Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn in mijn linkse arm

2 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn in mijn linkse arm Empty Pijn in mijn linkse arm

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:59

Ik werd vanochtend wakker met pijn in mijn linkerarm, en dan vooral rond mijn elleboog en schouder, de gewrichten dus lijkt wel. Ik ben verder gaan slapen en steeds als ik erop ging liggen deed het zeerder, dat heb ik dus maar niet gedaan Wink Paniekzaaier dat ik ben denk ik meteen dat het iets met mijn hart moet zijn, linkerarm kan hartinfarct zijn. Maar kan het niet gewoon iets van een spier zijn die verkeerd zit oid, door er verkeerd op te hebben gelegen vannacht bijvoorbeeld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn linkse arm Empty Re: Pijn in mijn linkse arm

Bericht  Angela_1986 zo 24 jun 2012 - 1:06

Geen paniek! Wink

Je zegt zelf al dat het voornamelijk bij je elleboog en schouder zit, je gewrichten. Voor zover ik weet heb je dat soort pijn niet als je last van je hart hebt, volgens mij krijg je dan meer 'n zwaar gevoel in je arm. Dat de pijn erger wordt als je er op ligt lijkt mij ook geen specifiek kenmerk van problemen met je hart.

En verder, tja, er kunnen bij wijze van 1001 dingen zijn waardoor je pijn op die plekken hebt dat kan niemand zo beoordelen.
Aangezien je aangeeft dat het bij je gewrichten lijkt te zitten en erger wordt als je er op ligt; zijn je gewrichten ook dikker, rood of warm? Dan zou het een ontsteking kunnen zijn.

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn linkse arm Empty Re: Pijn in mijn linkse arm

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:11

Nee er is niks dikker, rood of warm. Dus ontsteking is het niet denk ik. Ik ga er nu maar van uit dat ik er gewoon raar op heb gelegen vanmorgen en hopelijk trekt het weg, want als ik door ga denken ga ik bang worden en krijg ik ook allemaal andere klachten Embarassed Fijn, hypochonder zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn linkse arm Empty Re: Pijn in mijn linkse arm

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:24

Heb je niet per ongeluk de hele nacht op je arm gelegen? Dat wil ook nog wel eens een rot gevoel geven. Je gaf aan dat je af en toe op je arm bent gaan liggen, dus misschien wel onbewust de hele nacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn linkse arm Empty Re: Pijn in mijn linkse arm

Bericht  Droopy28 zo 24 jun 2012 - 1:25

Jaya schreef:Nee er is niks dikker, rood of warm. Dus ontsteking is het niet denk ik. Ik ga er nu maar van uit dat ik er gewoon raar op heb gelegen vanmorgen en hopelijk trekt het weg, want als ik door ga denken ga ik bang worden en krijg ik ook allemaal andere klachten Embarassed Fijn, hypochonder zijn..

Echt dat zou ik ook hebben! Ik denk dat het bij jou een soort van spierpijn is.. misschien te zwaar getild gister of te lang in een bepaalde houding gezeten of gelegen kan de oorzaak zijn (maar ik snap je stress!!)

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn linkse arm Empty Re: Pijn in mijn linkse arm

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:30

Dropdraakje schreef:Heb je niet per ongeluk de hele nacht op je arm gelegen? Dat wil ook nog wel eens een rot gevoel geven. Je gaf aan dat je af en toe op je arm bent gaan liggen, dus misschien wel onbewust de hele nacht.

Dat zou ook best kunnen ja, dat mijn arm gewoon heel de nacht 'klem' heeft gelegen en ik daar last van kreeg toen ik wakker werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn linkse arm Empty Re: Pijn in mijn linkse arm

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:33

Droopy28 schreef:
Jaya schreef:Nee er is niks dikker, rood of warm. Dus ontsteking is het niet denk ik. Ik ga er nu maar van uit dat ik er gewoon raar op heb gelegen vanmorgen en hopelijk trekt het weg, want als ik door ga denken ga ik bang worden en krijg ik ook allemaal andere klachten Embarassed Fijn, hypochonder zijn..

Echt dat zou ik ook hebben! Ik denk dat het bij jou een soort van spierpijn is.. misschien te zwaar getild gister of te lang in een bepaalde houding gezeten of gelegen kan de oorzaak zijn (maar ik snap je stress!!)

Ik zit nu inderdaad ook te denken of ik gister op het werk iets geks heb gedaan, was erg druk dus misschien onbewust in verkeerde houding gewerkt, of iets verkeerd getild. En lag gisteravond heel ongemakkelijk in een stoel half film te kijken, half te whatsappen met iemand, zou het ook van kunnen komen.

Eigenlijk genoeg redenen waar het vandaan kan komen, baal er altijd zo van dat ik meteen in de stress schiet en denk dat het ernstig is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mijn linkse arm Empty Re: Pijn in mijn linkse arm

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum