Dierendag!
+16
Marin
Oasis
Guus
Raindrop
patjuhhh
Sushi
Sarah1985
Shy
Joli86
Pompoen
Jilke
Rovine
Lady Starstruck
Suus
Chocolate Cookie
Rush
20 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Dierendag!
Raindrop schreef:Onze kat is ook dol op die snoepjes.
Hij krijgt elke dag wel iets lekkers maar niet altijd snoepjes. Hij is ook dol op kattensticks en op ham. Dus elke dag krijgt hij daar wel iets van.
We hebben hem wel wat speeltjes gegeven en mijn vriend wilde per se een ledlichtje in de vorm van een muis en nu als we hem gebruiken gaat de kat de hele tijd achter het muisje aan haha. Misschien ook wel zielig want hij begrijpt er niks van.
We hadden trouwens ook een bon van de dierenwinkel waar we een dierendagbuffet voor ons huisdier konden afhalen. Zit een speciaal soort nat voer in, een klein zakje snoepjes + een knuffeltje. Dat blikje nat voer krijgt hij vandaag.
waar heb je dat ledlichtje vandaan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah, deze zijn ook leuk:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/verschillende/met_baterijen/190115
http://www.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/verschillende/met_baterijen/25439
http://www.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/verschillende/met_baterijen/190115
http://www.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/verschillende/met_baterijen/25439
Gast- Gast
Pippa schreef:Deze wil ik!!
Ik zag die toevallig in de aanbieding voor 40 euro ofzo, zal ik even voor je zoeken?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nala heeft een bot een een nieuwe eend gekregen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Sarah1985, we hebben die gekocht bij een dierenwinkel in België.
Maar je kunt ook ledlichtjes kopen bij Zooplus.nl.
Bazinga heeft hierboven ook een paar links gegeven.
Leuke foto Goochempie! Leuke eend hihi! Je hond ziet er echt gelukkig uit
Maar je kunt ook ledlichtjes kopen bij Zooplus.nl.
Bazinga heeft hierboven ook een paar links gegeven.
Leuke foto Goochempie! Leuke eend hihi! Je hond ziet er echt gelukkig uit
Laatst aangepast door Raindrop op di 4 okt 2011 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Rush schreef:Ja inderdaad. Ik wil Benz eigenlijk niet naar buiten doen om de race-weg die we voor de deur hebben, maargoed Freddy, z`n nu nog niet vriendje, wandelt ook gewoon buiten rond.
En m`n vriend wil Benz toch naar buiten hebben straks. Even m`n 'moedergevoelens' opzij zetten denk ik.
Wonen jullie dicht aan een drukke straat?
Wij wonen op 3 hoog en onze kat kan naar buiten omdat we een ren hebben:
We kunnen die ook nog dubbel vergroten maar ons balkon is niet zo groot haha.
We willen volgend jaar wel gaan verhuizen. Mochten we dan wel een tuintje hebben mag hij nog maar enkel in de ren maar dan vergroten we die wel
Raindrop- Ratel
Nobucta schreef:Pippa schreef:Deze wil ik!!
Ik zag die toevallig in de aanbieding voor 40 euro ofzo, zal ik even voor je zoeken?
Ja 29,95, daar vond ik hem inderdaad, maar ik vind het ietwat duur
Gast- Gast
Ja, de oprit af en je staat op die straat. Het is niet super druk, maar er wordt erg idioot gereden.
Maargoed, dat moet ik gewoon op zij zetten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar verder wonen jullie wel lekker vrij toch?Rush schreef:Ja, de oprit af en je staat op die straat. Het is niet super druk, maar er wordt erg idioot gereden.
Raindrop- Ratel
Ja, ze heeft kilometers bos om zich te vermaken haha
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, ze heeft kilometers bos om zich te vermaken haha
Haha dat zal ze vast leuk gaan vinden
Raindrop- Ratel
@Raindrop: Oh dat is handig, zo op je balkon! Wij hebben nu wel een tuin, maar doe ze liever niet buiten ivm veel zwerfkatten en drukke weg. (Bovendien mogen we geen kattenluik in de deur van de huurbaas). Maar als wij verhuizen, willen we naar een groot appartement en als we een balkon hebben (of zelfs 2, als we geluk hebben) ga ik ook zoiets doen! Kun je dat ergens kopen of heb je dat zelf gemaakt?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Zou dit ook geschikt zijn voor kittens? Niet voor iedere dag of week, maar heel soms?
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, eigenlijk niet. Ik zet ze vanavond gewoon alle vier op de bank, gezellig :-)
Krijgen ze ook meteen iets om te knabbelen (= wortel of iets dergelijks), maar dat krijgen ze elke dag al dus dat is niks extra's.
