonen uit mijn lijf te krijgen.
Ik had gehoopt dat dat het probleem ook was want dat was mijn gevoel wel.
Maar ik heb nog meer pijn nu dan met de pil.
De hele dag door aanhoudende pijn of steken. Het gevoel alsof mijn baarmoeder en eierstokken ineen krimpen of uit elkaar worden getrokken.
Mijn menstruatie is maar minimaal niet dat wat ik gewend ben.
Nadat ik wel 5 keer bij de huisarts ben geweest en allerlei onderzoeken heb gehad ben ik nu door gestuurd naar de gyn.
Ik zou een oproep krijgen voor over 3 weken. Maar vanmorgen was het weer zover. Het weekend is voor mij ook in duigen gevallen door de pijn.

Vanmorgen weer contact gehad met de dokter en ze heeft er spoed achter gezet. Ook omdat ik inmiddels al bijna 4 maanden deze klachten heb en het alleen maar erger word.
Morgen kan ik al terecht bij de gyn en ben best wel zenuwachtig. Ik weet niet wat het is maar ergens komt de pijn vandaan.
Maar waar ?
Nog even afwachten dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:30

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat en wat er uit komt. Sterkte en succes morgen hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Catwoman79 ma 24 okt 2011 - 19:31

Hoe laat moet je naar de gyn toe. Heel veel succes in ieder geval.
Fijn dat je eindelijk bent doorverwezen, maar dit had natuurlijk de 2de keer bij je huisarts al gemoeten
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:22

Ik moet er om 13:30 uur zijn. Ben best wel zenuwachtig en bang voor of ze iets vinden. Maar aan de andere kant hoop ik dat ze iets vinden wat de pijn verklaard.
Idd ze hebben me lang laten door lopen maar ondertussen wel allerlei onderzoeken zelf verricht en uitgeprobeerd om te kijken waar de pijn vandaan kwam. Nu kon de dokter niks meer en heeft me dus door gestuurd.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:41

hug ik denk aan je vanmiddag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:45

Storm schreef: hug ik denk aan je vanmiddag!

me too!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 1:47

Nou ik ben geweest.

Mijn baarmoeder, eileiders zijn allemaal oke gelukkig !!! Het was wel pijnlijk het kijken maar er was niks geks te vinden.
Dus het konden 2 redenen zijn. Of mijn lichaam is verstoord door de pil en is tijdelijk stoppen een goed idee om mijn lichaam zelf het werk te laten doen en kijken wat mijn menstruatie gaat doen.

Of het komt van de darmen. Ze wilde me door verwijzen naar een internist. Het eerste wat ik voor me zag is een echo op een plek waar ik dat liever niet wil hebben. Ik heb besloten om het even af te wachten. Er gaat een brief naar mijn huisarts en op het moment dat het toch niet over gaat dan kan ik alsnog naar een internist. Dat was dan geen probleem.

Ik ben opgelucht dat er geen gekke dingen te vinden waren. Nu maar hopen dat de pijn weg gaat !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 1:49

Ik zou als het nog langer duurt toch een echo doen denk ik? Wel fijn dat voor de rest alles goed is van binnen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  bolus26 di 25 okt 2011 - 2:59

fijn dat je baarmoeder e.d. er goed uit ziet.

en wat betreft het onderzoek op een oncomfortabele plek, beter langs achter als een maagonderzoek kan ik je vertellen! dat eerste is niet heel lekker maar met een roesje prima te doen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:34

Even een upje.

Nu ben ik 2 maanden gestopt met de pil. Pijn klachten zijn verdwenen als sneeuw voor de zon.
Mijn 1e menstruatie wat door brak na het stopppen was heel minimaal. 1 dag om precies te zijn.
Voor mijn gevoel kon dat al niet goed zijn aangezien ik normaal 3 a 4 dagen ongesteld ben.

Maar nu is de 2e maand aangebroken. 21 dagen later en ik heb een vulkaan uitbarsting zo zou je het kunnen noemen.
Krampen in mijn buik niet meer normaal, rugpijn dat ik amper recht kan zitten.
En een vloedstorm er gratis bij ! Ik heb zo'n idee dat het maanden lang niet volledig eruit is gekomen en het zich heeft opgehoopt. En nu dus alles eruit komt !

Maar nu ? Ik wilde weer beginnen met de pil. Ik moet een voorbehoedsmiddel hebben aangezien een baby ook niet op zijn plaats is nu. Maar ben een beetje bang dat ik dan weer van voor af aan met de ellende begin.
Wat kan ik het beste nemen ? Spiraal is uitgesloten.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:36

De nuvaring? Ik gebruik het zelf ook moet zeggen dat ik het best fijn vind. Geeft minder hormonen af en je hoeft niet elke dat iets in te nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:46

Daar was ik idd ook aan het denken. Ben alleen bang dat ik dat niet goed krijg ingebracht ofzo hahaha.
Maar ik denk wel dat dat de beste oplossing is in dit geval.

Zou het liefste even helemaal niks willen aangezien ik daar erg goed op reageer. Maar dat is me te riskant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn onderbuik - Pagina 2 Empty Re: Pijn in mijn onderbuik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum