Goedemorgen dierendag!
+5
Oasis
Roza
Sarah1985
Elliot
Zininzon
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen dierendag!
Goedemorgen allemaal!
Het is dierendag, 4 oktober en het regent hier keihard.
Wij hebben vandaag personeelsdag en kunnen wel wat beter weer gebruiken. Duimt er iemand mee dat het vanmiddag droger wordt?
Wat gaan jullie vandaag doen?
Fijne dag!
Het is dierendag, 4 oktober en het regent hier keihard.
Wij hebben vandaag personeelsdag en kunnen wel wat beter weer gebruiken. Duimt er iemand mee dat het vanmiddag droger wordt?
Wat gaan jullie vandaag doen?
Fijne dag!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen dierendag!
Goeiemorgen!
Lekker een dagje vrij vandaag
Hier regent het ook ik duim ook voor beter weer, ga zo op mijn neefje passen en wilde eigenlijk even naar de winkels wandelen maar als het zo regent kan dat niet.
Weet je al wat je gaat doen tijdens je personeelsdag Zininzon? Ik hoop dat je toch nog een leuke dag hebt, ondanks het weer!
Fijne dag!
Lekker een dagje vrij vandaag
Hier regent het ook ik duim ook voor beter weer, ga zo op mijn neefje passen en wilde eigenlijk even naar de winkels wandelen maar als het zo regent kan dat niet.
Weet je al wat je gaat doen tijdens je personeelsdag Zininzon? Ik hoop dat je toch nog een leuke dag hebt, ondanks het weer!
Fijne dag!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen
Hier is het droog. Ik moet zo werken tot half 1 dan ga ik even winkelen moet een kadotje halen voor een vriendin en totaal geen inspiratie jullie misschien?
Fijne dag allemaal
Hier is het droog. Ik moet zo werken tot half 1 dan ga ik even winkelen moet een kadotje halen voor een vriendin en totaal geen inspiratie jullie misschien?
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Hier is het ook klote weer. Hoop dat het droog wordt!
Ik ga straks helaas afscheid nemen van mijn lieve opa.
Hier is het ook klote weer. Hoop dat het droog wordt!
Ik ga straks helaas afscheid nemen van mijn lieve opa.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Sterkte Roza!
@ Caroline: ik heb de personeelsdag georganiseerd We kunnen kiezen uit bonbons maken, tapas maken en quad rijden. Daarna gaan we met ons allen 1 graffiti schilderij maken (heel vrijblijvend met een borrel in de hand) en daarna lekker eten!
@ Caroline: ik heb de personeelsdag georganiseerd We kunnen kiezen uit bonbons maken, tapas maken en quad rijden. Daarna gaan we met ons allen 1 graffiti schilderij maken (heel vrijblijvend met een borrel in de hand) en daarna lekker eten!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Sterkte, Roza!
Veel plezier,Zininzon!
Goedemorgen,
Bah, wat een weer! Ik moet vandaag werken van 11.00 uur tot 19.00 uur, en daarna hopelijk, droog naar huis fietsen. Vanavond aan school werken.
Fijne dag allemaal!
Veel plezier,Zininzon!
Goedemorgen,
Bah, wat een weer! Ik moet vandaag werken van 11.00 uur tot 19.00 uur, en daarna hopelijk, droog naar huis fietsen. Vanavond aan school werken.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Klinkt leuk zininzon! Veel plezier!!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mooi hondenweer op dierendag
Ik ga mijn kleine vriend wat vertroetelen vandaag, heeft zijn prikjes gehad dus voelt zich niet helemaal lekker
Ik ga mijn kleine vriend wat vertroetelen vandaag, heeft zijn prikjes gehad dus voelt zich niet helemaal lekker
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
oeppsssiee helemaal dierendag vergeten!! Nouja, mijn konijntje pluis weet toch niet dat het vandaag dierendag is, en bovendien wordt hij elke dag al verwend
Roza, sterkte vandaag!
Roza, sterkte vandaag!
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Goedemorgen,
Sterkte Roza.
Afgelopen maandag is onze lieve hond overleden. Dus vandaag met dierendag is het weer een extra confrontatie. Onze hond was een grote steun voor mij en ons gezin in een moeilijke tijd en dus is het gemis erg groot. Ik wist niet dat het zo'n pijn kon doen als je hond sterft.
Sterkte Roza.
Afgelopen maandag is onze lieve hond overleden. Dus vandaag met dierendag is het weer een extra confrontatie. Onze hond was een grote steun voor mij en ons gezin in een moeilijke tijd en dus is het gemis erg groot. Ik wist niet dat het zo'n pijn kon doen als je hond sterft.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen!
Ik ben aan het werk sinds 6u30. Ga denk ik wat overuren terugnemen en om 12u stoppen. Moet nog naar allerlei winkels en ook nog de achterdeur schilderen thuis. Dus kan wel een middagje vrij gebruiken.
Fijne dag allemaal!
Ik ben aan het werk sinds 6u30. Ga denk ik wat overuren terugnemen en om 12u stoppen. Moet nog naar allerlei winkels en ook nog de achterdeur schilderen thuis. Dus kan wel een middagje vrij gebruiken.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Dierendag!
» Ontdekking op dierendag...
» Bijna dierendag! Wat doen jullie?
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goedemorgen
» Ontdekking op dierendag...