Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Altijd pijn aan mijn voeten

4 plaatsers

Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:27

Ik heb echt zo snel pijn aan mijn voeten. Alle schoenen moet ik weken lang inlopen, tot ik ze een paar uur aan kan zonder blaren. Vandaag op mijn Birkenstocks naar de supermarkt gelopen, ze lopen heerlijk, maar nu heb ik sinds ik terug ben (2 uur inmiddels) zo'n branderige pijn onder mijn voetzolen. Echt heel vervelend en ik weet niet waar het vandaan komt. Je ziet er niks van, maar als ik langer doorloop loop ik de huid stuk.
Na het sporten heb ik het ook, dan loop ik de huid stuk door het zweten. Tijdens het sporten voel ik er niks van, maar laatst had ik witte sportsokken aan en die waren rood van het bloed toen ik mijn schoenen uit deed. Had ik eerder nooit zo door omdat ik normaal zwarte sokken draag.
Weet iemand hoe dit kan, en heeft er nog iemand van die rotvoeten?
Het is dus niet dat mijn schoenen niet passen, maar de huid wordt heel erg warm en zwelt dan op en dan loop ik mijn voeten stuk omdat door de zwelling mijn schoenen te klein zijn (dat scheelt een maat).
En wat kan ik er aan doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Prosecco vr 30 sep 2011 - 8:37

Ik herken een deel. Als ik warme voeten krijg gaat mijn huid ook heel snel stuk. Dan heb ik binnen no-time blaren, of gewoon open wonden. Daarom loop ik met warm weer altijd op mijn Birkenstocks, daarmee heb ik dan weer nergens last van (behalve snel kramp in mijn tenen)

Vervelend dat je het zo erg hebt, lijkt me ook niet echt een oplossing voor...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Beachgirl vr 30 sep 2011 - 8:42

Ik zou naar de huisarts gaan en je misschien eens laten onderzoeken door een Reumatoloog.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 8:50

Ik zou ook even langs de huisarts gaan en anders een verwijzing vragen voor een podotherapeut.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:55

Maar reuma heeft toch te maken met je gewrichten? Dit is echt mijn huid. Ik zal de huisarts eens bellen, moet over een week of 3 toch weer langs voor mijn zeswekelijkse shot ;-). Het is inmiddels wel al minder, maar het is nog niet weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:57

Dat branden door de birckenstocks had ik ook. Is nu ik ze ngelopen heb bijna weg.
Dichte zomerschoentjes kan ik bijna niet aan. Altijd blaren op hakken en/of kapotte kleine teentjes. Zeer irritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Leine vr 30 sep 2011 - 10:20

Ik heb inderdaad ook altijd blaren, heel irritant. Maar ik ben (al jaren geleden) doorgestuurd naar een podotherapeut voor steunzolen.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Beachgirl za 1 okt 2011 - 9:57

Bobbie schreef:Maar reuma heeft toch te maken met je gewrichten? Dit is echt mijn huid. Ik zal de huisarts eens bellen, moet over een week of 3 toch weer langs voor mijn zeswekelijkse shot ;-). Het is inmiddels wel al minder, maar het is nog niet weg.

Klopt, maar omdat je het hebt over zwelling/gezwollen voeten. Kan zijn dat je toch beginnende artrose hebt, en als reactie daarop je voeten gaan zwellen. En door het zwellen krijg je weer sneller blaren/drukplekken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  SoGood za 1 okt 2011 - 20:19

Ik heb geen oplossing voor je, helaas heb ik hetzelfde probleem. Gisteren hardgelopen, heel mijn voeten zitten dan meteenvol blaren, met Birkesstocks lopen moet ik tegenwoordig ook niet meer doen want dat schuurt ook. Mijn voeten zitten vol vlekken en littekens door dit probleem. Verder loop ik bijna alleen op pums, ook dat is niet echt een succes. Wink Zelf denk ik dat mijn huid te 'zacht' is.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn aan mijn voeten Empty Re: Altijd pijn aan mijn voeten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum