Dierendag!
+16
Marin
Oasis
Guus
Raindrop
patjuhhh
Sushi
Sarah1985
Shy
Joli86
Pompoen
Jilke
Rovine
Lady Starstruck
Suus
Chocolate Cookie
Rush
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Dierendag!
Lol haha, schattigSuuske schreef:Ik heb Carlos een gedroogde maiskolf gegeven. Hij viel er op aan en ligt nu slapend uit te buiken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die zijn gewoon geel bruinig haha. Ze vallen hier wel in de smaak iigPippa schreef:Ik had ze nog nooit gehad, maar ze vallen enorm goed in de smaak hier, haha! Die met kaas vond ik er vies uitzien
Rush- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Krijgen jullie katten elke dag snoepjes dan?
Jazeker, Frits krijgt elke ochtend Temptations snoepjes, 's middags zo'n stokje-vlees-snoepje, 's avonds nog paar snoepjes en voor 't slapengaan nog paar snoepjes en een paar cm van zo'n vitaminepasta, vindt-ie heerlijk!
Gast- Gast
Vanmiddag lekker een hele lange wandeling maken en straks krijgt ze een lekker boterhammetje met leverworst
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Benz krijgt wel dagelijks een snoepje.
Dan gooi ik die in de woonkamer en dan slaat ze 'm eerst de kamer door om 'm vervolgens op te eten.
Ze heeft ook zo bal met een gaatje erin, daar doe ik ook snoepjes in, maar met het gat zo klein dat er bijna nooit 1 uit komt. Daar doe ik per week 5/6 nieuwe in ofzo.
Dan gooi ik die in de woonkamer en dan slaat ze 'm eerst de kamer door om 'm vervolgens op te eten.
Ze heeft ook zo bal met een gaatje erin, daar doe ik ook snoepjes in, maar met het gat zo klein dat er bijna nooit 1 uit komt. Daar doe ik per week 5/6 nieuwe in ofzo.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Benz krijgt wel dagelijks een snoepje.
Jaa zo'n bal had Frits ook; arme beest heeft er uren tegen lopen meppen en die bal heeft heel 't huis gezien.. Frits heeft niet één snoepje er uit gekregen :/
Gast- Gast
Hahaha, volgens mij zit er ook een verzwaring in dat het gat bijna nooit goed beneden zit. Hij rolt altijd met het gat omhoog. Maar Benz krijgt er wel wat uit!Bazinga schreef:Rush schreef:Benz krijgt wel dagelijks een snoepje.
Jaa zo'n bal had Frits ook; arme beest heeft er uren tegen lopen meppen en die bal heeft heel 't huis gezien.. Frits heeft niet één snoepje er uit gekregen :/
Rush- Lady Post-a-lot
Ze krijgen niet elke dag een snoepje, maar wel regelmatig.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Onze kat is ook dol op die snoepjes.
Hij krijgt elke dag wel iets lekkers maar niet altijd snoepjes. Hij is ook dol op kattensticks en op ham. Dus elke dag krijgt hij daar wel iets van.
We hebben hem wel wat speeltjes gegeven en mijn vriend wilde per se een ledlichtje in de vorm van een muis en nu als we hem gebruiken gaat de kat de hele tijd achter het muisje aan haha. Misschien ook wel zielig want hij begrijpt er niks van.
We hadden trouwens ook een bon van de dierenwinkel waar we een dierendagbuffet voor ons huisdier konden afhalen. Zit een speciaal soort nat voer in, een klein zakje snoepjes + een knuffeltje. Dat blikje nat voer krijgt hij vandaag.
Hij krijgt elke dag wel iets lekkers maar niet altijd snoepjes. Hij is ook dol op kattensticks en op ham. Dus elke dag krijgt hij daar wel iets van.
We hebben hem wel wat speeltjes gegeven en mijn vriend wilde per se een ledlichtje in de vorm van een muis en nu als we hem gebruiken gaat de kat de hele tijd achter het muisje aan haha. Misschien ook wel zielig want hij begrijpt er niks van.
We hadden trouwens ook een bon van de dierenwinkel waar we een dierendagbuffet voor ons huisdier konden afhalen. Zit een speciaal soort nat voer in, een klein zakje snoepjes + een knuffeltje. Dat blikje nat voer krijgt hij vandaag.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Leuk zo`n bon Raindrop.