Krijgen ze ook meteen iets om te knabbelen (= wortel of iets dergelijks), maar dat krijgen ze elke dag al dus dat is niks extra's.
Gast- Gast
Ik doe er niet aan.
Ze speelt toch niet met speeltjes, en snoepjes vind ze ook niet echt lekker. Bovendien ben ik er niet Misschien geeft m'n bovenbuurjongen die voor haar zorgt vandaag wel een extra aaitje, maar verder heeft ze het sowieso al heel goed, en verwennen met speeltjes ofzo maak je haar toch niet blij mee.
Ze speelt toch niet met speeltjes, en snoepjes vind ze ook niet echt lekker. Bovendien ben ik er niet Misschien geeft m'n bovenbuurjongen die voor haar zorgt vandaag wel een extra aaitje, maar verder heeft ze het sowieso al heel goed, en verwennen met speeltjes ofzo maak je haar toch niet blij mee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oasis schreef:@Raindrop: Oh dat is handig, zo op je balkon! Wij hebben nu wel een tuin, maar doe ze liever niet buiten ivm veel zwerfkatten en drukke weg. (Bovendien mogen we geen kattenluik in de deur van de huurbaas). Maar als wij verhuizen, willen we naar een groot appartement en als we een balkon hebben (of zelfs 2, als we geluk hebben) ga ik ook zoiets doen! Kun je dat ergens kopen of heb je dat zelf gemaakt?
Wij hebben die gekocht. Zal de website even geven:
http://www.luxus-staalproducten.nl/multirennen.php
Wij hebben multiren 2 alleen die je op het plaatje ziet (op de website) is eigenlijk twee keer multiren 1 aan elkaar vastgemaakt.
Bij ons staat er nu maar 1 op het balkon maar kunnen hem dus dubbel zo groot maken.
Wij hebben er bewust twee gekocht mochten we ooit meer ruimte hebben of een katje erbij nemen. En twee is ook voordeliger dan 1 (Als je er twee koopt krijg je 50 euro korting).
Raindrop- Ratel
Raindrop schreef:Oasis schreef:@Raindrop: Oh dat is handig, zo op je balkon! Wij hebben nu wel een tuin, maar doe ze liever niet buiten ivm veel zwerfkatten en drukke weg. (Bovendien mogen we geen kattenluik in de deur van de huurbaas). Maar als wij verhuizen, willen we naar een groot appartement en als we een balkon hebben (of zelfs 2, als we geluk hebben) ga ik ook zoiets doen! Kun je dat ergens kopen of heb je dat zelf gemaakt?
Wij hebben multiren 2 alleen die je op het plaatje ziet (op de website) is eigenlijk twee keer multiren 1 aan elkaar vastgemaakt.
Bij ons staat er nu maar 1 op het balkon maar kunnen hem dus dubbel zo groot maken.
Wij hebben er bewust twee gekocht mochten we ooit meer ruimte hebben of een katje erbij nemen. En twee is ook voordeliger dan 1 (Als je er twee koopt krijg je 50 euro korting).
Thanks, ga dat eens uitzoeken
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Raindrop schreef:Oasis schreef:@Raindrop: Oh dat is handig, zo op je balkon! Wij hebben nu wel een tuin, maar doe ze liever niet buiten ivm veel zwerfkatten en drukke weg. (Bovendien mogen we geen kattenluik in de deur van de huurbaas). Maar als wij verhuizen, willen we naar een groot appartement en als we een balkon hebben (of zelfs 2, als we geluk hebben) ga ik ook zoiets doen! Kun je dat ergens kopen of heb je dat zelf gemaakt?
Thanks, ga dat eens uitzoeken
Geen dank! Onze kat is er blij mee haha.
Maar in jouw geval zou ik jouw katten nu ook niet naar buiten doen. Zonder ren mag onze dat ook niet.
Raindrop- Ratel
Raindrop schreef:
Maar in jouw geval zou ik jouw katten nu ook niet naar buiten doen. Zonder ren mag onze dat ook niet.
Nee, wil ik ook zeker niet maar vind het wel zielig, dus dit is op zich wel een goede oplossing! Alleen vrees ik dat het voor hier nog geen idee is, aangezien er elke dag wel vijf verschillende katten door onze tuin lopen (en er in poepen ). Dadelijk krijgen ze ruzie en zitten ze achter tralies! Mag jullie kat in die ren als jullie niet thuis zijn?
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Raindrop schreef:
Nee, wil ik ook zeker niet maar vind het wel zielig, dus dit is op zich wel een goede oplossing! Alleen vrees ik dat het voor hier nog geen idee is, aangezien er elke dag wel vijf verschillende katten door onze tuin lopen (en er in poepen ). Dadelijk krijgen ze ruzie en zitten ze achter tralies! Mag jullie kat in die ren als jullie niet thuis zijn?
Hm dat lijkt me niet echt fijn zeg al die katten in je tuin en zeker als ze ook in je tuin poepen. Zijn die katten van iemand?
Ze kunnen dan inderdaad ruzie krijgen of eventuele ziektes.
Onze kat mag niet in de ren als we niet thuis zijn. We vertrouwen dat niet dan
Het is trouwens niet dat als onze balkondeur (naar zijn ren) openstaat dat hij nonstop buiten is haha. Nu ligt hij op de bank te slapen en hij kan nu ook naar buiten.
Maar hij ligt soms ook uuuuren buiten haha. En sinds we die ren hebben en hij naar buiten kan is hij ook minder bang. Eerst was hij heel erg schuw.
Raindrop- Ratel
De mijne is vandaag gesteriliseerd en nu loopt ze een beetje stoned rond haha!
Ik zal volgend jaar aardiger voor d'r zijn op dierendag
Ik zal volgend jaar aardiger voor d'r zijn op dierendag
Gast- Gast
Raindrop schreef:Oasis schreef:Raindrop schreef:
Hm dat lijkt me niet echt fijn zeg al die katten in je tuin en zeker als ze ook in je tuin poepen. Zijn die katten van iemand?
Ze kunnen dan inderdaad ruzie krijgen of eventuele ziektes.
Onze kat mag niet in de ren als we niet thuis zijn. We vertrouwen dat niet dan
Het is trouwens niet dat als onze balkondeur (naar zijn ren) openstaat dat hij nonstop buiten is haha. Nu ligt hij op de bank te slapen en hij kan nu ook naar buiten.
Maar hij ligt soms ook uuuuren buiten haha. En sinds we die ren hebben en hij naar buiten kan is hij ook minder bang. Eerst was hij heel erg schuw.
Deels zwerfkatten, deels hebben ze een eigenaar maar ik weet niet wie helaas.
Wij zullen waarschijnlijk pas in juli/augustus verhuizen, dus tegen die tijd is dit wel echt een goede optie! Onze poes is ook erg schuw (niet persee bij mij, maar bv wel bij mijn vriend of andere mensen), misschien heeft ze het ook meer naar haar zin dan zo . Maar zet je dan in de winter ook je balkondeur open? Brr
Oasis- Ratel
Die baasjes letten dan ook niet goed op hun katten. Ik zou het echt niet fijn vinden als mijn kat bij anderen in de tuin ging snuffelen en poepen :S
Onze kat was ook altijd schuw bij anderen. Mijn vriend en mij vertrouwde hij pas na 3 weken ofzo.
We zijn laatst wel op vakantie geweest en hebben hem naar een kattenpension gebracht. Sinds hij terug is is hij wel heel erg veranderd.
Laatst kwam er een vriendin langs en hij bleef gewoon in dezelfde kamer (normaal gaat hij altijd onder het bed zitten) en hij kwam ook snuffelen bij haar enzo.
Dus dat weekje kattenpension heeft hem toch wel goed gedaan denk ik (al was ik heeeel blij toen ik hem weer kon ophalen, had het best moeilijk haha).
Jammer dat jouw poes ook schuw is, komt ze wel kijken als je bezoek hebt?
Oh ik weet trouwens nog niet hoe we dat in de winter gaan doen haha. We hebben die ren ook nog niet zo heel lang en ik vroeg me ook al af of het in de winter wel te doen is.
Veel te koud om dan de balkondeur open te zetten.
Onze kat was ook altijd schuw bij anderen. Mijn vriend en mij vertrouwde hij pas na 3 weken ofzo.
We zijn laatst wel op vakantie geweest en hebben hem naar een kattenpension gebracht. Sinds hij terug is is hij wel heel erg veranderd.
Laatst kwam er een vriendin langs en hij bleef gewoon in dezelfde kamer (normaal gaat hij altijd onder het bed zitten) en hij kwam ook snuffelen bij haar enzo.
Dus dat weekje kattenpension heeft hem toch wel goed gedaan denk ik (al was ik heeeel blij toen ik hem weer kon ophalen, had het best moeilijk haha).
Jammer dat jouw poes ook schuw is, komt ze wel kijken als je bezoek hebt?
Oh ik weet trouwens nog niet hoe we dat in de winter gaan doen haha. We hebben die ren ook nog niet zo heel lang en ik vroeg me ook al af of het in de winter wel te doen is.
Veel te koud om dan de balkondeur open te zetten.
Raindrop- Ratel
@ Raindrop: Ik stuur je ff een PM voordat we nog veel verder offtopic gaan haha
Oasis- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4