Ik wil ook zo`n ledlampje haha. Gaat m`n vriend ook leuk vinden!
Rush- Lady Post-a-lot
Bazinga schreef:Pippa schreef:Krijgen jullie katten elke dag snoepjes dan?
Jazeker, Frits krijgt elke ochtend Temptations snoepjes, 's middags zo'n stokje-vlees-snoepje, 's avonds nog paar snoepjes en voor 't slapengaan nog paar snoepjes en een paar cm van zo'n vitaminepasta, vindt-ie heerlijk!
Gast- Gast
Hahaha.Pippa schreef:Bazinga schreef:Pippa schreef:Krijgen jullie katten elke dag snoepjes dan?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Leuk zo`n bon Raindrop.
Ja dat doet die dierenwinkel elk jaar.
Haha het is ook wel leuk zo'n ledlampje! Alleen is onze wel wit en die zie je niet zo goed als het licht is. Een rode is denk ik beter maar op de verpakking van het ledlampje stond dus niet welke kleur het was
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Rush schreef:Hahaha.Pippa schreef:Bazinga schreef:Pippa schreef:Krijgen jullie katten elke dag snoepjes dan?
Wat lach jij nou weer
Gast- Gast
Dat shock poppetje staat er gewoon grappig bij
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Dat shock poppetje staat er gewoon grappig bij
Ja maar, ik vind het ook best wel veel per dag
Gast- Gast
Ja Benz zou moddervet worden!Pippa schreef:Rush schreef:Dat shock poppetje staat er gewoon grappig bij
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja Benz zou moddervet worden!Pippa schreef:Rush schreef:Dat shock poppetje staat er gewoon grappig bij
Nouja Frits krijgt veel snoep maar is alles behalve vet of dik!
Zie hier, een jonge slanke God;
Gast- Gast
Is Frits trouwens altijd binnen?
Benz heeft al een buikje als ze ietsje teveel natvoer krijgt. Ze heeft hetzelfde als haar baasjes.
Benz heeft al een buikje als ze ietsje teveel natvoer krijgt. Ze heeft hetzelfde als haar baasjes.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha
Ik woon op 8 hoog... Frits mag wel naar buiten, maar dan op een afgezet stuk balkon. Verder niet (duh..). Hij heeft heeel vaag iets van een buikje, maar is ook al geholpen en hij lijkt soms mollig door z'n vacht, maar hij weegt maar 3.6 kilo.
Ik woon op 8 hoog... Frits mag wel naar buiten, maar dan op een afgezet stuk balkon. Verder niet (duh..). Hij heeft heeel vaag iets van een buikje, maar is ook al geholpen en hij lijkt soms mollig door z'n vacht, maar hij weegt maar 3.6 kilo.
Gast- Gast
Ja inderdaad. Ik wil Benz eigenlijk niet naar buiten doen om de race-weg die we voor de deur hebben, maargoed Freddy, z`n nu nog niet vriendje, wandelt ook gewoon buiten rond.
En m`n vriend wil Benz toch naar buiten hebben straks. Even m`n 'moedergevoelens' opzij zetten denk ik.
En m`n vriend wil Benz toch naar buiten hebben straks. Even m`n 'moedergevoelens' opzij zetten denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Nu-nog-niet vriendje?
Tja als ik in een eensgezinwoning zou wonen, zou-ie wel naar buiten mogen, hoe moeilijk ik dat ook vind haha, ik gun 't 'm wel, hoewel hij prima tevreden is hier hoor, we hebben genoeg ruimte, genoeg kamers. En ik speel heel veel met 'm!
Tja als ik in een eensgezinwoning zou wonen, zou-ie wel naar buiten mogen, hoe moeilijk ik dat ook vind haha, ik gun 't 'm wel, hoewel hij prima tevreden is hier hoor, we hebben genoeg ruimte, genoeg kamers. En ik speel heel veel met 'm!
Gast- Gast
Ja Freddy is de kat van m`n vriend, die bij z`n ouders rond struint. Ze hebben elkaar nog niet ontmoet, maar vormen vast een gezellig stel
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: